Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Instrumente si consumabile dentare


Detaliu pentru invitatia numarul 356792
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 356792/08.01.2014
Denumire contract: Instrumente si consumabile dentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Instrumente si consumabile dentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Instrumente si consumabile dentare
II.1.6) CPV: 33141800-8 - Consumabile dentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: lot 1=106, 00 lei;lot 2=800, 00 lei, lot 3=720, 00 lei, lot 4=600, 00 lei, lot 5=940, 00 lei, lot 6=300, 00 lei, lot 7=60, 00 lei, lot 8=34, 00 lei.Cuantumul se reduce cu 50% pt. IMM(in acest caz va fi insotita de o Declaratie pe propria raspundere de incadrare in categoria IMM).Data de referinta pt. echivalenta leu/alta valuta: curs valabil comunicat de catre BNR in ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.Valabilitate=60 zile de la data limita de depunere a ofertelor in S.E.A.P.Constituire conf. art. 86 din HG 925/2006: -scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis de catre o institutie bancara sau societate de asigurari;
-ordin de plata;
-depunere de numerar la casieria AC ;
-oricare alta modalitate de plata prevazuta de art. 86 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune atat in SEAP cat si in original la sediul AC pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Cont RO29TREZ4065005XXX000410-Trezoreria Iasi, beneficiar UMF Iasi, cod fiscal 4701100. Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare.
Garantie de buna executie
10%(5% pt. IMM) din valoarea fara T.V.A. a contractului Constituire: scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis de catre o institutie bancara sau societate de asigurari; - depunere de numerar la casieria A.C.-alta modalitate permisa de art. 90 din HG 925/2006. Restituire: max 14 zile de la data intocmirii PV de receptie a produselor care fac obiectul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP-prezentare formular atasat2.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare formular atasat3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si cele locale, certificate din care sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat.Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: prof.univ.dr.Vasile Astarastoaeec. Daniela Drugusec.Petronela Baranetchiec.Ioana Alexaing.Maria Arhipprof.univ.dr. Norina -Consuela Fornadr. Cosmin Oniciucdr.Dan Nicolae Bosanceanuec. Mihaela Apostoladm.fin. Eugen Cristian Chiriaccons.jur.Nicoleta Nastaseing. Timofte Petrica6.Declaratie privind calitatea de participare la procedura-prezentare formular atasat. Certificat constatator emis de catre ORC sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional celor din Romania, in cazul persoanelor fizice/juridice straine, avand inclus obiectul de activitate autorizat pt. produsele specifice procedurii.Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Se va prezenta sub forma: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conf. cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate , documentul in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2014 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer