Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "INT aferenta PTA Barsanu, PTA Traian, PTCZ Gara Dragasani, judetul Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 320357
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 320357/16.02.2012
Denumire contract: "INT aferenta PTA Barsanu, PTA Traian, PTCZ Gara Dragasani, judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: 0372523245, Fax: 0372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Nicolae Titulescu, departament achizitii, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 372523243, fax: +40 372523810, persoana de contact: ADINA MONAFU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CEZ DISTRIBUTIE SA, str N. Titulescu nr 187, Craiova, departament achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "INT aferenta PTA Barsanu, PTA Traian, PTCZ Gara Dragasani, judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "INT aferenta PTA Barsanu, PTA Traian, PTCZ Gara Dragasani, judetul Valcea?
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 521, 146 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 5.300, 00 lei ; Daca CNSC respinge o contestatie ca nefondata, AC va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma de 4301, 15 lei, calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG34/2006;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau OP in contul nr.RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe OP este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul cu documentele de eligibilitate.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE a contract.de lucr, reprez.10%din val.contr.Gar.de buna ex.se poate constit.si prin: -SGB.in fav.AC.pt.intr.val.a lucrarii(10% din val.de oferta);
-ret.succes.de 10% din val.fact.accept.si onorate la plata;
- printr.instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig, care devine anexa la contract.Daca GBE.se va constit.prin ret.succes, prima dep.se va face inainte de semn.contract.si va fi in cuantum de: total garant/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5%din pretul contract.Ofertant.are oblig.de a deschide un cont la dispoz AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indepl.contract., autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantului.b)Perioada garant.de buna executie acordata pentru intreaga lucrare va fi de min 24 luni.AC este societate comerciala care nu se supune prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Membru al Directoratului Ing.Doina Vornicu, Director Directie Ing.Ion Dobrescu, Manager Departament Ec.Mariana Breciuga. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie ( fiecare membru al asociatiei/ tertul sustinator/subcontractantul).Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara).Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.-Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data licitatiei.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in cazul in care acesta a prezentat actul in copie conforma cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru autentificare Certificatul in original sau copie legallizata.-ATESTAT ANRE tip C2A in termen de valabilitate, la data depunerii ofertei in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza inst. el. din sistemul electroenergetic.-Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M. (daca este cazul).In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/ 26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)Persoane juridice / fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat. Pentru persoanele juridice straine se accepta documentele care se elibereaza o data pe an si care atesta respectarea obligatiilor financiare in anul precedent.-Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii a) cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 782.000, 00 lei; Pentru cifra de afaceri se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2008, 2009, 2010 sau cursul de pe site-ul http: //ec.europa.eu.buget, care va fi utilizat la calculul nivelului minim impus. b)ofertantul va prezenta bilantul contabil pe anul 2010. Nota: In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista lucrarilor executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, conform formularului 12 F- sectiunea formulare. Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie executate siduse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, ale caror obiecte au fost executia unor lucrari similare cu cele di caietul de sarcini, cu o valoare egala sau mai mare decat: 235.000, 00 RON fara TVA, constand in modernizare PTA/retele electrice jt.In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru una sau mai multe tipuri de executie in instalatii electrice de mt/jt din categoria celor mentionate mai sus, oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile art 36 alin.(1). Lit b) din HG nr 925/2006. Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte experienta in executia de lucrari de tipul celor supuse licitatiei., 2.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere, 3.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Declaratia ofertantului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor descrie principalele lucrari executate.Personalul minim va fi stabilit in conformitate cu ordinul 24/2007, corespunzator atestatului ANRE tip C2A solicitat., Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995., Responsabil tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, in conformitate cu prevederile Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA., 4.Electricieni autorizati (se vor prezenta in copie carnetele de electricieni autorizati vizate la zi)., 5.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, 6.Informatii privind asociatii- Acord de asociere (daca este cazul) Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2000 emis de organisme acreditate si a sistemului de protectie a mediului conform ISO 14001 emis de organisme acreditate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer