Achizitie publica - INT Sisesti - vol. 2
Detaliu pentru invitatia numarul 327600
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327600/23.05.2012
Denumire contract: INT Sisesti - vol. 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142, telefon: +40 262205829, fax: +40 262205704, persoana de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SDEE Baia Mare, str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142, telefon: +40 262205829, fax: +40 262205704, persoana de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INT Sisesti - vol. 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Realizare racord LEA 20 kV si PTA nou, 20/0, 4 kV ? 100 kVARacordul nou L=1240 m, se va realiza cu conductor torsadat 20 kV T2X 3x1x35+50Ol mmp, pe stalpii de joasa tensiune existenti. Se vor inlocui: - 8 stalpi SC 10001 cu stalpi SC 10002 noi;
- 2 stalpi SE 4 cu stalpi SC 10002 noi;
- 1 stalp SC 10002 crapat cu un stalp SC 10002 nou.Se va monta cate o priza de pamant pentru fiecare stalp de pe traseul racordului 20 kV proiectat. Se va construi un PTA nou 20/0, 4 kV-100 kVA pe stalpul nr.33 de tip SC 15014 nou. PTA-ul nou va fi echipat cu separator orizontal STE3MPno 24 kV, dispozitive de actionare, cadru de sigurante cu sigurante SFEN 6.3A, cu descarcatoare ZnO 24 kV (cu disconectori si cu talpa electroizolanta) inglobate si izolatoare compozite, cutie de distributie tip CD 1.4 si priza de pamant locala de max. 4 ohmi. Plecari proiectate: - plecare 1 distributie publica catre Baia Sprie- plecare 2 distributie publica catre PTA 1- plecare iluminat public2. Lucrari pe LEA 0, 4 kV existentaPe toata zona se vor inlocui: - 1 stalp de lemn vechi cu stalp nou SE 4;
- 2 stalpi de lemn vechi de colt, cu stalpi noi SE 4;
- 4 stalpi SE 4 fisurati si degradati cu stalpi SE 4 noi;
- 1 stalp SE 10 lovit cu stalp nou SE 10;
- 9 stalpi SE 4 de colt, terminali cu stalpi noi SE 10;
- se vor indrepta 12 stalpi inclinati, din care 10 stalpi tip SE 4, 1 stalp SE 10 si 1 stalp SC 10005;
- se vor inlocui conductoarele de aluminiu neizolate cu conductoare torsate, in lungime totala de 1200 m. Din PTA nou proiectat, se vor realiza 1 plecare catre Baia Sprie.3. Iluminatul public si adaptarea corpurilor de iluminat la noua reteaPunctul aprindere iluminat public nou trifazat pentru zona PTA proiectat, se va amplasa pe stalpul nr. 34, alimentat din PTA proiectat cu conductor torsadat TYIR50OlAL+3x50Al mmp, L=20 m.4. Sectionarea retelelorPentru realizarea buclarii intre PTA 1 si PTA proiectat, se vor monta 2 cutii de sectionare. Cutiile de sectionare vor fi echipate cu SIST 401, 100 A legata la o priza de pamantare de maxim 4 ohmi.5. Adaptarea bransamentelor la reteaIn zonele in care se executa lucrarile de inlocuire conductor Al neizolat cu conductoare torsadate, se vor adapta bransamentele la noua retea, 94 buc. monofazate si 3 buc. trifazate. Se va utiliza TYIR16+25 mmp, L=1200 m.6. Inscriptionarea stalpilorToti stalpii LEA 0, 4 kV si 20 kV se vor inscriptiona cu incriptii de identificare si de avertizare. Pe conductorul torsadat 20 kV nou, se vor monta etichete de identificare, la fiecare stalp.7. DefrisariIn lucrare sunt cuprinse si lucrari de defrisare, deoarece este foarte multa vegetatie.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 466, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.000 lei (3.500 lei pentru IMM-uri). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere. In cazul in care CNSC respinge o contestatie/contestatii, in conformitate cuart. 278^1 din OUG 34/2006, respectivului ofertant ii va fi retinuta din garantia de participare, suma precizata la lit. d din scrisoarea de garantie bancara ? formular 11, sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
Durata garantiei de buna executie este de 24 de luni. Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie. Moduri de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cunatumul valoric al garantiei de buna executie (formularul 18).- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contrcatantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului.- orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181: completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj): eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale: eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente conform art. 3, art. 6(2) si art. 6(3) din Ordinul Ministerului Finantelor nr. 752/2006 coroborat cu Ordinul Ministerului Finantelor nr. 2618/2011. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG 925/2006 actualizata.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP si completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Nota: In cadrul SDEE Baia Mare persoanele cu functie de decizie sunt: Director ing. Nechita Florin si Contabil Sef ec. Bondici Valeria.Persoanele de la SDEE Baia Mare care aproba/semneaza documente legate de procesul de atribuire sunt: ing. Pop Ionel, jr. Andreica Viorica, ing. Porfire Vasile, ing. Pop Mihai. Certificat constatator: Pentru persoane juridice romane : - in original sau copie nelegalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita a deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Atestat de tip C2A sau C2B emis de ANRE valabil la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul declarat castigator va avea obligatia reinoirii atestatului daca expira in perioada de executie a lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei. Se va completa Formularul B4 si va fi insotit de minim un contract, PV receptie si recomandari, in copie nelegalizata.Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a operatorului economic- receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor.Obs. Ofertele care nu vor prezenta in cadrul documentatiei de eligibilitate, experienta similara mentionata, vor fi declarate inacceptabile., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul delucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializareaacestora, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea.Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la situatia personala a candidatului ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele cu privire la situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala. Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management al mediului, ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 12:26