Achizitie publica - Intocmire documentatie de avizare+PT+DE+reexpertiza reabilitare imobil P-ta Libertatii nr.1
Detaliu pentru invitatia numarul 177907
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Intocmire documentatie de avizare+PT+DE+reexpertiza reabilitare imobil P-ta Libertatii nr.1
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Intocmire documentatie de avizare a lucrarilor de interventii, reexpertiza tehnica, audit energetic, proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini si documentatie pentru obtinere autorizatie de constructii pentru imobilul situat in P-ta Libertatii nr.1 - Timisoara
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 17.10.2008 09:36
Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2008 12:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; certificate fiscale-bugetul local si de stat (daca se solicita); in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2.certificat constatator - O.R.C.; 3. capacitatea tehnica a ofertantului: inform. privind persoanele resp. pt. executie - 1 inginer rezistenta, 1 arhitect, , 1 inginer instalatii, 1 verificator atestat proiecte; lista principalelor serviciisimilare în ultimii 3 ani, conform cerintelor documentatiei de atribuire, ; inform.subcontractanti, acorduri de subcontractare/asociere daca este cazul
Primaria Timisoara, cam. 229.Cost: 20 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:00-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut