Achizitie publica - Intocmire doc pt cererea de finantare a proiectului"Sistem informatic integrat"
Detaliu pentru invitatia numarul 224206
MUNICIPIUL TARGU SECUIESC
Cod de identificare fiscala: 4201813
Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc
Telefon: 0267-361974
Fax: 0267-361652
Denumire invitatie: Intocmire doc pt cererea de finantare a proiectului"Sistem informatic integrat"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Conform caietului de sarcini
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 19.08.2009 10:58
Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: MUNICIPIUL TG SECUIESCjud. COVASNAp-ta Gabor Aron nr 24cod postal 525400
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI TG SECUIESCp-ta Gabor Aron nr 24cod postal 525400jud Covasna
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 150, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.declaratie privind eligibilitatea2. declaratie privind neincadrarea in prev. art 1813. certificat constatator4. certificat privind achitarea taxelor si impozitelor catre stat si cele locale5. autorizatie de functionare6.bilant contabil pe anul 20087.declararea cifret de afaceri8.lista prncipalelor prestari similare in ultimii 3 ani9. certificat ISO 9001-2001, ISO14001-2004, ISO 27001-2005
Documentatia de atribuire se poate procura de la Priamria Municipiului Tg Secuiesc, biroul urbanism tel 0267361974/118 sau fax 0267361652