Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire documentatie tehnica pentru "Cresterea performantei energetice la blocurile de locuinte-zona Piata Centrala,oras Breaza, jud.Prahova"


Detaliu pentru invitatia numarul 349070
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BREAZA
Numar invitatie: 349070/25.06.2013
Denumire contract: Intocmire documentatie tehnica pentru "Cresterea performantei energetice la blocurile de locuinte-zona Piata Centrala, oras Breaza, jud.Prahova"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BREAZACod fiscal: 2845486, Adresa: STR. REPUBLICII NR.78, JUD.PRAHOVA, Breaza, Telefon: +40 0244340508, Fax: +40 0244340428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire documentatie tehnica pentru "Cresterea performantei energetice la blocurile de locuinte-zona Piata Centrala, oras Breaza, jud.Prahova"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de inginerie termica pentru constructii necesare pentru reabilitarea a blocurilor cu regim de inaltime S+P+3E si S+P+4E din zona Piata Centrala a orasului Breaza.Elaborare Audit Energetic, DALI, DTAC si Proiect tehnic pentru reabilitarea termica a blocurilor, Certificat de performanta energetica.Asistenta tehnica a proiectantului pe durataderularii procedurilor de atribuire a contractelor de executie de lucrari de interventie pentru cresterea performantei energetice pentru fiecare bloc si pe perioada realizarii lucrarilor de interventie pentru cresterea performantei energetice la blocuri pana la semnarea procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor la blocuri.Nu exista cheltuieli diverse si neprevazute care sa fie cuprinse in valoarea estimata a contractului (valoarea acestora este zero).
II.1.6) CPV: 71314310-8 - Servicii de inginerie termica pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da, 2580 lei.(Data la care se face echivalenta Leu/alta valuta, este cea din data publicarii invitatiei de participare).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: 1) prin virament bancar in contul Primariei RO68TREZ5225006XXX002748, deschis la Trezoreria Campina, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului sau 2) printr-un instrument de garantare Formular 7 emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, sau 3) numerar la casieria primariei Breaza.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere, in temeiul art. 33, alin (3), lit.b) din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care unul dintre ofertantii participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C., iar Consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. (1), lit. a), din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Da, Garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratii privind eligibilitatea. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 Declaratie privind Eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Cerinta nr. 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completarea Formularului nr. 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune deservicii cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta 4.Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat. - Situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetul general consolidat; - Situatia datoriilor in luna anterioara depunerii ofertelor la bugetul local. Cerinta nr. 5.Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Fiecare ofertant/candidat la procedura de achizitie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se cere sa se completeze Formularul nr. 4. Cerinta nr. 6.Evitarea conflictului de interese. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobatacu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, respectiv Primaria Breaza, sunt: 1. Costin Razvan Balasescu ? Primar; 2. Richea Gheorghe ?Viceprimar; 3. Eleana Modoveanu - Secretar oras. Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta, sunt: 1. Savu Constantin ? consilier superior; 2: Dedu Margareta-referent de specialitate: 3.Balescu Lucian? consilier superior; 4. Coman Ruxandra ? consilier juridic, 5.Cobianu Florentina - consilier superior, 6. Comarniceanu Ion -consilier superior 7. Filimon Mariana - economist control financiar preventiv.8. Goran Maria Catalina-consilier juridic. Consilierii locali ai orasului Breaza care au aprobat bugetul local sunt: 1. Anton Madalina; 2. Barna Gheorghe; 3. Bartusica Dan; 4. Bogdan Gabriel;5.Burlacu Ion; 6. Chitoi Ciprian; 7. Cartoaje Florin; 8.Ferastraeru Nicolae; 9. Gradinaru Marian; 10.Mitrea Radu Daniel; 11.Nica Justinian Feodor; 12.Parlog Mihai George; 13. Soiu Mihail; 14.Tanasa Vasile; 15.Tudor Florian;16.Vasilescu Daniel.5.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.7. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit.a) , lit. c^1) , lit. d) din OUG nr. 34/2006 , vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)? in original, copie legalizata, sau copie certificata(poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului), care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de Informatii generale cu declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani care sa fi de :250.000 lei ; Valorile vor fi exprimate in RON si euro, la cursul RON/euro mediu comunicat de BNR 2010=4, 2099lei/euro, 2011=4, 2379 lei/euro, 2012=4, 4560 lei/euro.Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei solicitate.Nota : Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerarecapacitatea tehnica si resurselecontractantilor., Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fisustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca vapune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a) , lit. c^1), lit. d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociereaDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociaticompletat, insotita si de Acord de asociere., Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile desubcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati., Se vor prezenta urmatoarele documente: CV semnat si stampilat in original, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantului propusa pentru indeplinirea contractului.-copie "conform cu originalul" a diplomelor de studii, a atestatelor/certificatelor profesionale, EXPERT STRUCTURIAtestat de catre MLPTL ca experti tehnici atestati pentru domeniul Constructii si arhitectura, cerinta A1, in conformitate cu Ordinul Ministrului Lucrarilor Publice, Transportului si Locuintei nr. 777/2003 de aprobare a Reglementarii tehnice ?Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii?, cu modificarile si completarile ulterioare.AUDITOR ENERGETICAtestat ca auditor energetic gradul I in conformitate cu reglementareatehnica ?Regulament privind atestarea auditorilor energetici pentru cladiri?, aprobata prin Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr.2237/2010, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicitata prezentarea atestatului, fara a se impune conditii de vechime, respectiv de experienta generala si/sau specifica sau implicarea acestuia intr-un proiect., 1 INGINER INSTALATII ELECTRICEAbsolvent de studii superioare tehnice in constructii in specializarea Instalatii pentru Constructii;Experienta ca inginer constructor;1 INGINER INSTALATII SANITAREAbsolvent de studii superioare tehnice in constructii in specializarea Instalatii prntru Constructii;Experienta ca inginer constructor;1 INGINER INSTALATII TERMICEAbsolvent de studii superioare tehnice in constructii in specializarea Instalatii pentru Constructii;Experienta ca inginer constructor;, PROIECTANT STRUCTURIExperienta profesionala generala: Absolvent de studii superioare tehnice in constructii;Experienta ca inginer constructor, ARHITECTExperienta profesionala generala: Absolventi de studii superioare in Arhitectura inscris in Registrul National alarhitectilor cu drept de semnatura conform Legii 184/2001, cu modificarile si completarile ulterioare., LIDER DE ECHIPA/COORDONATOR CONTRACTResponsabilitatea totala pentru Expertiza ? Audit energetic - Proiectare -Asistenta Tehnica, etc Pentru realizarea contractului, Proiectantul va oferi un Lider de Echipa responsabil de realizarea tuturor etapelor si activitatilor ce fac obiectul contractului. El va trebui sa se prezinte la sediul Autoritatii Contractante, ori de cate ori va fi solicitat de catre Beneficiar, pentru a prezenta stadiul de realizare al documentatiilor ce fac obiectul contractului.Calificari si abilitati: Abilitati demonstrate in coordonarea (din pozitia de lider de echipa, lideradjunct de echipa) unei echipe formate din experti de diferite specializari;Absolvent de studii superioare;, Lista persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniNOTA: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinireacontractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiindin mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiprezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptiecare sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim 129.000, 00 lei. Cursul de schimb mediu anual euro / leu este: 1. pentru 2008 ? 3, 6827 lei / euro ; 2. pentru 2009 ? 4, 2373 lei / euro ; 3. pentru 2010 ? 4, 2099 lei / euro ; 4. pentru 2011 - 4, 2379 lei / euro; 5.pentru 2012 - 4, 4287 lei / euro. Nota : -In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii Europene.- In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europene nudetine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta , aceasta din urma va accepta orice alte probe sau doveziprezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Certificatele prezentate vor fi eliberate de catre un organism acreditat .Valabilitatea certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor., Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului ISO 14001 sauechivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru alasocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza)si ISO 9001 sauechivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru alasocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza)Valabilitatea certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer