Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Intocmire docum. pt. intabulare si parcelare/dezmembrare a imobilelor cu cabinete medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 84719
Autoritate contractanta
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Cod de identificare fiscala: 4288110
Adresa: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Cluj-Napoca
Telefon: 0264503300
Fax: 0264503300
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Intocmire docum. pt. intabulare si parcelare/dezmembrare a imobilelor cu cabinete medicale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Intocmirea documentatiei pentru intabularea imobilelor in regim de carte funciara, identificarea situatiei juridice, identificarea faptica si prin masuratori a cladirilor, dezmembrarea spatiilor din cladire, care au destinatia de cabinete medicale, calcularea cotelor indivize comune conform cerintelor din caietul de sarcini si obtinerea oricaror avize/ acorduri sau alte demersuri necesare pentru intabularea terenurilor aferente imobilelor cu destinatie de cabinete medicale.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 26.09.2007 14:03
Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Ofertantul va completa formularele care sa ateste situatia privind eligibilitatea si înregistrarea, conform documentatiei de atribuire.
Documentatia de atribuire se poate obtine contra cost, valoarea acesteia fiind de 50, 0 lei, de la Serviciul Lucrari si AchizitiiPublice, camera 55, între orele 8 00 - 10 00 si 12 00 - 15 00
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: cf. raport procedura nr.10835/09.10.2007 -propunerea financiara a ambilor ofertanti depaseste valoarea fondurilor care pot fi disponibilizate cf. art.36 lit. e) din HG 925/2007-ambele oferte au fost considerate inacceptabile; reluarea procedurii
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer