Achizitie publica - Intocmire documentatie tehnica pentru realizarea obiectivului:Reabilitare Piata Iosefin
Detaliu pentru invitatia numarul 123119
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Intocmire documentatie tehnica pentru realizarea obiectivului: Reabilitare Piata Iosefin
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Intocmire documentatie tehnica fazele: PT+CS+DDE+PAC si documentatie ptr.obtinere avize conform cu Certificatul de Urbanism, ptr.realizarea obiectivului: Reabilitare Piata Iosefin, Timisoara.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 13.03.2008 10:22
Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Timisoara, Bv.C.D.Loga nr.1, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Timisoara, 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Timisoara, Bv.C.D.Loga nr.1, Serviciul Achizitii Publice, camera 229
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii pe propria raspundere - art.180, art.181 din OUG 34/2006;Certificat constatator O.R.C.;Inform. generale;Certificate fiscale-buget stat si local;Declaratia pe propria raspundere/declaratie autentificata în fata unui notar/a unei autoritati administrative/judiciare/unei asociatii profesionale cu competente în acest sens - in cazul persoanelor straine; Acorduri de asociere ( daca este cazul); inf. subcontractanti, lista servicii prestate in ultimii 3 ani, resurse umane: 1 arhitect, 1 ing.rezistenta, 1 ing.instal., 1 ing.verificator atestat proiecte, conf.doc. atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 20 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro