Achizitie publica - ?INSTALATII TERMICE INTERIOARE CORP C2 LICEUL TEORETIC ?PETRE PANDREA ?BALS,JUD.OLT
Detaliu pentru invitatia numarul 320181
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320181/14.02.2012
Denumire contract: ?INSTALATII TERMICE INTERIOARE CORP C2 LICEUL TEORETIC ?PETRE PANDREA ?BALS, JUD.OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BALSCod fiscal: 4286437, Adresa: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Telefon: 0249450145, Fax: 0249450145
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE BALCESCU, NR.14, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +40 249450145, fax: +40 249450145, persoana de contact: PERPELEA GEANINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.NICOLAE BALCESCU , NR.14, BALS, JUD.OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INSTALATII TERMICE INTERIOARE CORP C2 LICEUL TEORETIC ?PETRE PANDREA ?BALS, JUD.OLT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE-?INSTALATII TERMICE INTERIOARE CORP C2 LICEUL TEORETIC ?PETRE PANDREA ?BALS, JUD.OLT
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 2400 LEI-perioada de valabilitate -90 de zile de la data primirii ofertelor
Garantie de buna executie
5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI PRIN RETINERI SUCCESIVE LA FACTURAREGarantia de buna executie se constituie conform art.90 din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Declaratie privind neincadrarea in art.69 indice 1 din OUG 34/2006-Persoane responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Smarandache Cornelia-viceprimar-Anastasie Cornel-insp spec ?serv.Urbanism-Jurebie Iancu-sef serv.Urbanism-Neatu Paraschiv-ref spec.serv.Urbanism-Perpelea Domnica Geanina-sef birou IDLAP-Nica Teodora-insp.spec.-IDLAP-Dinu Constantin-secretarCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Certificat constatator ?COPIE CONFORM CU ORIGINALULInainte de comunicarea ofertantului castigator autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea certificatului constatator emis ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 30.06.2011, vizate si inregistrate la organele fiscale abilitate.Fisa de informatii generale (formular 3)cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 240 000 lei-curs mediu valutar pe ultimii 3 ani -2009;2010;2011,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 4)., .Experienta similara, Incheierea si indeplinirea a unui sau mai multor contracte al carui obiect a fost executia unor lucrari similare pentru instalatii termice, de natura si complexitatea celor ofertate, cu valoare minima de 120.000 lei , fara TVA pentru care se anexeaza documente care confirma acest lucru. Se va completa Formularul 5, 3.Recomandaridin partea altor beneficiari, astfel: 3.1 Se va prezenta minim o recomandare referitoare la executia de lucrari (completare Formularul 6).Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic si pe care le va folosi la intreaga capacitate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular 7);5.Declaratie cupersonalul?cheie? carevafiutilizat-Formularul 8Informatii privind subcontractantiiInformatii privind asociatii Prezentarea Certificatului ISO 9001 sau a unor certificate echivalente copie conform cu originalulPrezentarea certificatului ISO 14001 sau a unor certificate echivalente (copie conform cuoriginalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 08:43