Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatii electrice ornamentale pentru sarbatorile de iarna din Municipiul TarguJiu


Detaliu pentru invitatia numarul 338493
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Targu Jiu
Numar invitatie: 338493/31.10.2012
Denumire contract: Instalatii electrice ornamentale pentru sarbatorile de iarna din Municipiul TarguJiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Targu JiuCod fiscal: 4956065, Adresa: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: +40 253205038, Fax: +40 253214878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210192, telefon: +40 253205038, fax: +40 253214878, persoana de contact: GHEORGHE SULEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTE ETAJ 1 DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI TARGUJIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatii electrice ornamentale pentru sarbatorile de iarna din Municipiul TarguJiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea a urmatoarelor instalatii: Perdea LED 2x3 m albastre hamac)Perdea LED 2x3 m albe ( hamac )Perdea LED 2X5 m albePerdea LED 2X5 m albastrePerdea LED 2X5 m galbenePerdea LED 2X7 m albastrePerdea LED 2X7 m albeTurturi LED 3X0, 5 mTurturi LED 3X0, 5 m albTurturi LED 4X1 mGhirlanda liniara LED 20 m albaGhirlanda liniara LED 20 m albastraGhirlanda liniara LED 20m rosiePicuratori
II.1.6) CPV: 39298500-2 - Ornamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2500 lei perioada de valab?60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% respectiv 1800 lei , conf art.278^1din OUGnr.34/2006.Modul deconstituire: Lichiditati la casieria primariei, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de osocietate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in original sianexata/atasata la coletul cu oferta.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legiinr.346/2004 cu modif si complet ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantulprezentand obligatoriu pentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului constituita in conformitate cu prevederile art 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie priv eligibilitatea?formularu12A;Declaratie priv neincadrarea in prev art. 181 din O.U.G. 34/2006?formularul12B;Declaratie confcu ORD 314/2010 al ANRMAP? formular 1; Declaratie priv neincadrarea in situatia prevaz la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modif si completulterioare? formular2. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar dr.ing.Florin Carciumaru, Dir.Ec.-Ec.Narcisa Cristea, Dir.teh.Ing.Marius Ionescu, Dir.A.P.L.Jr.Grigore Jianu, Sef Serviciu Gospodarie Comunala - ing. Ionut Jilaveanu , cons. Serviciu Investitii ec Simion Cocolea, sef serviciuJuridic Jr.Constantin Radutoiu, Sef Birou Licitatii Ing.GheorgheSulea, Insp.Birou Licitatii Ing. Mirela Rosca , consilierii: Blejan Constantin, Ciongaru Emilian, Luca Liliana, Navlea Ion, Nichifor Gheorghe, MergeaNicolaie, Patrascoiu Traian, Popescu Aurel, Popescu Grigore Marian, Puiu Ion, Radulescu Alin, Roibu Dinca Petrisor, Tudor Draghici MarcelAdrian, Tauru Ion Emilian, Tascau Dorin Dan;certificat constatator priv obligatiile de plata la bugetul local si de stat care sa ateste situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pt. tert-ul sustinator se vor solicita documentele prevazute laart69cu1, art186 alin2, si art.190 alin2din OUG34/2006 cu modif si compl.ulterioare, prin Legea 279/2011.Persoana care asigura sustinereatehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf preved art180 si 181 lita c1si d. Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, original sau copie conform cu originalul emis de ORC din caresa rezulte obiectele de activitate de natura contractului ce urmeaza a fi atribuit; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident; Documenteleprezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc inaintea transmiterii comunicarilor privrezultatul procedurii, va prezenta pt conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlivrariin ultimii 3 ani - form 12 D, Informatii priv subcontractantii ?formular12G Informatii privind asigurarea calitatii si indeplinirea sistemelor demanagement a calitatii - certificat ISO 9001,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer