Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Intocmire documentatie tehnica faza de proiectare DALI, PT si obtinerea AC pentru poduri: Pod DN 13 km 45+686; km 56+662; km 99+131, km 118+970, km 121+571, km 124+335, km 134+026, Pod DN 15 km 45+773, km 49+210?


Detaliu pentru invitatia numarul 355225
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 355225/31.10.2013
Denumire contract: ?Intocmire documentatie tehnica faza de proiectare DALI, PT si obtinerea AC pentru poduri: Pod DN 13 km 45+686; km 56+662; km 99+131, km 118+970, km 121+571, km 124+335, km 134+026, Pod DN 15 km 45+773, km 49+210?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov-B-dul. Mihail Kogalniceanu, nr. 3, bl. C2, Sc. , Et. VI, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, persoana de contact: Birou Organizare si Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov-B-dul. Mihail Kogalniceanu, nr. 3, bl. C2, Sc. , Et. VI, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Intocmire documentatie tehnica faza de proiectare DALI, PT si obtinerea AC pentru poduri: Pod DN 13 km 45+686; km 56+662; km 99+131, km 118+970, km 121+571, km 124+335, km 134+026, Pod DN 15 km 45+773, km 49+210?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Intocmire documentatie tehnica faza de proiectare DALI, PT si obtinerea AC pentru poduri: Pod DN 13 km 45+686; km 56+662; km 99+131, km 118+970, km 121+571, km 124+335, km 134+026, Pod DN 15 km 45+773, km 49+210 ?Cheltuieli de diverse si neprevazute ? nu este cazul.Ofertele se elaboreaza si se evalueaza avand in vedere valoarea de451.612, 90 Lei fara TVAOptiuni: Art. 122 lit.j din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 451, 612.9 - 541, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9.032.26 lei, constituita prin- virament bancar in contul RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI BCR Brasov sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Se recomanda utilizarea Modelului de instrument de garantare - Formularul 16 pentru participare sau-depunerea de numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC sau art. 278^1 alin. (2) din OUG34/2006, in cazul in care ulterior ofertantul a renuntat la contestatie.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici si garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Poate fi depusa de unul sau mai multi operatori economici din cadrul asocierii.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR comunicat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Nota: IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de contract acceptata, in lei fara TVA; Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Regional Ing. Viorel Costea; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adjunct Investitii Ing. Carmen Olariu; Director Adjunct Intretinere Ing. Adriana Nicula; Sef Dep. Juridic Cons.Jur. Maria Veres; Sef Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii Ing. Mihaela Vaduva; Sef Birou Organizare si Derulare Achizitii Ing. Diana Toromboli; Sef Birou LA, BMS Ing. Marcela Bozesan.- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 3;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formular nr. 4. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 5-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006 se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.ART. 69^1 din OUG 34/2006 - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial care sa atesteobiectul de activitate(cod CAEN), in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatul constatator emis de ORC.-Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012)Modalitatea de indeplinire: - Formularul nr. 6 ?Declaratia privind Cifra de Afaceri globala" si anexa la Formularul nr. 6.- Certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare: bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sau extrase din bilant in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in copie legalizata sau copie conform cu originalul sau alte documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului (declaratii bancare corespunzatoare, balanta contabila, etc.).Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine, documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, cifra de afaceri se cumuleaza, caz in care se depun documente pentru asociati., Informatii sustinere capacitate economica si financiara: Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (a se vedea Formularul nr. 23) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (Formular nr. 7 si anexa), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati + cel putin un document/ contract/ proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea serviciilor., Cerinta nr.2 - Capacitatea profesionalaOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de experti cheie: 1. Inginer de drumuri si poduri in calitate de sef proiect care sa fi coordonat activitati similare in cel putin un proiect/contract.Modalitatea de indeplinire: 1. Formular nr.9 - Lista personalului cheie si anexa.2. Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificarePentru expertiul cheie desemnat ofertantul va prezenta: - ?Curriculum Vitae? ?Formular nr.10, in original si semnat pe fiecare pagina de catre expertul propus (obligatoriu va cuprinde doar experienta relevanta pentru indeplinirea criteriilor solicitate, celelalte informatii nefiind luate in considerare).- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor, certificatelor detinute de persoana respectiva care ii confera dreptul de a exercita activitatea prevazuta, valabile la data limita de depunere ofertelor.- Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 11, semnata in original.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care expertul propus nu are relatii contractuale cu ofertantul se va prezenta un angajament de participare, semnat in original., Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionalaArt. 190 - O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (a se vedea Formularul nr. 24 si anexele 1 si 2 ale acestuia) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)din OUG 34/2006.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2)., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 14 si anexa aferenta acestuia. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.Acestea se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si site-ul autoritatii contractante www.drdpbv.ro la rubrica achizitii publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer