Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?INT aferenta PTA Barza, Comuna Budesti, Judetul Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 346520
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 346520/13.05.2013
Denumire contract: ?INT aferenta PTA Barza, Comuna Budesti, Judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187), jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 372523363, fax: +40 372523810, persoana de contact: Departament Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Calea Severinului nr. 25, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 372523363, fax: +40 372523810, persoana de contact: Departament Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?INT aferenta PTA Barza, Comuna Budesti, Judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PTA Barza 1 ? proiectat: In aceasta varianta se muta locatia PTA-ului existent (acesta se afla intr-o curte, iar racordul acestuia traverseaza mai multe proprietati) pe un alt amplasament , pe domeniu public al primariei com. Budesti. Prin aceasta mutare de fapt se proiecteaza un nou PTAcare va fi denumit PTA Barza 1.PTA Barza 1 - proiectat, va avea cinci circuite pentru alimentarea consumatorilor satului Barza , in total 87 de stalpi de retea (numerotare unitara pe post). Lungime totala circuite de 0, 4 kV este de 3, 631 km si va alimenta cu energie electrica un nr. de 196 consumatori monofazati si 17 consumatori trifazati, in total 213 consumatori.PTABBarza 2, 20/0, 4 kV, 100 kVA - proiectat: Pentru imbunatatirea parametrilor tehnici de functionare si cresterea capacitatii prin imbunatatirea nivelului de tensiune in satul Barza s-a propus proiectarea unui post de transformarein anvelopa de beton (PTAB Barza 2, 20/0, 4 kV, 100 kVA), care are scopul de a prelua o parte din abonatii actuali ai PTA Barza si de a furnizaenergie electrica la parametrii de calitate conform standardului de performanta.PTAB Barza 2, 20/0, 4 kV, 100 kVA - proiectat va avea 3 circuite pentru alimentarea consumatorilor satelor Barza, in total 41 de stalpi de retea (numerotare unitara pe post). Lungime totala circuitede 0, 4 kV este de 1, 540 km si va alimenta cu energie electrica un nr. de 98 consumatori monofazati si 8 consumatori trifazati, in total 106 consumatori.PTABBarza 3, 20/0, 4 kV, 100 kVA - proiectat: Pentru imbunatatirea parametrilor tehnici de functionare si cresterea capacit. prin INT in satul Barza si o patre din satul Barsesti (alimentati din PTA Barsesti) s-a propus proiectarea unui post de transformarein anvelopa de beton (PTAB Barza 3, 20/0, 4 kV, 100 kVA), care are scopul de a prelua o parte din abonatii actuali ai PTA Barza si PTA Barsesti (17 monofazati si 9 trifazati, alimentati din PTA Barsesti) si de a furnizaenergie electrica la parametrii de calitate conform standardului de performanta.PTABBarza 3, 20/0, 4 kV, 100 kVA - proiectat va avea 3 circuite pentru alimentarea consumatorilor satelor Barza si o patre din satul Barsesti (17 monofazati si 9 trifazati), in total 45 de stalpi de retea (numerotare unitara pe post). Lungime totala circuitede 0, 4 kV este de 1, 765 km si va alimenta cu energie electrica un nr. de 81 consumatori monofazati si 15 consumatori trifazati, in total 96 consumatori.Valoarea estimata a contractului este de 555.952, 00 lei fara TVA din care valoarea totala a materialelor si echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar este de 113.041, 34 lei fara TVA. Conform Devizului General privind cheltuielile necesare realizarii lucrarii valorile estimate sunt: -Cheltuieli pentru OBTINEREA SI AMENAJAREA TERENULUI ? 1.896, 00 RON;
-Cheltuieli pentru investitia de baza ? 549.056, 00 RON;
-Organizare de santier ? 5.000, 00 RON-Cheltuieli diverse si neprevazute ? 0 RON
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 952 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 5.600, 00 lei (2.800, 00 lei pentru IMM-uri). Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va lua in considerare cursul BNR la data publicarii anuntului. Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Autoritatea contractanta este o soc. comerciala care nu se supune HG1045/2011.Cuantum GBE a contract.de lucr, reprez.10%din val.contr.fara TVA.Aceasta se poate constit.si prin: -scris.de garant.banc.in fav.AC.pt.intr.val.a lucrarii(10% din val.de oferta);
-ret.succes.de 10% din val.fact.accept.si onorate la plata;
- printr.instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig, care devine anexa la contract.Daca GBE se constit.prin ret.succes, prima dep.se va face inainte de semn.contract.de ex. si va fi in cuantum de: total garant/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5% din pretul contract.Ofertant.are oblig.de a deschide un cont la dispoz.AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indepl.contract., AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantului.Perioada garant.de buna executie acordata pentru intreaga lucrare va fi de min. 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12E din sectiunea Modele de formulare- in original. Candidatul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe candidaturi individuale si/sau comune, sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant/asociat (daca este cazul). Tertul sustinator (daca este cazul) va depune declaratia privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 completata doar pentru lit. a), c1), d);
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 -(evitarea conflictuluide interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 12 D din Sectiunea ?Modele de formulare? ?in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Membru Directorat - Director Executiv - Valerica Doina Vornicu, Membru Directorat- Director Directie ing.Ion Dobrescu, Director Administrativ Financiar ec.Zorel-Cristinel Tita, Manager DMC ing Constantin -Stelian Baltaretu, Ing. Viorel Catana-Compartiment Achizitii, Ing. Constantin Osiceanu- Manager Proiect UC, Ing. Cornel Dascalu - Sef Serviciu UC, Vasile Stoenescu - Manager Proiect Rm. Valcea, Manager Departament Achizitii ec.Mariana Neatu-Breciuga, manager depart Achizitii Investitii ing Petrut Pirvu, Ing. Melinda Craciunescu - Specialist Achizitii. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M. (daca este cazul) : In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)- ATESTAT ANRE tip C2A emis in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala din ultimii trei ani: cel putin egala cu 835.000, 00 lei. Ofertantul va face conversia la cursurile valutare medii anuale comunicate de BNR pe ultimii 3 ani. (2010, 2011, 2012). In cazul in care candidatul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Cerinta nr. 2: Bilantul contabil pe anul 2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de urmatoarele documente: - copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara;sau -cel putin un proces verbal de receptie pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara;sau -cel putin o certificare de buna executie (recomandari/ certificate constatatoare) pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara. Nota: In cf cu art 188 din OUG 34/2006 Respectivul document atasat listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani va indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in cf cu normele profesionale din domeniu ., Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta din insumarea a maxim 3 contracte similare duse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini a caror valoare cumulate sa fie cel putin egala cu: 255.000, 00 lei fara TVA., Cerinta 2: Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului (utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoarele autorizate [Conform Legii 10/1995 actualizata] si alte mijloace fixe).Se vor prezenta dovezi prin care se atesta ca aveti posibilitatea de lucru (contractele de colaborare, alte forme de punere la dispozitie) cu laboratoare autorizate (Conform Legii 10/1995-actualizata) pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate si pentru tipurile de incercari ce urmeaza a fi efectuate. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate un astfel de laborator se va prezenta copie dupa contractul de inchiriere sau alte dovezi (alte forme de punere la dispozitie) prin care se atesta ca aveti posibilitatea utilizarii unui laborator autorizat (Conform Legii 10/1995-actualizata)., Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, Cerinta 4: Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului. a) -CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului;, b)-Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995., c)-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. - atestat emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA. Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? semnat si stampilat de ofertant;, d) -Electricieni autorizati de ANRE. Se vor prezenta carnetele electricienilor autorizati, vizate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 5: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Cerinta 6: Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul). In cazul asocierii- se va depune acordul de asociere, si propriul dosar de calificare intrucat criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si la standardele de asigurare a calitatii trebuie respectate de fiecare asociat in parte. Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Cerinta 1: Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate sau alte documente echivalente., Cerinta 2: Certificarea sistemului de protectie a mediului conform ISO 14001/2005 emis de organisme acreditate sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer