Achizitie publica - Instalatii de climatizare piata agroalimentara Tiglina I
Detaliu pentru invitatia numarul 330759
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330759/29.06.2012
Denumire contract: Instalatii de climatizare piata agroalimentara Tiglina I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Pietelor Agroalimentare S.A.Cod fiscal: RO 10843605, Adresa: str. Traian nr. 63, Galati, Telefon: 0236411054, Fax: 0236411544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun integral pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Inchiriere spatii comerciale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatii de climatizare piata agroalimentara Tiglina I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de instalatii de climatizare in hala agroalimentare piata Tiglina I
II.1.6) CPV: 45331000-6 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4.000 lei. Documentul de constituire a garantiei de participare se va anexa documentatiei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire/depunere ofertelor si este egala cu perioada de mentinere a valabilitatii ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art.86 din HG 925/2006. Se poate constitui si prin depunerea la caseria unitatii contractante a unui ordin de plata sau fila CEC vizate de banca pana la data deschiderii ofertelor sau in numerar la caseria autoritatii contractante, cu chitanta. Documentul de plata se va atasa documentatiei. Pentru IMM se aplica Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in baza prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile din HG 1045/2011. Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in art. 69 ind.1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie si cele responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Zaharia Eugen ?director general, Sandu Viorica ? director economic, Laurian Mocanu Plasoianu ? sef comp. achizitii, Vrinceanu Costel ? sef serv. investitii, Carp Carmen ? sef comp. contencios, Matei Silvia ? cons. Juridic, Marin Costel ? sef comp. administratori, Constantin Dorina ? sef sev. Contabilitate;
- declaratia privind eligibilitatea - formular 2;
- declaratia privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006 - formular 3;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12.10.2010 ;
- certificat de atestare fiscala care sa ateste ca nu sunt datorii catre bugetul de stat, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de atestare fiscala care sa ateste ca nu sunt datorii catre bugetul local din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de deschiderea ofertelor din care sa reiasa obiectul de activitate sau documente ce atesta o forma de inregistrare pentru ofertantii persoane juridicestraine. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate, obiectul procedurii. Vor fi exclusi de la procedura ofertantii care au inscrise mentiuni cu privire la Legea 85/2006 privind procedura insolventei cu modificarile ulterioare sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul contabil pe anul 2011, vizat de organele competente;
- balanta contabila la luna martie 2012;
- fisa de informatii generale- formular 4;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie (documente constatatoare) si cu precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit - formular 5.Cerinta minima: se va prezenta cel putin un contract semnat/incheiat si finalizat (lucrari duse la bun sfarsit) in ultimii 5 ani, cu valoarea minima de 180.000 lei;
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - formular 6;
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil de executia lucrarilor;
- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care le detine operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului - formular 7;
- declararea subcontractantilor - formular 8; -certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitatea obiectului procedurii;
- certificat de mediu14001/2004 sau echivalent, pentru activitatea obiectului procedurii;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara - Pretul ofertei - se va exprima in lei. Algoritmul de calcul - invers proportional ( punctaj maxim pentru cel mai mic pret). Mod de calcul -Punctaj pret ofertat=(Pretul minim ofertat/Pretul ofertei)x80
Timpul de executie
20
Descriere: Componenta tehnica - Timpul de executie - se va exprima in zile. Algoritmul de calcul - invers proportional ( punctaj maxim pentru cel mai mic timp deexecutie). Mod de calcul -Punctaj timp de executie=(Timp minim ofertat/Timpul ofertat )x20.Timpul minim de executie estimat este de 30 zile si maxim acceptat 90 de zile calculate de la data atribuirii contractului / emiterii ordinului de incepere a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla depusa integral pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 12:15