Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire doc tehnico-ec pt proiectul "Moderniz Centrul Social Tarnaveni; Intocmirea Cererii de fin


Detaliu pentru invitatia numarul 250338
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Tarnaveni
Cod de identificare fiscala: 4323535
Adresa: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni
Telefon: 0265/443400
Fax: 0265/446312
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intocmire doc tehnico-ec pt proiectul "Moderniz Centrul Social Tarnaveni; Intocmirea Cererii de fin
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: 1. Intocmirea Documentatiei tehnico-economice (expertiza tehnica, audit energetic, DALI si analiza cost-beneficiu)pentru proiectul "Modernizare Centru Social Tarnaveni)2. Intocmirea cererii de finantare conform ghidului solicitantului Axa 3, DMI 3.2., POR, pentru finantarea proiectului "Modernizare Centru Social Tarnaveni"
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 04.05.2010 09:19
Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Tarnaveni, P-ta Primariei, nr. 7, registratura, cam. 23, Tarnaveni, jud Mures
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Tarnaveni, P-ta Primariei, nr. 7, cam. 6 (sala de sedinte), Tarnaveni, jud Mures
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 29, 400 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl privind eligibilitatea, form 12A; Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, form 12B; Certif de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si local; Decl privind calitatea de participant la procedura, form 12C; Certif de inregistrare emis de ORC; Certid constatator emis de ORC; Informatii generale si cifra de afaceri, form A2; Experienta similara, form 12D, anexele 1, 2; Efectivele medii anuale, form F; Decl privind subcontractantii, form 12E;
Din SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de realizare
30
Descriere: Pentru cel mai mic termen de realizare a proiectului se acorda 100 pct. Pentru alt termen se acorda punctajul urmator: Punctaj of. = termen min/termen of. x 100
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer