Achizitie publica - Intocmire documentatie tehnica pentru modernizare spatii verzi - Calea Sagului - Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 102861
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Intocmire documentatie tehnica pentru modernizare spatii verzi -Calea Sagului - Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74252000-0 - Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Intocmire Studiu de fezabilitate, Proiect tehnic, Caiet de sarcini, Detalii de executie si Proiect autorizatie constructie pentru Modernizarea spatiilor verzi de pe Calea Sagului - Timisoara
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 21.11.2007 12:00
Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2007 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului TimisoaraB-dul C.D.Loga, nr.1
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);certificat constatator - O.R.C.; certificat de atestare fiscala - DGFP; certificat privind privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local;2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: document de înregistrare ca persoana fizica/juridica, dupa caz, de atestare/ apartenenta din punct de vedere profesional, Acorduri de asociere ( daca este cazul);3. capacitatea tehnica a ofertantului: resurse umane-calificarea persoanelor responsabile pentru prestarea serviciului; principalele servicii prestate în ultimii 3 ani; informatii privind subcontractantii, acorduri de subcontractare daca este cazul;conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 20 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut