Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire documentatie obtinere finantare proiect "Amenajarea in scop turistic a lacului Prodana"


Detaliu pentru invitatia numarul 176957
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL BARLAD
Cod de identificare fiscala: 4539912
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Barlad
Telefon: 0235411760
Fax: 0235416867
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intocmire documentatie obtinere finantare proiect "Amenajarea in scop turistic a lacului Prodana"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Intocmirea Documentatiei in vederea accesarii de fonduri pentru finantarea roiectului "Amenejarea in scop turistic a lacului Prodana", inclusiv intocmirea cererii de finantare in conformitate cu prevederile Ghidului Solicitantului pentru Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului", Domeniul major de interventie 5.2 - "Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice".
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 13.10.2008 15:52
Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Barlad, Camera 1, Str. 1 Decembrie nr. 21, Barlad, Jud. Vaslui, Cod postal: 731182, tel. 0235 411760, fax 0235 416867
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Barlad, Str. 1 Decembrie nr. 21, Barlad, Jud. Vaslui.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Sa depuna documentele solicitate in prezenta Fisa de date, in forma solicitata;2. Sa fi executat in ultimii 3 ani: - cel putin un contract de servicii avand ca obiect intocmirea unei documentatii (studiu de fezabilitate si/sau un Proiect tehnic) pentru infintarea/ extinderea/ modernizarea unei zone de agrement si- cel putin un contract de servicii avand ca obiect intocmirea unei cereri de finantare pe baza careia au fost obtinuta o finantare din fonduri europene
In maxim 2 zile de la primirea unei solicitari scrise, de la sediul Primariei Barlad, camera 16.
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Este imposibila incheierea contractului deoarece ofertantul desemnat castigator refuza semnarea contractului de servicii.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer