Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Instalatii curenti slabi, sisteme de detectie si avertizare incendiu" Corp B ? nivel 0-I - Spitalul Judetean de Urgenta Dr.Fogolyan Kristof , jud. Covasna?


Detaliu pentru invitatia numarul 339339
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 339339/14.11.2012
Denumire contract: ?Instalatii curenti slabi, sisteme de detectie si avertizare incendiu" Corp B ? nivel 0-I -Spitalul Judetean de Urgenta Dr.Fogolyan Kristof , jud. Covasna?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 367730040, fax: +40 367730040, persoana de contact: Biroul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spiatlului : Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, jud Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Instalatii curenti slabi, sisteme de detectie si avertizare incendiu" Corp B ? nivel 0-I -Spitalul Judetean de Urgenta Dr.Fogolyan Kristof , jud. Covasna?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Instalatii curenti slabi, sisteme de detectie si avertizare incendiu" Corp B ? nivel 0-I -Spitalul Judetean de Urgenta Dr.Fogolyan Kristof , jud. Covasna?Lucrarile de instalatii vor include: a) Furnizarea de sisteme de detectie si avertizare incendiu, sonorizare, voce, sistem de curenti slabi cu instalare si punere in functiuneb) Testare si punere in functiunec) Monitorizarea functionarii instalatiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesard) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de .... luni (se va completa de autoritatea contractanta)e) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului
II.1.6) CPV: 42961100-1 - Sisteme de control al accesului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este in cuantum de 2%din valoarea contractului, respectiv4 000lei.Se constituie conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor din categoria inteprinderilor mici si mijlocii ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004) garantia de participare se constituie in cuantum de 50% din valoarea precizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asiguraridin strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, garantia de participare se poate constitui in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii, sau poate fi prezentata in cota parte de fiecare dintre asociati cu conditia precizarii explicite a denumirii ofertantului (asocierii) pentru care se constituie garantia.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 10 %, din valoarea contractului fara tva.Se constituie prin instument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform art, 90 alin(1)din HG 925/2006, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului, conform Formular din sectiunea formulare.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in care situatie contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu H.G.nr 1045/2011.se restituie astfel: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/20062.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006Perosane cu functii de conducere care au rol de decizie privind obiectul proceduriiManager: Andras Nagy Robert , Director medical : Antal Almos , Director financiar contabil: Ec.Fulop Arpad , Oficiul Juridic Doci Cristina, Sef serviciu aprovizionare transport: Becsek Attila, Responsabil achiz. Szavuj EmokeConsiliul de administratie - FULOP CSABA, VERES ILDIKO, DOMOKOS IBOLYA, AGOSTON LASZLO 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP.5. Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6, Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele.? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7, Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul8.Cazier judiciar - Ofertantul va prezenta obligatoriu documentul, eliberat de organele de politie abilitate, depus in original, sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?, sau copie legalizata, pentru operatorul economic participant la procedura. Persoane juridice romane1, Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPersoane juridice straine- Prezentare de documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertei care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1 - Bilantul contabil Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2011 insotit de confirmarea depunerii acestuia - in copie Se vor prezenta obligatoriu toate documentele (documentele necesare verificarii privind indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea economica si financiara prevazute la punctul III.2.2 pentru care se acorda sustinerea ) aferente sustinerii acordate Cerinta nr. 2 - Fisa de informatii generale -se solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)sa fie egala sau mai mare decat valoarea contractului, conform cap.II.1.4) ? se completeaza formuarul B2 Cifra medie de afaceri va fi determinata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in ultimii 3 ani. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi. Documente ptr. confirmarea cifrei de afaceri: a)Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente; b)Alte documente ech, Continuare Cerinta nr. 2 - Capacitatea economica si financiara a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti , poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant . In acest caz, sustinatorul va prezenta in forma autentica un angajament ferm, in sensul art. 186 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia candidatului, (sau a grupului de ofertanti , dupa caz), resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG 34/2006 (se va completa formularul A ). Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata , angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod legitim , indeplinirea obligatiilor de catre persoana sustinatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.2 - Informatii privind subcontractantii Ofertantul va completa: - Lista cuprinzand asociatii/subcontractanti, (formularul 5 din Sectiunea II ). - Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare. Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului se va face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si propunerea financiara prezentate initial. Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., Continuare Cerinta nr.2 - Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului, 1. Experienta similara-se solicita prezentarea a minim 1 (unu) contract similar in ultimii 3 ani pentru sustinerea experientei profesionale in domeniu.2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.3. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul. Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Se vor prezenta certificate care atesta implementarea Standardului de Management al Calitatii ISO 9001 , in termen de valabilitate la data depunerii documentelor de calificare sau echivalentul, in copie, , ,conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Pretul cel mai scazut - conform formula - Ppret = (Pret minim/Pret ofertat) x 60
Componenta tehnica
25
Descriere: Descriere: Timp de excutie - conform formula - Ptimp executie = (Timp minim executie/Timp ofertat executie) x 25 . Timpul minim de executie este de 1 luna, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, timpul maxim este de 2 luni, peste care oferta va fi neconforma.
Componenta tehnica
15
Descriere: Descriere: Timp de garantie - conform formula - Ptimp garantie = (Timp minim garantie/Timp ofertat garantie) x 15.Timpul minim de garantie este de 12 luni, sub care oferta va fi neconforma, timpul maxim este de 60 luni, peste care oferta nu va fi punctat suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 07:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer