Achizitie publica - Interventii la sediul Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin
Detaliu pentru invitatia numarul 317788
Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin
Cod de identificare fiscala: 4045684
Adresa: Str. Alexandru Odobescu, nr.14A, Resita
Telefon: 0255210808
Fax: 0255210808
Denumire invitatie: Interventii la sediul Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Interventii la sediul Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 24.11.2011 08:57
Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin, Revolutia din Decembrie nr. 5 A, Resita, judetul Caras-Severin, Secretariat/Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin, Revolutia din Decembrie nr. 5 A, Resita, judetul Caras-Severin
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Directia Judeteana pentru Sport si Tineret)
Valoare estimata: 118, 180 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Dec propria rasp pr neinc in dis art.180 din O.U.G.nr.34/2006;Dec propria rasp priv neinc in dis art.181 din O.U.G. nr.34/2006;Dec pe propria rasp privind neinc in dis art.69¹ din O.U.G. nr.34/2006;Dec privind cal de part la proced;Cert de part cu of ind, conf Ord ANRMAP314/2010;Caz jud;Caz fiscal;Cert de atestare fisc; Cert de taxe si imp loc; Dec pe propria rasp privind cal de part la proc Cert const emis de ORC/ aut de funct/ altele echiv emise cu cel mult 30 zile inainte de dep ofert; Bil cont 2010; Compl fisa de inf gen;lista a lucr exec în ult 5 ani însotita de cert de buna executie pentru cele mai importante lucrari; Inf ref la pers tehnic de spec;Decl ref la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Inf privind subcontr;ISO 9001/2008 echiv;Inf priv subcontractantii, comp form subcontractantii si spec;Pt ex sim se va prezenta un contract cel mult 3 contracte, exec in ult 5 anicu o val cumul de minim 100.000 lei;dec ref la ef medii an pers angajat si cad de cond
SEAP, Cuantumul garantiei de participare este de 2.300 lei