Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INSTALATII ALIMENTARE CU GAZE TEHNOLOGICE


Detaliu pentru invitatia numarul 343975
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Numar invitatie: 343975/18.03.2013
Denumire contract: INSTALATII ALIMENTARE CU GAZE TEHNOLOGICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"Cod fiscal: R 3321234, Adresa: Str.Reactorului, nr. 30 , loc.Magurele, jud.Ilfov, Magurele, Telefon: +40 214042318, Fax: +40 214042393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INSTALATII ALIMENTARE CU GAZE TEHNOLOGICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Configuratia tehnica a ?Instalatiei de alimentare cu gaze tehnologice? va cuprinde: - spatiul/boxele pentru depozitare butelii, ce vor fi puse la dispozitie de beneficiar pentru Laboratorul de chimie AMS si de catre furnizor la Laboratorul de tinte- statii de reducere a presiunii, montate in boxele de depozitare butelii, confectionate din materiale corespunzatoare fiecarui tip de gaz- tubulatura din otel inoxidabil cu imbinari cuple rapide- reductoare pentru controlul presiunii in laborator, montate pe perete, care permit reglarea presiunii de lucru necesare instrumentelor, pentru fiecare tip de gaz- executia proiectelor tehnice pentru instalatia de gaze in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
II.1.6) CPV: 38545000-7 - Echipamente de analiza a gazelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 701 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2.200 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, cursul de referinta calculat pentru plata acesteia fiind cel stabilit de Banca Nationala a Romaniei (BNR). Data de referinta calculata pentru constituirea garantiei de participare in alta valuta va fi: cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare din membrii asocierii. Garantia pentru participare se va constitui pentru suma mentionata, optional in urmatoarele forme: 1. Scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari intocmita conform Formular 6A sau 6B - Scrisoare de garantie bancara. Documentul in original va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Str.Reactorului nr.30, Magurele, jud.Ilfov) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. Virament bancar prin ordin de plata in contul: RO92BPOS70903296299ROL0B deschis la BANC POST - Ag. Magurele. Documentul va fi scanat si atasat in SEAP astfel incat sa fie lizibil, numai in format PDF sau JPG.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - prezentare Formular 1 din sectiunea Formulare; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - prezentare Formular 2 din sectiunea Formulare; Declaratie privind inexistenta conflictului de interese - prezentare Formular 3 din sectiunea Formulare (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Nicolae Victor Zamfir; Mitica Dragusin; Constantin Ivan; Alexandru Popescu; Cristina Sima; Nicoleta Florea; Maria Ivorciuc); Declaratie privind participarea cu oferta independenta - prezentare Formular 4 din sectiunea Formulare; Declaratie privind calitatea de participant la procedura- prezentare Formular 5 din sectiunea Formulare; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata PrezentarePentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l/i exclude peacesta/acestia din procedura de atribuire a contractului in cauza.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente relevante privind indeplinirea obligatiilor fiscale in tara de origine ? in traducere certificata in limba romana InregistrarePrezentare: Pentru persoanele juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data limita de depunere aofertelor.Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel).Pentru persoanele juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si poate desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experinta ofertantuluiCompletarea Listei principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani - Formular 8 din Sectiunea Formulare.Operatorul economic a proiectat, livrat si instalat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), produse similare in valoare de cel putin 110.000 lei, indeplinirea acestui nivel valoric urmand a fi demonstrata prin prezentarea a maxim doua contracte.In sustinerea celor declarate in Formularul 8 se vor prezenta urmatoarele documente: - Fisa de experienta similara (document emis pe propria raspundere de catre ofertant care contine informatii minimale despre contractul declarat - denumirea si obiectul contractului, numele beneficiarului, valoarea contractului etc.). Acest document se va intocmi conform Formularului 9 din Sectiunea Formulare;
- sau se vor depune copii dupa contractele declarate sau copii ale partilor continand elementele principale ale contractului si ale anexelor relevante pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime de calificare, respectiv paginile continand informatii referitoare la numarul si data contractului, parti semnatare, obiect, pret, semnaturi;
- sau se va depune o recomandare emisa de beneficiar sau orice alt document care demonstreaza acest mod de indeplinire;
- sau se va prezenta un proces-verbal de receptie a produselor livrate sau orice alt document care face aceasta dovada.Se vor lua in calcul contractele semnate in calitate de contractant unic, asociat sau subcontractant. In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta o copie a acordului de asociere sau alte documente relevante din care sa reiasa partea executata din contract. Operatorul economic implementeaza proceduri de asigurare a calitatii la un nivel echivalent cu cel pentru managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001.Operatorul economic implementeaza proceduri de asigurare a protectiei mediului la un nivel echivalent cu cel pentru managementul sistemului calitatii din seria ISO 14001.Operatorul economic va prezenta Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 (sau certificari echivalente), respectiv din seria 14001 (sau certificari echivalente)In cazul in care operatorul economic nu detine certificate astfel cum au fost solicitate, acesta poate prezenta alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea, la standardul solicitat, al unui nivel corespunzator al calitatii, respectiv al protectiei mediului.Simpla prezentare a unui document prin care se precizeaza ca operatorul economic este in curs de certificare, nu reprezinta o proba suficienta si relevanta pentru a demonstra indeplinirea standardelor de calitate si protectie a mediului solicitate.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer