Achizitie publica - INSTALATII DE COLECTARE A APELOR PLUVIALE IN INTRAVILAN OSTRA
Detaliu pentru invitatia numarul 316536
COMUNA OSTRA
Cod de identificare fiscala: 4441417
Adresa: Com. Ostra, Strada Principala, nr. 42, Ostra
Telefon: 0230575268
Fax: 0230575418
Denumire invitatie: INSTALATII DE COLECTARE A APELOR PLUVIALE IN INTRAVILAN OSTRA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45232453-2 - Lucrari de constructii de canale de scurgere (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru obiectivul: INSTALATII DE COLECTARE A APELOR PLUVIALE IN INTRAVILAN OSTRA, COMUNA OSTRA, JUDETUL SUCEAVA
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 10.10.2011 15:04)
Data publicarii: 23.09.2011 11:49
Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Ostra, comuna Ostra, judetul Suceava, cp.727400, Tel/fax: 0230.575.268/0230.575.418.
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Ostra, Str. Principala, Nr.42, comuna Ostra, judetul Suceava.Tel/fax: 0230.575.268/0230.575.418.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 226, 262 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv, eligibilitatea, decl.priv. neincadrarea in sit.prev.la art.181, Certif.fiscal priv. plata taxelor la bug. de stat si bug. local, certif.de part.la licitatie cu oferta independenta, Decl.priv. neincadrarea in sit. prev. la art.69.1, decl. priv. calit. de particip. la procedura, certif. de inreg. la ORC, certif. constatator emis de ORC, Fisa de inf. generale, Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, Decl.priv. lista principalelor lucrari exec.in ultimii 5 ani-finalizarea a 1 contract similar , Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat-cerinte minime pers.de sp.; 1 sef pct. de lucru, 1 RTE dom.V, 1 CQ, ,1pers. responsabila cu prot. muncii, sanatatea muncii si PSI, 1 ing. CFDP, Dovada detinerii a minim. de dot. echip. tehnice, Decl. privind subcontractantii, ISO 9001sau echiv., ISO14001sau echiv.Garantia de participare: 4.525leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului
Descarcare din SEAP.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Procedura va fi reluata.