Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTOCMIRE DOCUMENTATIE TEHNICA SF, INCLUSIV CERERE DE FINANTARE PENTRU OBIECTIVUL "TERMINAL INTER-MODAL"


Detaliu pentru invitatia numarul 320979
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 320979/28.02.2012
Denumire contract: INTOCMIRE DOCUMENTATIE TEHNICA SF, INCLUSIV CERERE DE FINANTARE PENTRU OBIECTIVUL "TERMINAL INTER-MODAL"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268473001, persoana de contact: Marilena Petcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.8, loc. Brasov cod postal 500007, cam.123
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTOCMIRE DOCUMENTATIE TEHNICA SF, INCLUSIV CERERE DE FINANTARE PENTRU OBIECTIVUL "TERMINAL INTER-MODAL"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INTOCMIRE DOCUMENTATIE TEHNICA STUDIU DE FEZABILITATE, INCLUSIV CERERE DE FINANTARE PENTRU OBIECTIVUL "TERMINAL INTER-MODAL"
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 3440 LEI sau 1722 LEI pentru IMM-prin completarea Formularului 1, CONSTITUITA CONFORM OPTIUNILOR ART.86 DIN HGR 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 1722 LEI.
Garantie de buna executie
DA. IN VALOARE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contul in care se va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului, se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont la dispozitia Autoritatii contractante.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/20063.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5.Certificat de cazier fiscal al ofertantului.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.11.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6.8.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 3B.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Gabor si Miklos Sandor Gantz-Director executiv adjunct Directia Tehnica- Liliana Horga-Sef serviciu Investitii-Lidia Bulgarea-Sef serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef birou contencios- Valeria Mavrodin-Consilieri Denisa Cocias, Marilena Petcu, Ramona Mandrea, Moisa Elena. 1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.2.Ofertantul trebuie sa detina autorizatie de la Autoritatea Feroviara Romana (AFER)conf.Ordinului 290/2000 al Min.Transporturilor - cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva. (conform Ordin 509/ 2011 ANRMAP, ART.7 alin. 1).3.Ofertantul trebuie sa faca dovada atestarii de catre Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile pentru elaborarea documentatiilor de solicitare a avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor, conform Ordinului nr.1671/2007 emis de Min.Mediului si Dezvoltarii Durabile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.B..Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceC.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer