Achizitie publica - Instrumente de verificare a proprietatilor fizice
Detaliu pentru invitatia numarul 329213
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329213/12.06.2012
Denumire contract: Instrumente de verificare a proprietatilor fizice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: +40 259408480, Fax: +40 259408751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instrumente de verificare a proprietatilor fizice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Instrumente de verificare a proprietatilor fizice formate din: Penetrometru dinamic pentru soluri, Instalatie de foraj, Etuva de laborator cu ventilatie (convectie ), Presa automata pentru betoane, Generator de curent, Set dispozitive forare/sondaj pentru soluri/argile
II.1.6) CPV: 38400000-9 - Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 192, 481 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3849 lei .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei, ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-urilor, conform Formular nr.13.)Forma de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara / Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; scrisoarea de garantie se vandepune in original conform Formularul nr 11, din sectiunea Formulare si modele sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Oradea;Garantia de participare se va depune scanata in SEAP, semnata, stampilata, cu mentiunea ?Conform cu originalul", si depusa in original la Registratura Universitatii din Oradea, str. Universitatii, nr.1, Oradea, jud. Bihor, pana la data limita si ora de depunere a ofertelor stabilita de operatorul SEAP
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA si se se va constitui la data semnarii contractului in conformitate cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru Persoane juridice/fizice romane-Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006- Prezentare Formular 1 ? documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioarePrezentare Formular 2 ? documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69¹ din OUG 34/2006 ?Prezentare Formular 4. Se va prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator ? documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul Universitatii sunt: Rector Prof.univ.dr.ing. Constantin BUNGAU, Director General Administrativ Prof.univ.dr.ing. Mircea GORDAN, Director Economic Ec.Crina GHERLEA, Aviz Juridic Jr.Anca BULMACI. Membrii comisiei de evaluare: Ferenc VIKTOR ? presedinte, ? membrii in comisia de evaluare Radu BOGDAN, Cezar PONTOS.Membrii de rezerva: Svetozar GARAI, Sorin ROTOIU.?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului deadministratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire?.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 1- documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Prezentare Formular 3- documentul va fi semnat, stampilat cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.Toate documentele prezentate vor fi incarcate online in SEAP, semnate, stampilate, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanate.Pentru persoane juridice /fizice straineSe va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, din tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit pentru a demonstra ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180, art.181 si art. 69¹ din O.U.G. nr.34/2006, actualizata. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise scanat, in limba in care au fost emise dupa original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.. Pentru Persoane juridice/fizice romane-Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala -Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca ofertantul/asociatul nu figureaza cu mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, conform art. 21 din Legea 26/1990, nu se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990 republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform legii 85/2006 republicata).Persoane juridice /fizice strainePrezentare documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Toate documentele prezentate vor fi incarcate online in SEAP, semnate, stampilate, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanate.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.In cazul prezentarii unei oferte comune /in asociere, documentele solicitate la pct. III.2.1.se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 6 Se va prezenta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare, precum si specializarea acestora pentru partea de contract care urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti. Resursele materiale siumane ale eventualilor subcontractanti declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens, daca este cazul, Formular 7 Se solicita o lista a pricipalelor livrari de echipamente in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care cumulatevor confirma lista principalelor livrari de echipamente similare in valoare de minim192481 leiValorile vor fi exprimate lei , daca este cazul lei/euro mediu comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat online SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 08:06