Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INSTALATII DE VENTILATIE CLIMATIZARE ?? HALE INDUSTRIALE CORP D


Detaliu pentru invitatia numarul 345747
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MONITORUL OFICIAL R.A.
Numar invitatie: 345747/23.04.2013
Denumire contract: INSTALATII DE VENTILATIE CLIMATIZARE?? HALE INDUSTRIALE CORP D
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMONITORUL OFICIAL R.A.Cod fiscal: RO427282, Adresa: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 318.51.20, Fax: 318.51.09
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 012329, telefon: +40 213185120, fax: +40 213185109, persoana de contact: Simona Roxana Crimu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Parcului, nr 65, sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Tipografie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INSTALATII DE VENTILATIE CLIMATIZARE?? HALE INDUSTRIALE CORP D
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie executia a trei instalatii de ventilatie climatizare individuale in corpul D de cladire (hala de productie) de la sediul regiei, conform proiectului de executie anexat caietului de sarcini si pus la dispozitia ofertantilor de catre autoritatea contractanta. Aceste instalatii se compun din: agregate de climatizare tip ?roof-top?, tubulatura metalica, grile de refulare si clapete antifoc.Valoarea totala estimata a contractului de lucrari este de 160.000 EUR (fara TVA), echivalentul a 696.704 lei la un curs de 1 EUR = 4, 3544 lei (cursul BNR valabil in data de 08.03.2013). Nu sunt aplicabile prevederile art. 29 alin. (21), deoarece proiectul nu prevede cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45331210-1 - Lucrari de instalare de echipament de ventilatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui de catre operatorul economic ofertant prin virament bancar (ordin de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.Garantia de participare se va constitui in LEI (in cazul ofertantilor persoane juridice romane) sau in EUR (in cazul ofertantilor persoane juridice straine) si va fi in cuantum de 2 % din valoarea estimata a contractului, fara TVA (deci garantia de participare va avea valoarea de 3.200 EUR sau echivalentul in lei la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile).Garantia de participare va fi valabila cel putin 150 de zile de la data termenului limita de primire a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul nr. 11.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar (ordin de plata), ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, prin prezentarea in original a ordinului de plata vizat de banca. Plata se va efectua in contul RA Monitorul Oficial, IBAN RO55RNCB0082006711100001 deschis la Banca Comerciala Romana, Sucursala Unirea.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in EURO (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19.In cazul in care garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, documentul de constituire a garantiei de participare nu va prevede existenta unor fransize si nu va prevede conditii de modificare a valorii garantiei de buna executie pe parcursul derularii contractului. Garantia de buna executie se va debloca in conditiile art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii privind asociereaCerinta nr. 1 ? dupa cazMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt: ? situatiaeconomico-financiara: - informatii privind situatia economico ?financiara;? capacitatea tehnica si profesionala: - informatii privindcapacitatea tehnica;
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii;
- standarde de asigurare a calitatii.? garantie de participare;? modul de prezentare a propunerii tehnice;? modul de prezentare a propunerii financiare;? in cazul asocierii se transmite o singura propunere tehnica si o singura propunere financiara.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie in original prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului - completarea Formularului 9 - ?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?, in care trebuie sa se mentioneze faptul ca: a) toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractuluib) liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv;c) liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie, completata in conformitate cu formularul 12C din Sectiunea Formulare, completat in original, datat, semnat si stampilat.Obs. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat in parte va prezenta documentul mentionat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in originalCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, completata in conformitate cu Formularul 1A din Sectiunea Formulare.Obs. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat in parte va prezenta documentul mentionat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in originalCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea FormularePersoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director general Adriana Costescu- Director economic Violeta Basulescu- Sef oficiu juridic Roxana Vasiliu- Director Directia tehnica Gheorghe Toma- Inginer Sef Mecanic Cristian Ududoiu- Sef serviciu mecano-energetic Mihail Hentea- Inginer serv. mecano-energetic Mircea Mazilu- Sef serviciu achizitii Bogdan Istudor- Sef birou achizitii publice Bogdan Duta- Sef serviciu resurse umane Daniela Mierloiu- Responsabil SSM Sorin SimionObs. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat in parte va prezenta documentul mentionat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in originalCerinta nr. 4Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea FormulareObs. