Achizitie publica - instrumentar medical chirurgical si alte instrumente audiologie
Detaliu pentru invitatia numarul 327363
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327363/21.05.2012
Denumire contract: instrumentar medical chirurgical si alte instrumente audiologie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: TUTA MOCANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: instrumentar medical chirurgical si alte instrumente audiologie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare instrumentar medical chirurgical si alte instrumente audiologie in conformitate cu caietul de sarcini si ANEXA B
II.1.6) CPV: 33169000-2 - Instrumente chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in conformitate cu art. 86 din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Cuantumul garantiei de participare este in de :842.20 leiLot 1- SET CONTAINERE STERILIZARE ORTOPEDIE :397.10 leiLot 2- TRUSA INSTRUMENTE ARTROSCOPIE: 194.10 leiLot 3- INSTRUMENTARAUDIOLOGIE: 183.90 leiLot 4 -ALTE INSTRUMENTE AUDIOLOGIE: 67.10 leiIn cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art 278 ^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile ulterioare , se va retine din garantia de participare astfel: nu e cazulContul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709 Trezoreria Iasi, cod fiscal: 4541092Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la respingerea ofertei-Formular 9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul nr.12, Declaratii privind eligibilitateasau cazier judiciar/certificat echivalentFormularul nr. 2a, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69-1Persoanele care semneaza/aproba documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: manager ec. Carmen Marinela Cumpat, director financiar-contabil ec. Violetta Canila, responsabil achizitie ref. Mocanu TutaFormularul nr.2c, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaFormularul nr.2b, Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezultesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sauin original, Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormularul nr. 14 Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului dinsubordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila ?conforma cu originalul? / copie legalizata sauin original.In etapa evaluarii ofertelor, se solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Ofertantul trebuie sa aiba Certificatul care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 13:25