Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatii Climatizare 9000 BTU si 24000 BTU


Detaliu pentru invitatia numarul 351647
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 351647/01.08.2013
Denumire contract: Instalatii Climatizare 9000 BTU si 24000 BTU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL Alexandru Lapusneanu; nr. 195A; Bl. LAV1; Parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607529, fax: +40 241607553, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL Alexandru Lapusneanu; nr. 195A; Bl. LAV1; Parter, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatii Climatizare 9000 BTU si 24000 BTU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INSTALATII DE CLIMATIZARE 9000 BTU si 24000 BTULOT I-Instalatii de climatizare 9000 BTU tip inverter-2 buc.LOT II-Instalatii de climatizare 24000 BTU- 10 buc.Ofertantii au obligatia de a depune oferta pentru toateproduselesolicitate intr-un lot, conform caracteristicilor din caietul de sarcini.Livrarea se va face conform caietului de sarcini din prezenta documentatie de atribuire cu obligatia instalarii si punerii in functiune a aparatelor .
II.1.6) CPV: 42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 29, 598 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare totala :591, 96leiLOT I-Instalatii de climatizare 9000 BTU tip inverter-71, 96 leiLOT II-Instalatii de climatizare 24000 BTU- 520 leiPentru garantia depusa in alta valuta , se va calcula echivalenta lei/valuta la cursul comunicat de BN.R. (publicat pe site-ul www.bnr.ro ) din a 5-a zi lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.Retinerea garantiei de participare (ofertantul pierzand astfel suma constituita), se poate face atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii reglementate de art.87(1) din HGR 925/2006: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor ;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69?1 conform OUG 34/2006;Se va completa Formularul F2(din sectiunea III Formulare);Nota : Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Director? ing. Vaju MarianDirector tehnic? ing. Balta Niculae in calitate de inlocuitor al directoruluiDirector economic ? ec. Bejan OctavianaSef serv. Financiar Contabilitate ? ec. Vaju Valentina in calitate de inlocuitor al directorului economicSef Serv. Comercial ? ing. Tanasa IonServ.Comercial? ec. Miron ConsuelaConsilier Juridic- Sava LilianaCertificat de participare cu oferta independenta-Se va completa Formularul F3 (din sectiunea III Formulare);Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa Formularul F4 (din sectiunea III Formulare);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ofertantul va prezenta Formularul F5;Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care demonstreaza indeplinirea cerintei. Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate? cu originalul . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca operatorul economic are in obiectul de activitate furnizarea/comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa Formularul F6 (din sectiunea III Formulare)(daca este cazul) - Declaratie privind asociatii, Ofertantii vor prezenta declaratia de conformitate a produsului cu referire la standarde, norme, normtive care sa precizeze respectarea parametrilor de calitate solicitati prin caietul de sarcini;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer