Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire documentatie tehnica (proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie tehnica obtinere avize constructie), asigurare asistenta tehnica si executia obiectivului ?Drum de legatura DN 1 A ? Ocolitoarea Mica a Municipiului Sacele


Detaliu pentru invitatia numarul 320194
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 320194/15.02.2012
Denumire contract: Intocmire documentatie tehnica (proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie tehnica obtinere avize constructie), asigurare asistenta tehnica si executia obiectivului ?Drum de legatura DN 1 A ? Ocolitoarea Mica a Municipiului Sacele - Platforma Electroprecizia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, Bl C2, Sc 1, Et.6, Cam.10, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, In atentia: Serviciul Licitatii, Persoana de contact: Ing. Nicoleta Muraru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, Bl.C2, Sc 1, Et.6, Cam.13, Brasov, Romania, cod postal: 500090, tel: +40 268547688, fax: +40 268547695, In atentia: Serviciul Licitatii, Persoana de contact: Ing.Nicoleta Muraru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire documentatie tehnica (proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie tehnica obtinere avize constructie), asigurare asistenta tehnica si executia obiectivului ?Drum de legatura DN 1 A ? Ocolitoarea Mica a Municipiului Sacele - Platforma Electroprecizia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire documentatie tehnica (proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie tehnica obtinere avize constructie), asigurare asistenta tehnica si executia obiectivului ?Drum de legatura DN 1 A ? Ocolitoarea Mica a Municipiului Sacele - Platforma Electroprecizia
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 363, 348.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 250.000 lei emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada devalabilitate a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin scrisoare de garantie departicipare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 2 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?.Garantia de participare emisain alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Ofert decl castigator va pune la dispozitia AC o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din val de contract acceptata fara TVA.Garantia de buna executie se va prezenta AC in termen de 7 zile de la semnarea contractului si se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 7 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionala6. Standardele de Asigurare a Calitatii7. Standardele de protectie a mediului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Capitolul 2 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Capitolul 2 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Capitolul 2 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de webhttps: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.AC are dreptul de a exclude un ofertant din procedura doar in situatia in care a fost pronuntat falimentul de catre o instanta judecatoreasca.Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Capitolul 2 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d)ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii)prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta FormularulB din Capitolul 2 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire -Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cupersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. A din Capitolul 2 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director Regional Ing. Adriana Nicula; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adj. Proiecte cu finantare externa/buget Ing. Mihaela Vaduva; Sef Dep. Juridic, Achizitii Terenuri Cons.Jur. Maria Veres; Sef Dep. Achizitii Publice, Administrativ Ing. Odeta Moldovanu; Sef Serviciu Lucrari de Investitii si RK Ing. Liliana Aldea; Sef Serviciu Licitatii Ing. Nicoleta Muraru.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.(Formular nr. 3 din Capitolul 2 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire). In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).c. Tertul sustinator are obligatia sa completeze, dupa caz, Formularul nr.6 din Capitolul 2 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire si/sau Formularul 7 si anexele aferenteacestuia din Capitolul 2 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, dupa caz.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de minim6.500.000 Lei sau echivalent, pentru o perioada de 3luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului., Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 25.000.000 Lei.Nota : in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului LichiditateGenerala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010 de minim100%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe careurmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum sidatele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) AC are obligatia de a solicita, pt incheierea contractului de achiz publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui inanexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire acontractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care oparte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedereformal asocierea., Capacitatea tehnica - Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani*) cel mult 2contracte de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transportrutier** in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare deminim 10.000.000 Lei fara TVA, Capacitatea tehnica - Cerinta nr. 2Ofertantul are drept de folosinta sau detine minim o (1) statie de asfalt cu o capacitate de min. 60-80 t/h dotata cu instalatie pentru bitum modificat necesara pentru indeplinirea acestui contract., Capacitatea tehnica - Cerinta nr. 3Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat de gradul II cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutierNota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare;M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare;B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat;A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri;M.D ? Materiale pentru drumuri;D ? Drumuri, Capacitatea tehnica - Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept defolosinta) urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente tehnice minimenecesare pentru derularea contractului, conform cerintelor din caietul desarcini, si anume: -buldozere de capacitate min. 80-150 CP-2 buc-compactoare terasamente, capacitate >=8t -2 buc-excavator de capacitate min. 0, 5-1 mc/cupa-1 buc-autograder min 80 CP-1 buc-repartizatoare asfalt-grinda repartizatoare 2, 5-4, 5m -1 buc-compactoare de asfalt min. 10-12t - 2 buc-mijloace de transport min. 16-30t- 6 buc, Capacitatea tehnica - Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat (a dus la bun sfarsit) in ultimii3 ani, cel putin 1 proiect/contract de elaborare Proiect Tehnic si Detalii deExecutie pentru lucrari de constructii noi/ reabilitari /modernizari/largiri dedrumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi, in lungime totalade minim 2 km., Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie : Coordonator de Proiect: Studii: licentiat al unei Facultati de ConstructiiExperienta profesionala generala: -minim 5 ani experienta profesionala in domeniul infrastructurii de transportrutier in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari deconstructii si/sau management de proiect/ contract si/sau proiectare.Experienta profesionala specifica: a.minim 3 (trei) ani experienta profesionala in contracte/proiecte de lucraride constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier.b.minim 2 (doi) ani experienta in lucrari de constructii in domeniulinfrastructurii de transport rutier pe pozitia de Coordonator de Proiect sauin pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau AdjunctDirector Proiect/Adjunct Manager Proiect;, Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie : Responsabil Tehnic cu Calitatea: Studiia. licentiat al unei Facultati de ConstructiiExperienta generala: minim 5 (cinci) aniexperienta profesionala indomeniul infrastructurii de transport rutier in activitatile de: lucrari deconstructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management deproiect / contract si/sau proiectare., Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie : Responsabil Tehnic cu Executia: Studii: licentiat al unei Facultati de Constructii ?Drumuri si PoduriExperienta profesionala generala: in domeniul drumurilor(autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres) in activitatile de lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii dovedita prin participarea la cel putin 1 contract de lucrari din domeniul infrastructurii de transport rutier, Capacitatea profesionala-Cerinta 4Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Sef Echipa proiectareStudii-licentiat al unei Facultati de ConstructiiExperienta generala: -minim 5 ani experienta profesionala in domeniul drumurilor(autostrazi, drumuri expres, drumuri nationale, drumuri judetene, strazi inlocalitati urbane), in activitatile de proiectare si/sau lucrari de constructiiExperienta specifica: a)minim 3 ani experienta profesionala in serviciile de proiectare pentruStudiile de fezabilitate si/sau Proiecte tehnice si detalii de executie indomeniul infrastructurii de transport rutierb)Experienta in calitate?Sef echipa proiectare sau inpozitii similare, care sunt: Director Echipa de proiectare si/sau Sef proiect ptexecutia unui proiect tehnic si detalii de executie, pentru un proiect deconstructie noua de DN/drum expres/autostrada, Capacitatea profesionala-Cerinta 5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de un responsabil SSM STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATIIOfertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent., STANDARDE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUIOfertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atrib. este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul Autoritatii Contractante www.drdpbv.ro, la rubrica Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer