Achizitie publica - Intocmire documentatie iun fazele S.F, P.T., D.E. C.S., pentru ?Reabilitare cartier zona blocurilor F-uri si I-uri, in municipiul Alexandria?.
Detaliu pentru invitatia numarul 341532
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341532/04.01.2013
Denumire contract: Intocmire documentatie iun fazele S.F, P.T., D.E. C.S., pentru ?Reabilitare cartier zona blocurilor F-uri si I-uri, in municipiul Alexandria?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALEXANDRIACod fiscal: 4652660, Adresa: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Telefon: 0247 317732, 317733, Fax: 0247 317728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Romania, cod postal: 140030, telefon: +40 247317732, fax: +40 247317728, persoana de contact: GOGOI Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire documentatie iun fazele S.F, P.T., D.E. C.S., pentru ?Reabilitare cartier zona blocurilor F-uri si I-uri, in municipiul Alexandria?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea Studiului de fezabilitate, Elaborarea Proiectului Tehnic, Caietului de sarcini si a Detaliilor de executie in conformitate cu HGR 28/2008, pentru ?Reabilitare cartier zona blocurilor F-uri si I-uri, in municipiul Alexandria?.
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 935.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire al ofertelor. b) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata, in Contul IBAN al autoritatii contractante: RO46TREZ6065006XXX000167 deschis la Trezoreria Alexandria (CIF 4652660), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea contractului fara T.V.A. reprezentand1.338 lei.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781din O.U.G. nr. 34/2006 este de 669, 35, respectiv 1% din valoarea estimata a contractului, fara T.V.A.Pentru o garantie de participare depusa in EURO, se va avea in vedere cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executiein maxim 5 zile de la data semnarii contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Compl si prez Form nr. 1;
- Prez Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
-Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Compl si prez Form nr. 2.-Prez Certif eliberat de AFP din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prez Certif eliberat de Autorit Publ Loc din care sa rezulte faptul ca ope ec si-a indeplinit oblig de plata catre buget local scadente in luna anter celei in care se depun ofertele.-Prez Certif de particip cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Form nr. 13.-Prez Declar pe propria rasp privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Form nr. 14.Pers cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - DRAGUSIN Victor- Primar- Ordonator principal de credite;
- TABACITU Stefan ? Administrator public- PURCARU Iulica ? Secretar;
- Calota Florica-Ica , Petrcu Marian Dragos , Mocanu Daniel- Marian , Popescu Dumitru- Dan , Curea Gina- Georgeta, Neacsu Ionut, Brosteanu Andreea, Voicila Florea, Ghicica Maria, Streinu Marius, Doncea Bogdan-Alin, Cobarlie Silvia, Stancu Iuliana, Tanase Florentiu, Titirisca Florin Nicusor, Neacsu Alexandru, Talpica Stelica, Iotu Lucian, Abalaru Ion - Consilieri locali;Membrii comisiei de evaluare: - TABACITU Stefan-Administrator public;
- GOGOI Maria - Director DTI;
- GAFENCU Haritina - Director DBFTI;
- MUTULIGA Mihaela ? inspector DTI- Virban Liliana - Responsabil cu achizitiile publiceMembrii de rezerva: - CIOACA Alina ? inspector DTI;
- BOLINTINEANU Mirela ? consilier superior DBFTI;Nota: a.Of depuse de op ec care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.Op ec nerezidenti (straini) au dreptul de a prez orice documente edificatoare pentru dem faptului ca si-au indep oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conform cu cerintele solicit de autor contract, elib de autorit competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.d. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa de catre ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator, subcontractant (in functie de caz, respectiv in nume propriu, asociere, sustinere economico-financiara si tehnico-profesionala, subcontractare).e. Declaratie privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de catre tertul sustinator in situatia in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economico-financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala invocand sustinerea acordata. Prez Certif constatator emis de ORC in raza caruia este situat sediul of valabil la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali si obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 133.870, 98 lei.Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati.Se va completa Form 3.-Prezentarea de documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economicin vederea indeplinirii cerintei de calificare; Nota: a.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii indicati.Val vor fi exprimate in LEI, fol pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de BCE(www.ecb.int)pentru anii respectivi: 2009-4, 2399lei;2010-4, 2122lei;2011-4, 3282 leiPentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de Banca Centrala Europeana.b.Vor prezenta bilantul pe anii 2009, 2010, 2011.Pentru operatorii economici nerezide
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - prezentarea cel putin a unui contract care sa confirme prestarea de servicii --- Se va completa Formularul nr. 4.Nota: valoarea solicitata pentru dovedirea experientei similare trebuie sa fie mai mica sau egala cu valoarea estimata, respectiv66.935, 49 lei.Pentru a confirma ducerea la bun sfarsit a serviciilor prestate, contractul va fi insotit de-procesul verbal de receptie a serviciilor;
- recomandarile datate, semnate si parafate de beneficiar ori certificatul constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie urmatorul personal: 1Inginer specialitatea drumuri;? absolvent de studii superioare, ?documente care sa ateste calificarea in meserie1Inginer specialitatea instalatii alimentare cu apa si canalizare? studii superioare?documente care sa ateste calificarea in meserie, 1 Inginer specialitatea instalatii electrice: ? absolvent de studii superioare, ?documente care sa ateste calificarea in meserie.1 Inginer specialitatea topografie: ?absolvent de studii superioare, ?documente care sa ateste calificarea in meserie.1 Arhitect peisagist: ?absolvent de studii superioare, ?documente care sa ateste calificarea in meserie1 Manager de proiect: ?studii superioare-Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte.Nota: a. Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care, Cerinta nr. 3Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 9, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant. Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 1 si Formularul nr. a. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001, Implementarea standardului privind sistemul managementului de mediu din seria ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 12:32