Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Interventii accidentale la constructiile si instalatiile aferente cladirilor de pe raza Sucursalei CREIR CF Timisoara : Lot 1 RC Timisoara; Lot 2 RC Arad; Lot 3 RC Deva


Detaliu pentru invitatia numarul 339691
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Numar invitatie: 339691/20.11.2012
Denumire contract: Interventii accidentale la constructiile si instalatiile aferente cladirilor de pe raza Sucursalei CREIR CFTimisoara : Lot 1 RC Timisoara; Lot 2 RC Arad; Lot 3 RC Deva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SACod fiscal: RO 11054529, Adresa: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213192433, Fax: +40 213192433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CFTimisoara, Str.Garii nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300166, telefon: +40 256494158, fax: +40 256494158, persoana de contact: Vasile Gurza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CFTimisoara, Str.Garii nr.2, cam.232.Timisoara, Jud.Timis, Romania, cod postal: 300166
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Interventii accidentale la constructiile si instalatiile aferente cladirilor de pe raza Sucursalei CREIR CFTimisoara : Lot 1 RC Timisoara; Lot 2 RC Arad; Lot 3 RC Deva
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pe raza sucursalei C.R.E.I.R CF Timisoara, la cladirile si constructiile speciale destinate publicului calator sau in care isi desfasoara activitatea personalul CNCF "'CFR'SA, este necesara prestarea de lucrarii pentru interventii accidentale, acestea urmand a fi executate in regim de urgenta sau se vor executa lucrari de reparatiipe baza de comanda emisa de Divizia Patrimoniu. Cladirile asupra carora se vor face interventii sunt inproprietatea CN CF CFR-SA si se afla amplasate pe teren proprietate a statului Roman cu drept de administrare in favoarea CN CF CFR-SA.Scopul acestor lucrari de interventii este de a remedia defectiunile si avariile care au aparut si care pot conduce la aparitia anumitor disfunctionalitati si pagube la cladirile, constructiile speciale si instalatiile aferente, specifice activitatii la calea ferata, sau la perturbarea acestei activitati cu afectarea sigurantei circulatiei cat si a confortului publicului calator.Se vor executa, in principal, urmatoarele categorii de lucrari : -Timplarie PVC;
-Reparatii zidarii, tencuieli, zugraveli, vopsitorii;
-Reparatii invelitori, jgheaburi si burlane;
-Reparatii sarpante;
-Reparatii la tamplarie lemn si/sau metalica;
-Refacere hidroizolatii;
-Reparatii instalatii sanitare si incalzire.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. pt. particip. este delot 1:14000 lei; lot 2:6000 lei, lot 3 :8000 pentru o per. de valab. de 120 zile (50% pentru IMM-uri) de la data limita de depunere a ofertei si se constituie*prin OP in cont nr. RO 76 BPOS36003306699 ROL 01 deschis la Banc Post Timisoara;* a unei file CEC in contul autorit. contact cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc de asig., care se prezinta in orig.* dep.unei sume in numerar la casieria aut. contr.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare pot fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Autorit. contract. are dreptul de a retine gar. pt. particip., ofertantul pierzand suma constituita, at. cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ac.;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare : * nu constituie gar. de buna exec. asa cum este stabilit in doc. de atribuire si contract;* refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la CNSC contestatie, iar cons.o respinge ca nefondata, autorit. contr. va retine din gar. de particip.lot 1 :4480, 00 lei; lot 2 :3000, 00;lot 3 :4000, 00 conf. Art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006 compl. si modif.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea contractului fara TVA.- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractsau- garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile emise de prestator in conditiile art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea : -Declaratie privind eligibilitatea ( formular A din sectiunea formulare )-Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, si anume: -Ofertantii / candidatii / ofertantii asociati / subcontractantii/tertii sustinatori care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele din cadrul Sucursalei CREIR CF Timisoara cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt : ing.Benec Mircea ? Directorul Sucursalei ;ec.Floristeanu Mihaela ? ContabilSef ; ing.Anghel Sorin? Sef Divizie Patrimoniu; jr.Roibanescu Alexandru ? Sef Oficiu Juridic;ing.Gurza Vasile ? SefBirou Achizitii Publice. In acest sens, ofertantii / candidatii / ofertantii asociati / subcontractantii/tertii sustinatorivor depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 ( Formularul B.2. din Sectiunea Formulare ).Declaratiile se depun in original.-Ofertantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; iar tertii sustinatoriprivind neincadrarea in situatiile prevazute la lit. a), lit.c indice 1 si d - art. 181din OUG nr. 34/2006 ( formular 12 B din sectiunea formulare )-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP nr.314/2010 (formular P din sectiunea formulare).-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul);
-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Persoana juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (in original ;copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), iar informatiile cuprinse in certificat sa fie actualizate la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca: * domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in oferta in copie ? conform cuoriginalul ?.- Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru lucrari de intretinere si reparatii la cladirile si instalatiile aferente cu specific feroviar valabile la data depunerii ofertelor ( conform prevederilor Ordinului minstrului transporturilornr.290/2000 );
-Ofertantul castigator are obligativitatea de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic feroviarpe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora, in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostiinta autoritatii contractante.Persoana juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru lucrari de intretinere si reparatii la cladirile si instalatiile aferente cu specific feroviar valabile la data depunerii ofertelor ( conform prevederilor Ordinului minstrului transporturilornr.290/2000 ) sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.-Ofertantul castigator are obligativitatea de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic feroviarpe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora, in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostiinta autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Operatorii economici trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anii 2009, 2010 si 2011 vizat si inregistrate de organele competente.* copie bilant pe anii 2009, 2010 , 2011 ? conform cu originalul ? ., - cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin : Lot 1 :1.400.000 lei.Lot 2 :600.000 lei.Lot 3 :800.000 lei.* informatii generale (Formular G din Sectiunea Formulare).Cifra medie de afaceri globalape ultimii trei ani se va calcula la urmatoarele cursuri mediiBNR anuale : Pentru anul 2009:4, 2373 lei/euro;Pentru anul 2010:4, 2099 lei/euro;Pentru anul 2011 :4, 2379 lei/euro;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;*Ofertantii vor complecta Formularul L din Sectiunea Formulare, b) experienta similaraPrezentarea unei liste de lucrari executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.*Ofertantii vor complecta Formularul E din Sectiunea FormulareSe vor prezenta copii , , conform cu originalul, ,de pe parti relevante ale contractelor prezentate., c)Experienta similara se va demonstra prin prezentarea cel putin a unui contract de executie lucrari de reparatii la cladiri cu specific feroviar executat in ultimii 5 ani in valoare de cel putin : Lot 1 :700.000 lei.Lot 2 :300.000 lei.Lot 3 :400.000 lei.*Formular E2 din Sectiunea Formularese vor prezenta copii , , conform cu originalul , , de pe parti relevante ale contractelor prezentate (din care sa rezulte experienta similara solicitata), indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati insotite de proces verbal de receptie a lucrarilor sau recomandaredin partea beneficiarului., d) declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.*Ofertantii vor complecta Formularul I din Sectiunea FormulareCopii dupa autorizatii sau diplome sau orice act oficial care atesta aceste cerinte cu mentiunea ? conform cu originalul ? ., e) Informatii privind subcontractantii*Se solicita completarea formularului 12G din Sectiunea Formulare cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care un ofertant subcontracteaza parti din contract si este declarat castigator, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta contractul incheiat intre ofertant si subcontractant si care se constituie anexa la contractul de achizitie. Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului de achizitie publica se poate face numai cu aprobarea autoritatii contractante, fara a se modifica propunerea tehnica sau financiara. a) Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001-2008, in copie*Se vor prezenta certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depuneriiofertelor., b)Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;* Ofertantul va prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001/2005 sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data depuneriiofertelor.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara prestatorului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia a fost publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer