Achizitie publica - INT in localitatile: Barsana (spre Stramtura), Chechis, Ungureni (si modernizare LEA 0,4 kV zona PTA 1 si PTA 2), Mara (si modernizare LEA 0,4 kV, spre Baia Sprie)
Detaliu pentru invitatia numarul 356942
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356942/15.01.2014
Denumire contract: INT in localitatile: Barsana (spre Stramtura), Chechis, Ungureni (si modernizare LEA 0, 4 kV zona PTA 1 si PTA 2), Mara (si modernizare LEA 0, 4 kV, spre Baia Sprie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142, telefon: +40 262205829, fax: +40 262205704, persoana de contact: ing. Pop Mihai, Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor de Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SDEE Baia Mare, str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania - sala de sedinte, corp A, etj. 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INT in localitatile: Barsana (spre Stramtura), Chechis, Ungureni (si modernizare LEA 0, 4 kV zona PTA 1 si PTA 2), Mara (si modernizare LEA 0, 4 kV, spre Baia Sprie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiect 1. INT Barsana (spre Stramtura)1.1 Realizare racord LEA 20 kV si PTA nou 20/0, 4 kV - 250 kVA1.2 Lucrari pe LEA 0, 4 kV1.3 Iluminatul public1.4 Relegare bransamente1.5 Sectionarea retelelor1.6 DemontariObiect 2. INT Chechis2.1 Mutare amplasament PTA 12.2 Realizare racord LEA 20 kV2.3 Lucrari pe LEA 0, 4 kV2.4 Iluminatul public2.5 Relegare bransamente2.6 Sectionarea bransamentelor2.7 DemontariObiect 3. INT Ungureni si modernizare LEA 0, 4 kV zona PTA 1 si PTA 23.1 Realizare racord LEA 20 kV3.2 Realizare racord LEA 20 kV3.3 Lucrari la PTA 1, 20/0, 4 kV - 100 kVA, PTA 2, 20/0, 4 kV - 100 kVA si PTA 3, 20/0, 4 kV - 63 kVA3.4 Lucrari pe LEA 0, 4 kV3.5 Iluminatul public3.6 Relegare bransamente3.7 Sectionarea retelelorObiect 4. INT si modernizare LEA 0, 4 kV Mara (spre Baia Sprie)4.1 Realizare racord LEA 20 kV si PTA nou 20/0, 4 kV - 250 kVA4.2 Realizare racord LEA 20 kV si reamplasarea PTA 4, 20/0, 4 kV - 63 kVA4.3 Lucrari la PTA 1, 20/0, 4 kV - 100 kVA4.4 Lucrari pe LEA 0, 4 kV4.5 Iluminatul public4.6 Relegare bransamente4.7 Sectionarea retelelor4.8 DemontariValoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat (functie de care se vor elabora oferta) a fost calculata avandu-se in vedere devizul general, si este de 3.937.153, 20 lei, din care 58.205, 54 lei reprezinta valoarea lucrarilor de proiectare (faza PT si As Build), 3.720.015, 06 lei sunt valoarea estimata a lucrarilor de baza pentru cele patru obiecte, la care se adauga, conf. art. 29 alin.(2^1) din OUG 34/2006 actualizat, cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 158.932, 60 lei, reprezentand un procent de 4, 272364 % din valoarea estimata a lucrarilor de baza. Cheltuielile diverse si neprevazute au fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat (faza CS).
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 778, 220.6 - 3, 937, 153.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 50.000 lei (25.000 lei pentru IMM-uri), prin una dintre urmatoarele forme: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante; - virament bancar; - ordin de plata (in original) vizat de banca, in contul autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a GBE este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 7.558, 22 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata sau daca contestatarul renunta la contestatia formulata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual se va urmari si prelungirea perioadei initiale, de valabilitate a garantiei de buna executie. Moduri de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1. Prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract; valabilitatea acestora va acoperii intreaga perioada de garantie de buna executie; 2. Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie. Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Declaratie privind eligibilitatea: completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181: completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".NOTA: Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiasa cu operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii restante, neachitate catre bugetul de stat, bugetele asigurarilor sociale de stat sau catre bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG 925/2006 ACTUALIZATA, . Cerintele referitoare la obligatiile de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform art. 9 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP si completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Nota: Persoanele din cadrul autoritatii contractante, cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor art. 33^1 din OUG nr.77/2012: Director General ing. Vasile Filip, Director Economic ec. Olivia Viorica Stanca, Director Dezvoltare ing. Cristian Muresan, Sef Serv. Juridic cons. jr. Mihaela Torje, Sef Serviciu Investitii ing. Ada Pintican, Sef Birou Disciplina Contractuala ec. Maria Mandrean, Sef Serviciu Achizitii ing. Mihaiela Oltean.Persoanele de la SDEE Baia Mare care aproba/semneaza documente legate de procesul de atribuire sunt: Director SDEE Baia Mare ing. Doru Lese, Contabil Sef ec. Ioan Pop, Ing. Sef ing. Mircea Guran, Sef Serv. CULI ing. Vasile Porfire. Pentru persoane juridice romane : - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului include si obiectul procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului(in original, copie nelegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original-copie legalizata.Atestat de tip C1A sau C1B (pentru proiectare) si C2A sau C2B (pentru executie) emis de ANRE valabil la data limita de depunere a ofertelor, cerinta necesara conform art.12 din Ordinul ANRE nr.23/2013 in conformitate cu Legea 123/2012, art.93, alin.(1), pct.2. Ofertantul declarat castigator va avea obligatia reinoirii atestatului ANRE daca expira in perioada de executie a lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele cu privire la situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita factura, conform graficului de executie si plati, anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala. Se va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de proiectare si executie lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Se va completa si depune, in original, Formularul D1 din sectiunea Formulare., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa si depune, in original, Formularul E din sectiunea Formulare., Lista principalelor proiecte similare obiectului contractului in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor completa si depune, in original formularele C3.1 si Anexa la C3.1 din Sectiunea Formulare., Lista principalelor lucrari similare obiectului contractului in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor completa si depune, in original formularele C3.2 si Anexa la C3.2 din Sectiunea Formulare., Experienta similara dovedita prin executarea in ultimii 5 (cinci) ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a cel putin unui contract sau cumul de maxim 4 contracte de proiectare si executie, in valoare/valoare cumulata de minim 3.778.200 lei SAU a 1 pana la maxim 4 contracte de proiectare in valoare/valoare cumulata de cel putin 58.200 lei SI a 1 pana la maxim 4 contracte de executie in valoare/valoare cumulata de cel putin 3.720.000 lei, de natura si complexitate similara obiectului contractului. Dovada se va efectua prin prezentarea de certificari de buna executie, din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si amplasamentul proiectelor si a executiei lucrarilor aferente precum si daca proiectele si lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu conform art.14 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei leu/valuta, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se vor completa si depune, in original formularele B4.1 si B4.2, care vor fi insotite de certificari de buna executie (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") emise sau contrasemnate de beneficiari, din care sa rezulte executia de proiecte si lucrari similare obiectului contractului, valoarea, perioada si locul executiei., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru executia lucrarii, respectiv nominalizarea Responsabilului tehnic cu executia (conform art. 14 din Legea 10/1995).Se va depune atestatul vizat al persoanei nominalizate RTE, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul". Sistemul de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, emis de un organism de certificare acreditat., Sistemul de management al mediului conform ISO 14001/2005 sau echivalent, emis de un organism de certificare acreditat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2014 09:40