Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INT Sisesti - vol. 1


Detaliu pentru invitatia numarul 327593
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 327593/23.05.2012
Denumire contract: INT Sisesti - vol. 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142, telefon: +40 262205829, fax: +40 262205704, persoana de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor de Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SDEE Baia Mare, str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142, telefon: +40 262205829, fax: +40 262205704, persoana de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor de Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INT Sisesti - vol. 1
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Realizare racord LEA 20 kV si PTA nou, 20/0, 4 kV ? 160 kVARacordul nou L=1320 m, se va realiza cu conductor torsadat 3x1x35+50Ol mmp, cu izolatie pentru 20 kV pe stalpi de joasa tensiune existenti. Se vor inlocui: - 14 stalpi SE 4 cu stalpi SE 10 noi;
- 1 stalp SC10001 crapat cu un stalp SC 10 nou;
- 1 stalp SE 10 cu un stalp SC 15014 nou pentru PTA.PTA-ul nou va fi echipat cu separator orizontal STE3MPno 24 kV, dispozitive de actionare, cadru de sigurante cu sigurante SFEN 10A cu descarcatoare ZnO 24 kV (cu disconectori) inglobate si izolatoare compozite, cutie de distributie tip CD 1.4 si priza de pamant locala de max. 4 ohmi.2. Lucrari pe LEA 0, 4 kVPe toata zona se vor inlocui: - 9 stalpi de lemn degradati cu stalpi SE 4;
- 4 stalpi SE 4 fisurati, degradati cu stalpi SE 4 noi;
- 2 stalpi SC 10001 fisurati cu stalpi SE 10;
- 17 stalpi SE 4 de colt, terminali cu stalpi SE 10;
- se vor indrepta 13 stalpi inclinati, din care 8 stalpi tip SE 4, 4 stalpi SE 10 si 1 stalp SC 10001;
- se vor inlocui conductoarele de aluminiu neizolate cu conductoare torsadate, in lungime totala de 4180 m. Din PTA nou proiectat, se vor realiza 3 plecari.3. Lucrari la PTA 1 existent, 20-0, 4 kV ? 160 kVA- inlocuire consola beton existenta cu consola CIT1400 si lanturi izolatoare ceramice dubla intindere ;
- montare separator nou orizontal de post tip STE3MPno 2 kV, cu 2 dispozitive de actionare;
- inlocuire cadru de sigurante vechi si descarcatori existenti cu cadru de sigurante cu sigurante FEN 10A cu descarcatoare ZnO 24 kV inglobate si izolatoare compozite.- coloana trafo veche se va inlocui cu o coloana noua tip CYY 3x150+70 mmp.4. Iluminatul publicPunctul de iluminat public pentru zona PTA proiectat se va amplasa pe stalpul nr. 76, alimentat din PTA proiectat cu conductor torsadat TYIR50OlAL+3x50Al mmp, L=40 m.5. Sectionarea retelelorPentru realizarea buclarii intre PTA 1 si PTA proiectat, PTA 3 si PTA proiectat, PTA 3 si PTA 2 se vor monta 3 cutii de sectionare. Cutiile de sectionare vor fi echipate cu SIST 401, 100 A legata la o priza de pamantare de maxim 4 ohmi.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 568, 974 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.000 lei (4.000 lei pentru IMM-uri). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.Contul bancar pentru depunerea garantiilor este: RO52 RNCB 0182 0116 5961 0001 deschis la BCR Baia Mare.In cazul in care CNSC respinge o contestatie/contestatii, in conformitate cuart. 278^1 din OUG 34/2006, respectivului ofertant ii va fi retinuta din garantia de participare, suma precizata la lit. d din scrisoarea de garantie bancara ? formularul 11 din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
Durata garantiei de buna executie este de 24 de luni. Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoara contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie. Moduri de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie (formularul 18)- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului.- orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181: completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj): eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale: eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente conform art. 3, art. 6(3) din Ordinul Ministerului Finatelor nr. 752/2006 coroborat cu Ordinul Ministerului Finantelor nr. 2618/2011. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conf. art. 36, alin. 1 lit. b din HG 925/2006 actualizata.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP si completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Nota: In cadrul SDEE Baia Mare persoanele cu functie de decizie sunt: Director ing. Nechita Florin si Contabil Sef ec. Bondici Valeria.Persoanele de la SDEE Baia Mare care aproba/semneaza documente legate de procesul de atribuire sunt: ing. Pop Ionel, jr. Andreica Viorica, ing. Porfire Vasile, ing. Pop Mihai. Certificat constatator: Pentru persoane juridice romane : - in original sau copie nelegalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita a deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Atestat de tip C2A sau C2B emis de ANRE valabil pe toata durata contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Bilantul contabil la data de 31.12.2010 sau 30.06.2011 in copie sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente si sa contina formularele 10, 20, 30 si 40.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei. Formularul B4 si va fi insotit de minim un contract, PV receptie si recomandari, in copie nelegalizata. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a operatorului economic; - receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilorObs. Ofertele care nu vor prezenta in cadrul documentatiei de eligibilitate, experienta similara mentionata, vor fi declarate inacceptabile., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestoraDeclaratie pe proprie raspundere privind asocierea, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Formularul D2, privind asocierea, completat se introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati pentru executarea lucrarilor. In acest caz se va preciza ?Nu este Cazul? Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala. Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008., Standarde de asigurare a sistemului de management al mediului, ISO 14001/2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer