Achizitie publica - INTOCMIRE DOCUMENTATIE TEHNICA NECESARA OBTINERII AUTORIZATIEI DE GOSPODARIRE A APEI LA OBIECTIVUL ,,SISTEM INJECTIE A APELOR REZIDUALE BUNESTI??
Detaliu pentru invitatia numarul 325868
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325868/07.05.2012
Denumire contract: INTOCMIRE DOCUMENTATIE TEHNICA NECESARA OBTINERII AUTORIZATIEI DE GOSPODARIRE A APEI LA OBIECTIVUL , ,SISTEM INJECTIE A APELOR REZIDUALE BUNESTI??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269/201069, persoana de contact: Birou Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010 - Sediul autoritatii contractante, tel: +40 269201240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTOCMIRE DOCUMENTATIE TEHNICA NECESARA OBTINERII AUTORIZATIEI DE GOSPODARIRE A APEI LA OBIECTIVUL , ,SISTEM INJECTIE A APELOR REZIDUALE BUNESTI??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire documentatie tehnica necesara obtinerii avizului de gospodarire a apei si autorizatiei de gospodarirea apelorla obiectivul , ,SISTEM INJECTIE A APELOR REZIDUALE BUNESTI??.
II.1.6) CPV: 79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 100 RON.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .2.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participarese va prezenta in sedinta de deschidere, in original, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 5) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractanteRO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la registratura odata cu acesta. In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - se va completa Formularul 1Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul 1ANota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judicia re sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? se va completa Formularul 1B4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul 1CPersoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie: 1.Dumitru Dobrescu ? Director 2.Mihai Man- Director Tehnic, presedinte comisie evaluare, 3. Lucia Ionascu ? Director Economic 4.Titu Ionascu- Sef Serv. Protectia Mediului, 5.Ovidiu Muresan ? Sef Birou Contracte, 6.Simona Popa ? Sef Birou Juridic5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat side asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu H.G. nr. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scandente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte si fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele constatatoare. Cerinta nr. 1Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Nota: Inainte de comunicarea castigatorului, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea in original sau copie legalizata a certificatului emis de O.R.C., pentru conformitate.Cerinta nr. 2Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul depunerii ofertelor de catre o asociere, pt. a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa Formular 3Se va prezenta o lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioadede executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se impune ca cerinta minima pentru experinta similara, in ultimi 3 ani a unui contract de prestari servicii similare care au o valoare egala sau mai mare decat 2.500 lei echivalent572 euro. ( 1 euro = 4, 3737 lei curs BNR la data de 29.03.2012)Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante din contractul respectiv si acte aditionale unde este cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare. Informatii suplimentare la tel: +40 269201240
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 08:38