Achizitie publica - Intocmire balanta de apa pentru termocentrala si depozitele de zgura+cenusa si slam
Detaliu pentru invitatia numarul 279997
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Cod de identificare fiscala: RO16302439
Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari
Telefon: 0253372739
Fax: 0253371590
Denumire invitatie: Intocmire balanta de apa pentru termocentrala si depozitele de zgura+cenusa si slam
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitia serviciului "Intocmire balanta de apa pentru termocentrala si depozitele de zgura+cenusa si slam" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.02.2011 16:04
Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: SC Complexul Energetic Rovinari SA, str. Energeticianului nr. 25, loc. Rovinari, cod 215400, jud. Gorj - Registratura unitatii
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Complexul Energetic Rovinari SA, str. Energeticianului nr. 25, loc. Rovinari, cod 215400, jud. Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Valoare estimata: 200, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare = 3.000 lei, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificat de inregistrare, bilantul contabil la data de 30.06.2010, lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, copie dupa unul sau mai multe contracte similare derulate in ultimii 3 ani, minim o recomandare din partea beneficiarului, declaratie privind echipamentele tehnice, informatii privind personalul angajat pentru prestarea serviciului, informatii privind subcontractantii, copie dupa certificatul de atestare in conformitate cu Ordinul 1617/2007, implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008, implementarea sistemului de management de mediu SR EN 14001/2005
Electronic din SEAP. Relatii suplimentare Biroul Achizitii Servicii, tel. 0253/372556 int. 339, persoana de contact ec. Cojocaru Mihaela