Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire documentatii cadastrale pentru intabulare imobile aflate in domeniul public / privat al municipiului Moinesti


Detaliu pentru invitatia numarul 344212
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Moinesti
Numar invitatie: 344212/22.03.2013
Denumire contract: Intocmire documentatii cadastrale pentru intabulare imobile aflate in domeniul public / privat al municipiului Moinesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: +40 0234363680, Fax: +40 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 0234363680, fax: +40 0234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 0234363680, fax: +40 0234365428, persoana de contact: Rodica Bejan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire documentatii cadastrale pentru intabulare imobile aflate in domeniul public / privat al municipiului Moinesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii topografice in vederea intocmirii documentatiilor cadastrale pentru imobile (terenuri, constructii, cai de comunicatii) apartinand domeniului public / privat al municipiului Moinesti pentru prima inscriere in Cartea Funciara precum si pentru acte si fapte juridice ulterioare primei inscrieri in Cartea Funciara.
II.1.6) CPV: 71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 050 - 134, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2690 RON. Pt. calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data20.03.2013 .Perioada de valab: egala cu perioada de valab. a ofertei-60 zile de la termenul limita de primire a of. Formele de constituire acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atrib, cf Form. nr. 14 Nota: In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor mentionate in invitatia de participare. -in cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar se va depune ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor(cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trezoreria mun. Moinesti), CF 4591490 . Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa conform art. 278^1 alin. (1) sau a fost retrasa cf. art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1345 RON conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010 si modificat prin OUG 77/2012. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Pentru a face dovada incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui fie prin Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari-Formular 18 din Sectiunea Formulare, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia AC la Trezorerie iar sumainitiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Ofertantul va opta pentru una din cele 2 modalitati de constituire si va mentiona acest lucru in modelul de contract subsecvent; Nota: IMM-urile/grupurile formate exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice/juridice romane ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere de 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor; Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti. declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratie privind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 ?Formular 4; Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Consilieri locali care aproba bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Vieru Valentin, Talpau Sorin Ciprian; membri comisiei de evaluare: Petecuta Iustina ? Sef Serviciu UATAPC, Alazaroaie Costica -referent Serviciul Buget Contabilitate, Bejan Rodica - inspector Serviciu UATAPC, Ghinet Laura Ioana - inspector Serviciu UATAPC, Padureanu Gabriela - Sef Serviciu Buget Contabilitate, Popescu Gabriela - consilier Serviciu UATAPC, Popescu Mihaela - inspector Serviciu UATAPC, Florea Florin ? consilier Serviciu UATAPC. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Persoane juridice / fizice romane : Certificat constatator ORC / autorizatii de functionare(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Persoane juridice / fizice straine: Documente echivalente din care sa reiasa o forma legala de inregistrare sau apartenenta din punct de vedere profesional precum si faptul ca pot executa obiectul contractului din punct de vedere juridic ;Certificat de rezidenta fiscala valabil pe anul in curs - se accepta ca alternativa o declaratie a ofertantului ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta certificatul de rezidenta fiscala la data semnarii contractului; Documentele trebuie sa contina informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata in cazul in care la deschiderea ofertelor a fost prezentat in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Fisa de informatii generalecare contine informatii privind ofertantul precum si media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012). Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat deBNR http: //www.bnr.roFormularul 6 Informatii generale.Pentru indeplinirea cerintei operatorii economici vor prezenta documente relevante (de exemplu: bilanturi contabile / extrase de bilant / balante / rapoarte de audit etc).Ofertantul care beneficiaza de reducerea cerinteiprivind cuantumul cifrei de afaceri la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Formular - Anexa A din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in modindividual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.Intr-o astfel de situatie se va prezenta Formularul nr. 8 ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Anexa la acordul de asociere sevor prezenta: - Formularul nr. 9 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializareaacestora; - Formularul nr. 10 ? Declaratie privind legalizarea acordului. In cazul incare oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici incadrati fiecare in parte in categoria IMM, acestia vor prezenta o declaratie pe propria raspundere conform Formular - Anexa A din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractulde servicii. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani calculati panala data limita de depunere a ofertelor.Prezentarea a cel putin un certificat / document emis de beneficiar prin care sa se confirme prestarea de servicii similare cucele care fac obiectul contractului.Operatorii economici vor prezenta ?Formularul nr.7- Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani., Cerinta 2: Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii: statii totale, statii GPS, mijloace de transport, tehnica de calcul, mijloace de comunicati.Operatorii economici vor prezenta Formularulnr. 15 - Declaratie privind dotarile de care dispune, Cerinta 3: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului tehnic de specialitate si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului (acestea pot fi angajati proprii colaboratori sau sa prezinte angajament de participare la executarea contractului).Se solicita prezentarea autorizatiei eliberata de A.N.C.P.I., categoria B pentru personalul implicat in derularea contractului conform Ordinului Directorului ANCPI 107/29.03.2010 art. 4 alin (3)Operatorii economici vor prezenta Formularul 16 -Declaratie referitoare la efectivul mediu anual ale personalului tehnic de specialitate si ale cadrelor de conducere;
- CV-urile persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului (Formular 17) si autorizatie eliberata de A.N.C.P.I categoria B; - Declaratie de disponibilitate - Formular 19. Pentru persoanele propuse pentru indeplinirea contractului care nu sunt angajati proprii se va prezenta contract de colaboarare / contract de prestari servicii / angajament de participare., Informatii privind asocierea: Operatorii eonomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Se va prezenta Formularul nr. 16 ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitiepublica. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: - Formularul nr. 17 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; - Formularul nr. 18 ? Declaratie privind legalizarea acordului. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor 1, 2 si 3 de la punctul III.2.3 a .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer