Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire documentatie in fazele S.F., P.T., D.E., C.S. pentru ?Extindere retea electrica de joasa tensiune pe DJ Alexandria ? Cernetu ? S.C. Victoria?


Detaliu pentru invitatia numarul 338818
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Numar invitatie: 338818/05.11.2012
Denumire contract: Intocmire documentatie in fazele S.F., P.T., D.E., C.S. pentru ?Extindere retea electrica de joasa tensiune pe DJ Alexandria ? Cernetu ? S.C. Victoria?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALEXANDRIACod fiscal: 4652660, Adresa: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Telefon: 0247 317732, 317733, Fax: 0247 317728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Romania, cod postal: 140030, telefon: +40 0247317732, fax: +40 0247317728, persoana de contact: Gogoi Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire documentatie in fazele S.F., P.T., D.E., C.S. pentru ?Extindere retea electrica de joasa tensiune pe DJ Alexandria ? Cernetu ? S.C. Victoria?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al contractului de servicii consta in intocmirea Studiului de fezabilitate, Elaborarea Proiectului Tehnic, Caietului de sarcini si a Detaliilor de executie in conformitate cu HGR 28/2008, pentru ?Extindere retea electrica de joasa tensiune pe DJ Alexandria ? Cernetu ? S.C. Victoria?.
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 322.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire al ofertelor.b) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata, in Contul IBAN al autoritatii contractante: RO89TREZ60624510271XXXXX deschis la Trezoreria Alexandria (CIF 4652660), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea contractului fara T.V.A. reprezentand806, 45 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1;
- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
-Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 13.-Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 14.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - DRAGUSIN Victor- Primar- Ordonator principal de credite;
- TABACITU Stefan ? Administrator public- PURCARU Iulica ? Secretar;
- Calota Florica-Ica , Petrcu Marian Dragos , Mocanu Daniel- Marian , Popescu Dumitru- Dan , Curea Gina- Georgeta, Neacsu Ionut, Brosteanu Andreea, Voicila Florea, Ghicica Maria, Streinu Marius, Doncea Bogdan-Alin, Cobarlie Silvia, Stancu Iuliana, Tanase Florentiu, Titirisca Florin Nicusor, Neacsu Alexandru, Talpica Stelica, Iotu Lucian, Abalaru Ion - Consilieri locali;Membrii comisiei de evaluare: - GOGOI Maria - Director DTI;
- GAFENCU Haritina - Director DBFTI;
- SUICA Paul ? inspector DTI;
- MUTULIGA Mihaela ? inspector DTI- Virban Liliana - Responsabil cu achizitiile publiceMembrii de rezerva: - CIOACA Alina ? inspector DTI;
- BOLINTINEANU Mirela ? consilier superior DBFTI;Nota: a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.d. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa de catre ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator, subcontractant (in functie de caz, respectiv in nume propriu, asociere, sustinere economico-financiara si tehnico-profesionala, subcontractare).e. Declaratie privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de catre tertul sustinator in situatia in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economico-financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala invocand sustinerea acordata. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantuluivalabil la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali si obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Med cif de af glob a of pe cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de: 80.645, 16 lei.Prez Inf generale aferente ultimilor trei ani financiari incheiati.Se va completa Form nr3.Prez documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic in vederea indeplinirii cerintei de calificare;Nota a.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi: An Curs de schimb LEI/EUR2009-4, 2399 lei2010-4, 2122 lei2011 -4, 3282 leiPentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb co
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani servicii similare privind elaborarea documentatiilor in fazele SF, PT, C.S. D.E. in valoare de :40.322, 58 lei.Se accepta prezentarea unui numar de maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa reprezinte minimul impus pentru valoarea contractului care se va atribui.-Prezentarea Listei privind principalele servicii executate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se va completa Formularul nr. 4.-In vederea indeplinirii cerintei de experienta similara se vor prezenta urmatoarele documente: -Contractul/contractele sau partile relevante din acestea prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara;
-proces verbal de receptie a se, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie urmatorul personal: 1Manager de proiect: ? absolvent de studii superioare, ?- atestat profesional sau alte documente care sa ateste calificarea in meserie1Inginer electrician (instalatii electrice): ? studii tehnice superioare in specializarea energetica/ instalatii / electromecanica /electronica/ electrotehnica, ? atestat profesional sau alte documente care sa ateste calificarea in meserie, 1 Inginer topografic: ? absolvent de studii superioare, - atestat profesional sau alte documente care sa ateste calificarea in meserie.1 inginer geotehnic: - absolvent de studii superioare, - atestat profesional sau alte documente care sa ateste calificarea in meserie.- Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte.Nota: a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa oc, Infor. priv. subcontractantii: Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 9, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant.Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 1 si Formularul nr. 2.Nota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul proiectarii de retele electrice, Implementarea standardului privind sistemul managementului de mediu din seria ISO 14001 in domeniulproiectarii retelei electrice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer