Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire documentatie de executie si as-built automatizare statia electrica combustibil etapa II-a


Detaliu pentru invitatia numarul 329085
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Numar invitatie: 329085/11.06.2012
Denumire contract: Intocmire documentatie de executie si as-built automatizare statia electrica combustibil etapa II-a
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SE ISALNITA, str. Mihai Viteazu nr. 101, Isalnita, Romania, cod postal: 204370, telefon: +40 351403758, fax: +40 351403602, persoana de contact: Simona Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Craiova - Uzina Isalnita, str. Mihai Viteazu nr. 101, loc Isalnita, jud Dolj; bloc administrativ etaj 6 - sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire documentatie de executie si as-built automatizare statia electrica combustibil etapa II-a
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire documentatie de executie si as-built automatizare statia electrica combustibil etapa II-a la instalatiile electrice si de automatizare
II.1.6) CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 598.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1810 lei.Per.de valab. a gar. de participare : va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile); cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a gar.de participare care va fi acceptata-a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;NOTA: Gar.trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b)OP confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(Acestia vor fi depusi in contulRO68.RNCB.0134.0416.4013.0001-deschis la BCR Craiova);Pentru ofertantii I.M.M ? uri gar.de participare va fi insotita de declaratia ca soc. este inscrisa ca IMMl in conf. cu conditiile art.3 din Legea 346/2004.Ofertantii beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul gar. de participareOfertantul pierde garantia de participare daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul SC Complexul Energetic Craiova SA ? SE Isalnita;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per.de valab.a ofertei;d) ofertantul care va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumulce va fi retinut conform art. 278?1/OUG 34/2006 este de 905, 98 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a gar.de buna executie: a)Instrument de gar. emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada convenita a contractului; b)Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului (conf Hot.1045/2011) un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA;c)Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza;d)Ofertantii I.M.M-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu mod.si compl. ulterioare, pot beneficia de reducere cu 50% la cuantumul gar. de buna executie a contract.de serviciu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea - formular 5 (in original);
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- formular 6 (in original);
- certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre stat (certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conf art.9 ordinul ANRMAP 509/2011)(original sau copii lizibile semnate si stampilate "conform cu originalul")- declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 7 (in orginal)- certificat de participare la procedura cu oferta independenta - formular 8 (in original)- declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^(persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii - ing. Viorel Gherghina-Director; ec. Ion Tataru - Contabil Sef; ing. Rujero Amzolini - presedinte comisie evaluare)- formular 12 (in original)- declaratie pe proprie raspundere pentru ofertantii care sunt inregistratii ca IMM-uri (in original) - certificat constatator (din certificatul constatator trebuie sa reiese ca ofertantul are in obiectul de activitate lucrari de inginerie - care se regasesc in codul CAEN). Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (daca acesta a fost trimis in colie lizibila semnat si stampilat "conform cu originalul")- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - fisa de informatii- ultimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani- recomandari, documente constataotoare etc.din partea altor beneficiari care sa confirme servicii cu obiect similar (intocmire documentatii de executie si as-built automatizari)- declaratii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice- declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani-informatii privind subcontractantii - documente emise de organisme acreditate, care sa confirme ca ofertantul are certificat sistemului calitatii de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicabil fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie atasata cu nr. 34996
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer