Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatii de ventilatie -climatizare pt Arhiva AFEE PLOIESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 323513
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ELECTRICA FURNIZARE S.A.
Numar invitatie: 323513/05.04.2012
Denumire contract: Instalatii de ventilatie -climatizare pt Arhiva AFEE PLOIESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTRICA FURNIZARE S.A.Cod fiscal: RO 28909028, Adresa: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Bucuresti, Telefon: +40 372442020, Fax: +40 372778528
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 372442022, fax: +40 372442001, persoana de contact: Aerviciul Dezvoltare Investitii Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Et. 1 Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 372442022, fax: +40 372442001, persoana de contact: Serviciul Dezvoltare Investitii Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatii de ventilatie -climatizare pt Arhiva AFEE PLOIESTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalatii de ventilatie -climatizare pt Arhiva AFEE PLOIESTI
II.1.6) CPV: 42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 2050lei(IMM de 50%)Per. valabil. 120 zile de la data limita stab. pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie: 1.Instrument de garantare (scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire .Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca sau o soc. de asigurari care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment si se va intocmi respectand strict Formularul nr. 3 prevazut in Sectiunea Formulare.2.Ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se poate depune garantia de participare este : cod IBAN RO64INGB0001008197998910 deschis la ING BANK NV Suc. BUCURESTI ( UTILITATI- SURSE PROPRII)Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor depuse.Autoritatea contractanta are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;d)se va retine contestatarului in cazul in care CNSC respinge ca nefondata contestatia ofertantului , cf. art.278ยน alin (1) lit. b) din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare , suma retinuta din garantia de participare va fi de 1025 Lei . Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante, cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii .
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului atribuit. (IMM beneficiaza , conform legislatiei in vigoare , de 50% reducere din suma mentionata ) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestatii: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada de derulare a contractului , asa cum este prevazut in documentatia de atribuire - Formular 11 din Sectiunea Formulare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonantaDeclaratii privind situatia personala a operatorului economic completate in conformitate cu Formularul 12A si Formularul 12B din Sectiunea Formulare. ? in original;Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG 34/2006Declaratie privind situatia personala a operatorului economic completata in conformitate cu Formularul 12D din Sectiunea Formulare. ? in original;Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este DIRECTORUL GENERAL Mircea PATRASCOIU. DIR ECONOMIC Cristna PANA.DIR. COMERCIAL Mihai BEU, SEF SERCICIU DEZV INVEST SI ACHIZITII PUBLICE-Dragos STOICA, OF JURIDIC-Ionut ANGHEL.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Formular 12J din Sectiunea Formulare ? in original;Cerinta nr. 4Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul local1. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.2. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Nota 1: Pentru a fi valabile, certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 2: Ofertantul are dreptul sa depuna initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal , prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care se opteaza pentru aceasta variant, ofertantului ii revine obligatia , ca la solicitarea autoritatii contractante , sa prezinte certificatele fiscale valabile la data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata. ? In acest caz se va complecta Formularul B1 din sectiunea Formulare.Nota 3: Ofertele depuse de agentii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialOfertantul va prezenta Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si din care sa rezulte ca: - unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original / copie legalizata daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straineCerinta nr. 1Documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica ori apartenenta profesionalaOfertantul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident .Documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care trebuie sa fie de minim 102500 RON, echivalentul a 23.602, 3 EUR .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara?Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare executate in ultimii 3 ani , care vor contine valori, durata contractelor si modul de indeplinire a obligatiilor , beneficiari , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati .?Din lista contractelor similare , ofertantul va selecta pe acelea care le considera semnificative si care sa faca dovada efectuarii in ultimii 3 ani ., Cerinta nr. 2 Detalii despre producatorul / producatorii produselor ofertate, Cerinta nr. 3 Subcontractarea Cerinta nr. 1 Certificare ISO 9001:2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2 Certificare ISO 14001:2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in totalitate pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer