Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INT retea jt aferente PTA Gureni, comuna Pestisani, judetul Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 338052
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 338052/24.10.2012
Denumire contract: INT retea jt aferente PTA Gureni, comuna Pestisani, judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea Severinului nr 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187), etajul III -Craiova, jud. Dolj, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 372523243, fax: +40 372523810, persoana de contact: Adina Monafu, Departament Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Calea Severinului nr 25, etajul III, Craiova, jud. Dolj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INT retea jt aferente PTA Gureni, comuna Pestisani, judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Se va demonta reteaua de joasa tensiune intre PTA Gureni si stalpul 33;Se va monta un stalp SE 11, stalpul 1A, spre gardul bisericii.Pe acest stalp se va monta un transformator 0, 4/1kV-63kVA numit in continuare PTA 1;Se va reintregi circuitul realizat cu conductor cu sectiunea de 95mmp intre PTA Gureni si PTA 1(circuit ce va alimenta pe partea de 0, 4kV transformatorul ridicator, respectiv intre PTA 1 si stalpul 35;In continuare PTA 1 va alimenta consumatorii din zona rezervatiei prin intermediul LEA 0, 4kV realizata cu conductor torsadat cu sectiunea de 95 mmp existenta intre stalpii 60 si stalpul 25 ce va functiona la tensiunea de 1 kV.Se va reintregi circuitul care alimenteaza consumatorii intre PTA Gureni si intrarea in rezervatie.In vedereaasigurarii nivelului de tensiune standard de alimentare a consumatorilor din zona rezervatiei (nivel de tensiune: 230/400 V)si tinand cont ca acestia sunt amplasati in doua zone, se vor monta doua transformatoare coboratoare de tensiune, numite in continuare PTA2, respectiv PTA3 .Se va demonta reteaua intre stalpii 9 si14 ;Se va inlocui stalpul 12 tip SL10G) cu un stalp tip SC 15014 ;Pe acest stalp se va monta trafo 1/0, 4 kV -63 kVA ? PTA 2 . Tot pe acest stalp se vor monta tablourile de protectie a transformatorului atat pe partea de medie tensiune cat si pe partea de joasa tensiune.Consumatorii vor fi preluati de o linie de 0, 4 kV ce se va realiza comuna cu cea de 1 kV intre stalpii 11 ? 14. Stalpul 11 se va ancora.Se va reintregi LEA 1 kV intre stalpii 10-14. Racordarea tabloului de protectie a transformatorului pe partea de medie la LEA de 1 kV se va face intrare-iesire prin racordul celor doua capete ale LEA1, 0kV ?sveltz ? pe aceleasi sigurante .Pentru alimentarea consumatorilor din zona Pensiunii Maria, se va demonta LEA 1kV intre stalpii 24-27 .Se va inlocui stalpul 25 ( tip SL 10M )cu stalp SC 15014 ;Pe acest stalp se va monta PTA 3, 1/0, 4 kV- 63 kVAsi echipamenteleaferente.Se va reintregi LEA 1 kV intre stalpul 24 si tabloul de protectie al transformatorului pe partea de medie tensiune;Se va reintregi LEA 0, 4 kV intre stalpul 27 si tabloul de joasa tensiune al PTA 3.Se vor monta dispozitive de protectie la supratensiuni atmosferice atat pe reteaua de 0, 4 kV cat si pe cea de 1 kV astfel : -LEA 1 kV- stalpii 69, 76A, 87 , respectiv pe stalpii 8, 12, 25 in rezervatie ;
-LEA 0, 4 kV stalpii 33, 42, 56 ( pe ambele circuite) , 19, 13 respectiv pe stalpii 11, 14, 29 in rezervatie ;
-Pentru asigurarea selectivitatii la scurtciruit se vor monta doua cutii de selectivitate CS1 pe stalpul 56, respectiv CS2 pe stalpul 13. Atat la PTA 2 cat si la PTA 3 se va monta cate un punct de iluminat public monofazat. cu contorizare cu contor in montaj directPi= 0, 5 kW . Se vor reactualiza ATR-urile pentru iluminatul public .Se vor inlocui sigurantele din CD al PTA Gureni cu sigurante ultrarapide.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 297.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 2725, 95 lei (1362, 97lei pentru IMM-uri). Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare suma de 1362, 97 lei calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
SC CEZ DISTRIBUTIE SA nu se supune HG 1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se poate constitui si prin: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante pentru intreaga valoare a lucrarii (10% din valoarea de oferta);
-retineri succesive de 10% din val. facturilor acceptate si onorate la plata;
- prin instrument de garantare emis in conf.legii de o soc. bancara/soc. de asigurari. In cazul retinerii succesive prima depunere se va face inainte de semnarea contractului de executie si va fi in cuantum de: total garantie/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia SC CEZ Distributie SA, la o banca agreata de ambele parti. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC alimenteaza acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului. Contul este purtator de dobanda in favoarea ofertantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12E din sectiunea Modele de formulare- in original.Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Modele de formulare- in original.Documentul se va depune de ofertant/asociat (daca este cazul). Tertul sustinator (daca este cazul) va depune declaratia privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 completata doar pentru lit. a), c1), d);
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 -(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 12 D din Sectiunea ?Modele de formulare? ?in original.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Membru al Directoratului -Ing. Doina Vornicu, Director Directie- Ing.Ion Dobrescu, Manager Departament Achizitii- Ec.Mariana Breciuga, Compartiment Achizitii ? Ing. Viorel Catana, Manager Dep. Achizitii lucrari de investitii si reparatii: Ing. Petrut Pirvu. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M. (daca este cazul) : In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr.27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)- ATESTAT ANRE tip C2A emis in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabile la data depunerii ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 205.000, 00 lei. Pentru cifra de afaceri se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2009 (1 euro=4.2373 lei), 2010 (1 euro= 4.2099 lei), 2011 (1 euro=4, 2379 lei)., Cerinta nr. 2: Bilantul contabil pe anul 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de urmatoarele documente: -copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara mentionate in formularul 12F; -procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate; -certificari de buna executie (recomandari/ certificate constatatoare) care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului; b) daca pe parcursul indeplinirii contractului au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri totale sau partiale de lucrari; c) daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte executia de lucrari de tipul celor supuse licitatiei in retelele electrice de distributie., Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta prin prezentarea unui singur contract sau cel mult 3 contracte similare duse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu: 62.000, 00 lei fara TVA. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru una sau mai multe tipuri de lucrari de executie LEA 0.4 kV si PTA-uri oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu art 36 alin.(1). lit b) din HG nr. 925/2006., Cerinta 2: Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune ofertantul pt. indeplinirea contractului (utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare autorizate si alte mijloace fixe). Se vor prezenta certificatele de autorizare a laboratoarelor autorizate pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate/prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective si pentru tipurile de incercari ce urmeaza a fi efectuate. Daca ofertantul nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., se va prezenta contract/precontract de inchiriere/angajament.Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere in copie cf. cu originalul, semnate si stampilate de ofertant. In cazul in care ofertantul nu detine in proprietate un astfel de laborator se va prezenta copie dupa contractual de inchiriere si dupa certificatul de autorizare al laboratorului respectiv., Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, Cerinta 4: Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului. a) -CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului;, b)-Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995.Se va prezenta atestatul in domeniul constructiilor emis de MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995 pentru responsabilul tehnic., c)-Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. Se va prezenta atestatul emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceriin conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005., d)-Electricieni autorizati de ANRE. Se vor prezenta carnetele electricienilor autorizati, vizate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Cerinta 5: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Documentul va prezenta partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora., Cerinta 6: Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul). In cazul asocierii- se va depune acordul de asociere, si propriul dosar de calificare intrucat criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si la standardele de asigurare a calitatii trebuie respectate de fiecare asociat in parte. Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Cerinta nr. 1: Dovada certificarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international. Se va prezenta certificat (in copie conform cu originalul semnat si stampilat de ofertant) privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 emis de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international., Cerinta nr. 2: Dovada certificarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.Se va prezenta certificat (in copie conform cu originalul semnat si stampilat de ofertant) privind sistemul de management al calitatii ISO 14001:2005 emis de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie este disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer