Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instalatii pentru inlocuire combustibil de rezerva pacura cu CLU, pentru CET Timisoara Centru - Proiectare si executie


Detaliu pentru invitatia numarul 345327
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Numar invitatie: 345327/16.04.2013
Denumire contract: Instalatii pentru inlocuire combustibil de rezerva pacura cu CLU, pentru CET Timisoara Centru - Proiectare si executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308337 / +40 0256308338, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, etaj I Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instalatii pentru inlocuire combustibil de rezerva pacura cu CLU, pentru CET Timisoara Centru - Proiectare si executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instalatii pentru inlocuire combustibil de rezerva pacura cu CLU, pentru CET Timisoara Centru - Proiectare si executie, in conformitate cu caietul de sarcini nr 5630/18.03.2013.Valoarea estimata a contractului fara cheltuieli diverse si neprevazute este de 777.630 lei fara TVA, din care : proiectare de 48.220 lei fara TVA si lucrare 729.410 lei fara TVA. Suma din valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica, reprezentand valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 72.810 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45255210-4 - Lucrari de constructii de terminale petroliere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 850, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :10.000 lei. Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata si art 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.557, 63 leib) ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4 Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op ec. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10%din pretul contractului fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul siperioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 sau retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi conform HG nr 1045/11. Mod de restituire a garantiei de buna executie a contractului: 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data semnarii procesului verbal de receptie laterminarea lucrarilor executate in baza proiectului avizat in Comisia Tehnico-Economica - S.C. C.L.T. COLTERM S.A. Timisoara , daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim, restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate , pe baza procesului verbal de receptie finala, daca nu a ridicat pana la acea datapretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata. Completare formular 12ACerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata, Completare formular 12BIn cazul in care exista tert sustinator acesta va Completa formularul 12S - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 pentru lit a) lit c1) si lit d)Cerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: .Director general ing Pampu Petrica, Director economic ec Buciu Ionel, Director Productie ing Popa Dorin, Director Comercial Mircea Cristian-Aron, Sef Birou Achizitii Lucrari ing Ivan Daniela, Sef Birou Investitii ing Andra Sergiu, Sef Serviciu Reparatii Investitii ing Ifrim Mihai, Birou Investitii ing Adam Dan, Sef Birou Protectia Mediului ing Popa Manuela, Birou Achizitii Lucrari-ing Chirici Mira, ing Balint Codrean Codruta, Oficiu juridic- cj Crisenescu Claudia , cj Ciobotea Daniel , Coordonator SIM-ing Manolache MihaelaDocumentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 si 5 vor fi indeplinite de fiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 4 si 5 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , , insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 . Declaratie privind informatii generale , inclusiv cifra de afaceri globala (Formular B2) Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu :1.000.000 lei.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 5 Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, cu privire la gestionarea deseurilor ( Legea 211/2011) avand in vedere si solicitarile din caietul de sarcini, cap.VI.2)Pentru demonstrarea cerintei, operatorul economic va prezenta urmatoarele documente relevante: - contract/contracte sau acord de colaborare/acorduri de colaborare sau acord/ acorduri de subcontractare cu operatori economici autorizati pentru transportul si eliminarea tipurilor de deseuri rezultate in urma executiei lucrarii (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?), inclusiv autorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)., Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociere Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr 4 Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze.Pentru conformitate, ofertantul are obligatia de a prezenta Formular 12 G si tabelul anexa, Cerinta nr. 3.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laborator de CND pentru controlul sudurilor cu radiatii penetrante si lichide penetrante acolo unde nu se poate face controlul cu radiatii penetrante de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ( Formular 12H si Anexa ). In cazul in care ofertantul nu are laborator propriu va prezenta contractul/ acordul de colaborarecu un laborator de CND, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ..Cerinte minime : a) personalul sa acopere toate domeniile specifice proiectului, respectiv : - manager de proiect atestat ( CNFPA sau similar) - sa fi fost implicat intr-un proiect- specialist instalatii si produse petroliere-minim 3 ani experienta- specialist evaluare impact asupra mediului-minim 3 ani experienta- specialist asigurarea calitatii -minim 3 ani experienta-minim 1 specialist /domeniuPentru confirmare se va prezenta declaratia insotita de CV-urile personalului mentionat in declaratie din care sa reiasa o experienta specifica in domeniul activitatilor solicitate mai sus.b) pentru verificatori proiecte (experti, daca e cazul) atestati MLPTL (in domeniile cerute de proiect), conform Legii 10/95; HG 731/91; Ord MLPTL 777/03; Ord MDLPL 651/07, se va prezenta atestatul in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.c) pentru responsabili tehnici cu executia autorizati MLPTL (in domeniile cerute de proiect), conform Legii 10/95; HG 731/91; Ord MLPTL 777/03; Ord MDLPL 651/07, se va prezenta autorizatia in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.- pentru sudori autorizati, pentru domeniile si procedeele necesare realizarii obiectivului, se va prezenta autorizatia in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.- decizie de responsabil cu sudura, nu neaparat autorizat ISCIR, se va prezenta decizia in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,., Cerinta 1.(experienta similara): Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (completarea Formularului 12E - 1 si a tabelului anexa) insotita decertificari de buna executie care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitsi dupa caz, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (completarea Formularului 12E - 2 si a tabelului anexa), insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care vor preciza denumirea serviciului , valoarea, perioada de prestare si daca serviciul a fost dus la bun sfarsit, astfel: - pentru un contract de executie si proiectare lucrari in baza caruia s-au executat lucrari si s-au prestat serviciisimilare cu obiectul contractului care se achizitioneaza (din Lista formular 12 E-1) cu valoare egala sau mai mare decat 100.000 lei fara TVA, sau- pentru maxim doua contracte cu valoare cumulata egala sau mai mare decat 100.000 lei fara TVA (din Lista formular 12 E-1 si 12E-2), din care un contract de executie in baza caruia s-au executat lucrari similare cu obiectul contractului care se achizitioneaza in valoare egala sau mai mare decat80.000 lei fara TVA , si un contract de prestare servicii de proiectare in baza caruia s-au prestat servicii similarecu obiectul contractului care se achizitioneaza in valoare egala sau mai mare decat 20.000lei fara TVA.-Echiv in lei a valorii exprimate in valuta (unde este cazul) se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S Angajamentul ferm priv sustinerea tehnica si profesionala incheiat in forma autentica, Formularele 3S si 4S Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (dupa caz); Cerinta nr 1Prezentarea in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul", a certificatelor emise de un organism national sau international de certificare acreditat, privind implementarea unor sisteme de management integrat calitate, mediu in conformitate cu cerintele standardelor SR EN ISO 9001:2008; SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent . Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplinestePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer