Achizitie publica - Instrumente de suflat si percutie
Detaliu pentru invitatia numarul 297932
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Cod de identificare fiscala: RO 23886365
Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova
Telefon: 0251.426655
Fax: 0251.427597
Denumire invitatie: Regularizare parau Urdinita la Urdinita
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de regularizare parau Urdinita la Urdinita, Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.06.2011 12:37
Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Dolj, Secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, Dolj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Valoare estimata: 42, 437 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl. priv. eligibilitatea, decl. priv. neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/ 2006, certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. sau unitatile subordonate, certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie ( Consiliul Local), certificat constatator emis de O.N.R.C., certificat de inregistrare, cert. de part. cu of. independenta, bilant cont. la 31.12.2010, inf. privind cifra de afaceri de ultimii trei ani (min.84000lei), decl. priv. calitatea de part. la procedura, lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani (min. un contract de 40000 lei), recomandari din partea altor beneficiari, decl. privind. echipamentele tehnice, declaratia privind personalul mediu angajat, inf. privind pers. tehnic de specialitate, cert. ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent, inf. privind subcontractantii
SEAPgarantia de participare: 800 leiNota justificativa pentru alegerea procedurii atasata la sectiunea " Documentatia de atribuire "
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
35
Descriere: procedura tehnica de executie - 20 puncte;controlul si planul calitatii - 15 puncte
durata de executie
5
Descriere: durata de executie a lucrarii