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat in parte va prezenta documentul mentionat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in originalCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea FormulareObs. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat in parte va prezenta documentul mentionat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in originalCerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se vor depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.sauCertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Obs. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat in parte va prezenta documentul mentionat.Modalitatea de indeplinireDocumentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.saucertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Obs. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat in parte va prezenta documentul mentionat.Modalitattea de indeplinireDocumentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 8 ? dupa cazDeclaratia tertului sustinator tehnic si profesional privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea FormulareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in originalCerinta nr. 9 ? dupa cazDeclaratia tertului sustinator tehnic si profesional privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea FormulareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in originalIntelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca, in cazul in care contractul de achizitie publica este atribuit asocierii/consortiului respective/respectiv, toti asociatii din asociatie/consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului, potrivit prevederilor art. 1166 Cod civil.Cerinta nr. 10 ? dupa cazDeclaratia tertului sustinator tehnic si profesional privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in original Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului) Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.sauPentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiObs. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat in parte va prezenta documentul mentionat.Modalitatea de indeplinireDocumentul se va depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Obs. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiCerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Curs EUR-mediu anualAnul 2011 ? 4, 2379 lei/EURAnul 2010 ? 4, 2099 lei/EURAnul 2012 ? 4, 4560 lei/EURSursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxNota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune, in original, Formularul B1 din Sectiunea FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Obs. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand denumirea lucrarilor similare, perioade de executie si beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati).Prin lucrari similare se vor intelege lucrari de instalatii de ventilatie climatizare de tip agregate de climatizare cu tubulatura si elemente de refulare a aerului.Se va completa si depune, in original, Formularul 12E din Sectiunea Formulare.Modalitatea de indeplinireSe va completa si depune, in original, Formularul 12E din Sectiunea Formulare., Se solicita indeplinirea in ultimii 5 ani (calculati fata de data limita de depunere a ofertelor) a unui contract pentru lucrari de instalatii de ventilatie climatizare similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Prin lucrari similare se vor intelege lucrari de instalatii de ventilatie climatizare tip agregate de climatizare cu tubulatura si elemente de refulare a aerului.Acest lucru se demonstreaza prin prezentarea unor certificari din care sa reiasa: beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3Declaratia CE de conformitate a agregatelor de climatizare ofertate (din partea producatorului), prin care se specifica si conformitatea cu prevederile HG 1029/2008, Anexa 2, pct. 1, lit. A) si HG 1029/2008, Anexa 1 (document emis pe propria raspundere a producatorului)Modalitatea de indeplinire: Copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului., Cerinta nr. 4Declaratie din partea producatorului prin care se confirma aplicarea marcajului CE pe agregatele de climatizare ofertate, in conformitate cu prevederile HG 1029/2008, Anexa 3 (document emis pe propria raspundere a producatorului)Modalitatea de indeplinire: Copii ?conform cu originalul? semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului., Cerinta nr. 5Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora completata in conformitate cu Formularul 12G din Sectiunea FormulareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in original., Cerinta nr. 6 ? dupa cazAngajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, completat in conformitate cu Formularul 10 D din Sectiunea Formulare, completat in original, datat, semnat si stampilat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va completa si depune in original, in forma autentica Cerinta nr. 7Prezentarea certificatului emis de un organism independent de certificare care atesta faptul ca ofertantul are implementat sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, aflat in interiorul termenului de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Se vor accepta si ofertantii/ofertantul care dovedeste/dovedesc ca la data limita de depunere a ofertelor raportul de audit a fost finalizat si din acesta rezulta faptul ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de garantie al instalatiilor
30
Descriere: Termenul de garantie al instalatiilor (exprimat in luni, de la data semnarii fara obiectiuni a receptiei la terminarea lucrarilor)
Termenul de punere in functiune al instalatiilor
10
Descriere: Termenul de punere in functiune al instalatiilor(exprimat in zile calendaristice, de la semnarea contractului)
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer