Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTERVENTII ACOPERIS MUZEUL DE ARTA MEDIEVALA ING. D. MINOVICI


Detaliu pentru invitatia numarul 328662
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACADEMIAROMANA
Numar invitatie: 328662/05.06.2012
Denumire contract: INTERVENTII ACOPERIS MUZEUL DE ARTA MEDIEVALA ING. D. MINOVICI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIAROMANACod fiscal: 4192472, Adresa: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 2128650, Fax: +40 2128649
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010071, telefon: +40 2128650, fax: +40 2128649, persoana de contact: ILEANA ANDRA MARCULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA VICTORIEI, NR.125, SECTOR 1, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CERCETARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTERVENTII ACOPERIS MUZEUL DE ARTA MEDIEVALA ING. D. MINOVICI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INTERVENTII ACOPERIS MUZEUL DE ARTA MEDIEVALA ING. D. MINOVICI
II.1.6) CPV: 45261210-9 - Lucrari la invelitoarea acoperisului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 2145, 16 LEI (107.258 LEI X 2%). VALOAREA CARE SE RETINE IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL DEPUNE O CONTESTATIE CARE VA FI RESPINSA DE CNSC, IN TEMEIUL ART. 278^1, AL (1) DIN OUG 34/2006 ESTE DE 1.072, 58 LEI (107.258 LEI X 1%). GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI IN LEI, FIE PRIN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS CONFORM LEGII DE CATRE O SOCIETATE BANCARA ORI DE CATRE O SOCIETATE DE ASIGURARI, FIE PRIN ORDIN DE PLATA (VIRAMENT) EMIS DE OFERTANT IN FAVOAREA AUTORITATII CONTRACTANTE, IN CONTUL RO90TREZ7005005XXX000193 DESCHIS LA DIRECTIA DE TREZORERIE SI CONTABILITATE PUBLICA A MUNICIPIULUI BUCURESTI, ORICARE DIN VARIANTELE DE MAI SUS VA ALEGE, OFERTANTUL TREBUIE SA DEPUNA IN ORIGINAL DOCUMENTUL DE CONSTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, PANA CEL MAI TARZIU LA DATA SI ORA DESCHIDERII OFERTELOR, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE CEL PUTIN 60 (SAIZECI) DE ZILE DE LA DATA DEPUNERII OFERTEI, DACA OFERTANTUL BENEFICIAZA DE REDUCERILE PREVAZUTE DE LEGEA NR. 346/2004, ACESTA VA DEPUNE O DECLARATIE PR PROPRIA RASPUNDERE IN ACEST SENS. GARANTIA DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE CERERE DE OFERTA VA FI RESTITUITA CONFORM ART 87 SI 88 DIN HG 925/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI REPREZINTA UN PROCENT DE 10%DIN PRETUL FARA TVA A ACESTUIA. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI SE CONSTITUIE PRIN RETINERI SUCCESIVE DIN SUMELE DATORATE PENTRU FACTURI PARTIALE. EXECUTANTUL ARE OBLIGATIA DE A COMUNICA AUTORITATII CONTRACTANTE CONTUL IN CARE URMEAZA A SE VIRA GARANTIA DE BUNA EXECUTIE, PRECUM SI DE A ALIMENTA ACEST CONT CU O SUMA CE NU TREBUIE SA FIE MAI MICA DE 0, 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI. ACHIZITORUL ARE OBLIGATIA DE A ELIBERA GARANTIA PENTRU PARTICIPARE SI DE A EMITE ORDINUL DE INCEPERE A CONTRACTULUI NUMAI DUPA CE EXECUTANTUL A FACUT DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE, IN CEL MULT 3 (TREI) ZILE LUCRATOARE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA (FORMULAR 3 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE); DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE ART 181 DIN OUG 34/2006 (FORMULAR 4 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE); CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA (FORMULAR 2 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE); DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA DE ACHIZITIE (FORMULAR 9 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE); DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE ART 69 DIN OUG 34/2006 (FORMULAR 8 DIN SECTIUNEA ?FORMULARE);Lista persoanelor din cadrul ACADEMIEI ROMANE cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire- Acad. Ionel Haiduc - Presedinte al Academiei Romane- Acad. Dan Berindei - Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Ioan Cristian Hera - Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Ionel ValentinVlad - Vicepresedinte al Academiei Romane- Acad. Marius Sala - Vicepresedinte al Academiei Romane- Prof.univ.dr.Cornel Ionescu - Director General al Academiei Romane- Ec. Dragos Fodi - Director Directia Economica- Ec. Dumitru Dinu - Director Directia Patrimoniu- Prof.univ.dr.Mihai Sandru - Sef Serviciu Juridic- ec. Marculescu Andra - Presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor(Inspector despecialitate - Compartimentul Intern Specializat in atribuirea contractelor de Achizitii Publice )- ec. Preda Luisa - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ec. Bone Zoica - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ing. Ciobanu Mihai - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- ing. Gavrilescu Maria - Membru al comisiei de evaluare a ofertelor- CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA A OBLIGATIILOR SCADENTE CATRE BUGETUL DE STAT, ELIBERAT IN URMA CU MAXIMUM 30 DE ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTEI, DE CATRE ORGANUL DE ADMINISTRARE FISCALA AL UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL (IN ORIGINAL/ COPIE LEGALIZATA/ COPIE CONFORM CU ORIGINALUL);
- CERTIFICAT PRIVIND PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LOCALE, ELIBERAT IN URMA CU MAXIMUM 30 DE ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTEI, DE CATRE ORGANUL DE ADMINISTRARE FISCALA AL UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE PE RAZA CAREIA ISI ARE SEDIUL OFERTANTUL IN ORIGINAL/ COPIE LEGALIZATA/ COPIE CONFORM CU ORIGINALUL).CERTIFICATELE SOLICITATE MAI SUS TREBUIE SA EVIDENTIEZE SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUNE OFERTA. OFERTANTUL CARE PREZINTA CERIFICATE FISCALE CU DATORII NEESALONATE SAU FARA COMPENSARI VOR FI EXCLUSI DE LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE. IN MASURA IN CARE OPERATORII ECONOMICI PREZINTA INLESNIRI LA PLATA DE GENUL ESALONARILOR SAU COMPENSARILOR, APROBATE DE ORGANELE COMPETENTE IN DOMENIU, CERINTA PRIVIND OBLIGATIILE DE PLATA SE CONSIDERA INDEPLINITA. VOR FI EXCLUSI DIN PROCEDURA DE ACHIZITIE OFERTANTII CARE SE AFLA INTR-UNA DIN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 180, 181 SAU 69^1 PRECUM SI CEI CE NU RESPECTA PREVEDERILE ART. 46 DIN O.U.G. 34 /2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE CERTIFICATUL CONSTATATOR ELIBERAT IN URMA CU MAXIMUM 30 DE ZILE INAINTE DE DATA DEPUNERII OFERTEI, DE CATRE REGISTRUL COMERTULUI. PERSOANELE JURIDICE/FIZICE STRAINE: PREZENTAREA DE DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL, IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE DIN TARA IN CARE OFERTANTUL ESTE REZIDENT. (TRADUSE IN LIMBA ROMANA SI LEGALIZATE). PERSOANA JURIDICA STRAINA BENEFICIAZA IN ROMANIA DE ACELASI REGIM PRIVIND PARTICIPAREA DE CARE BENEFICIAZA SI FURNIZORUL ROMAN IN TARA IN CARE FURNIZORUL STRAIN ESTE REZIDENT. CERTIFICATUL CONSTATATOR POATE FI DEPUS IN ORICARE DIN FORMELE: ORIGINAL/ COPIE LEGALIZATA/ COPIE CONFORM CU ORIGINALUL; AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA OFERATANTULUI CASTIGATOR, INAINTE DE COMUNICAREA REZULTATULUI PROCEDURII SI IN SITUATIA IN CARE ACEASTA A DEPUS CERTIFICATUL CONSTATATOR IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL, DE A-L DEPUNE PENTRU CONFORMITATE IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ULTIMUL BILANT CONTABIL, SCRISOARE DE BONITATE BANCARA, INFORMATII GENERALE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE AL PERSONALULUI ANGAJAT AL CADRELOR DE CONDUCERE , PRECUM SI A PERSONALULUI ATESTAT DE MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR PT. LUCRARI DE REPARATII A MONUMENTELOR ISTORICE;, DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, MIJLOACELE DE TRANSPORT, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI;, DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI DE REPARATII CLADIRI-MONUMENT ISTORIC EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI-RECOMANDARIEMISE DE CATRE CLIEN?I AI FIRMELOR OFERTANTE, -CURRICULUM VITAE RESPONSABIL DE CONTRACT-CURRICULUM VITAE RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE)-ATESTAT ? RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE) (ELIBERAT DE INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII)- LEGITIMATIE ? RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE), VIZA VALABILA- CURRICULUM VITAE RESPONSABIL CALITATE (CQ)- ATESTARE DIN PARTEA INSPECTORATULUI DE STAT IN CONSTRUCTII SAU DECIZIE INTERNA DE NUMIRE LA NIVEL DE SOCIETATE ? RESPONSABIL CALITATE (CQ)- CURRICULUM VITAE INGINER CONSTRUCTOR ? SPECIALIST IN DOMENIUL CALITATII, MEDIULUI- CERTIFICARI ? CA SPECIALIST IN DOMENIUL CALITATII, MEDIULUI; (ELIBERAT DE MINISTERUL MUNCII SI MINISTERUL EDUCATIEI)- CURRICULUM VITAE INGINER CONSTRUCTOR ? EVALUATOR RISCURI SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA- CERTIFICAT DE AUTORIZARE ?EVALUATOR RISCURI SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA (ELIBERAELIBERAT DE MINISTERUL MUNCII SI MINISTERUL EDUCATIEI)- CURRICULUM VITAE ? COORDONATOR IN MATERIE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA- CERTIFICAT ? COORDONATO CERTIFICAT PRIVIND IMPLEMENTAREA SI MENTINEREA UNUI SISTEM DE MANAGEMENT DE MEDIU, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005;, CERTIFICAT PRIVIND IMPLEMENTAREA SI MENTINEREA UNUI SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII, IN CONFORMITATE CU CERINTELE SPECIFICATIEI SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pt. pretul ofertei ? 70 puncte se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alte preturi decat cele prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: p(pret n) = (pret minim/pret (n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte). Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru executie lucrari fara TVA
Factorul tehnic de evaluare , ,termen de executie?
20
Descriere: Punctajul pentru factorul tehnic de evaluare , ,termen de executie? se acorda 20 puncte, dupa cum urmeaza : a) pentru cel mai scazut dintre termenele de executie a ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru alte termene decat cele prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(timp n) = (timp minim/timp (n)) x punctajul maxim acordat (20 puncte). Ofertele a caror durata de executie depaseste 100 zile vor fi respinse ca necorespunzatoare. Termenul de executie minim este de 90 zile.
Factorul de evaluare , ,perioada de garantie?
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,perioada de garantie? se acorda 10 puncte, dupa cum urmeaza : a) pentru cea mai mare perioada de garantie a ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alte perioade de garantie decat cele prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(perioada n) = (perioada n)/(perioada maxima) x punctajul maxim acordat (10 puncte). Perioada de garantie va fi exprimata in luni. Durata de garantie minim acceptata este de 24 luni (sub care oferta va fi declarata neconforma). Peste durata de garantie maxima de 48 luni, ofertele nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer