Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Interventii la sediul Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 317788
Autoritate contractanta
Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin
Cod de identificare fiscala: 4045684
Adresa: Str. Alexandru Odobescu, nr.14A, Resita
Telefon: 0255210808
Fax: 0255210808
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Interventii la sediul Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Interventii la sediul Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 24.11.2011 08:57
Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin, Revolutia din Decembrie nr. 5 A, Resita, judetul Caras-Severin, Secretariat/Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia judeteana pentru Sport si Tineret Caras-Severin, Revolutia din Decembrie nr. 5 A, Resita, judetul Caras-Severin
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Directia Judeteana pentru Sport si Tineret)
Valoare estimata: 118, 180 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Dec propria rasp pr neinc in dis art.180 din O.U.G.nr.34/2006;Dec propria rasp priv neinc in dis art.181 din O.U.G. nr.34/2006;Dec pe propria rasp privind neinc in dis art.69¹ din O.U.G. nr.34/2006;Dec privind cal de part la proced;Cert de part cu of ind, conf Ord ANRMAP314/2010;Caz jud;Caz fiscal;Cert de atestare fisc; Cert de taxe si imp loc; Dec pe propria rasp privind cal de part la proc Cert const emis de ORC/ aut de funct/ altele echiv emise cu cel mult 30 zile inainte de dep ofert; Bil cont 2010; Compl fisa de inf gen;lista a lucr exec în ult 5 ani însotita de cert de buna executie pentru cele mai importante lucrari; Inf ref la pers tehnic de spec;Decl ref la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Inf privind subcontr;ISO 9001/2008 echiv;Inf priv subcontractantii, comp form subcontractantii si spec;Pt ex sim se va prezenta un contract cel mult 3 contracte, exec in ult 5 anicu o val cumul de minim 100.000 lei;dec ref la ef medii an pers angajat si cad de cond
SEAP, Cuantumul garantiei de participare este de 2.300 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer