Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire documentatii tehnice si servicii de evaluare, pentru terenurile din patrimoniul companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, in vederea obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, in conformitate cu


Detaliu pentru invitatia numarul 320208
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 320208/15.02.2012
Denumire contract: Intocmire documentatii tehnice si servicii de evaluare, pentru terenurile din patrimoniul companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, in vederea obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, in conformitate cu prevederile HG 834/1991, cu completarile ulterioare ( 5 loturi)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Traian, fara numar, Constanta, Romania, cod postal: 900716, telefon: +40 241581147, fax: +40 241584371, persoana de contact: Serviciul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Traian, fara numar, Constanta, Romania, cod postal: 900716,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire documentatii tehnice si servicii de evaluare, pentru terenurile din patrimoniul companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, in vederea obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, in conformitate cu prevederile HG 834/1991, cu completarile ulterioare ( 5 loturi)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire documentatii tehnice si servicii de evaluare, pentru terenurile din patrimoniul companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, in vederea obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, in conformitate cu prevederile HG 834/1991, cu completarile ulterioare ( 5 loturi)
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, eliberata in numele ofertantului va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari in cuantum de: 1.790 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul in care ofertantul opteaza pentru intocmirea unei scrisori de garantie se va completa Formularul 17 In conformitate cu art. 86, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se poate constitui prin: -Virament bancar - cod IBAN RO54 RNCB 0114 0320 4585 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta ; -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10 % din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului nr. 18 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, care devine anexa la contract, in conformitate cu art. 90, alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 7 zile de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 (persoane juridice/fizice romane si straine)- se va prezenta Formularul nr. 3 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Sectiunea IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (persoane juridice/fizice romane si straine - a) se va prezenta Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Sectiunea IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Se vor prezenta: - certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , , conform cu originalul??.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente s-au acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Acestea vor fi prezentate in original, copii traduse si legalizate?? .Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314, din 12 octombrie 2010 - se va prezenta Formularul 2 din Sectiunea IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire)., Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.314/2010.Cerinta nr. 4- Neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari - se va completa Formularul 1. din Sectiunea IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire.Incadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 691 , (evitarea confictului de interese). Din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele : Ibram Aidin, Vulpoi Cornelia, Tudor Gabriela, Copaceanu Marian. Cerinta nr. 1 Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului- se va prezenta Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Vor fi calificati operatatorii economici care au ca domeniu de activitate si prestarea serviciilor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Cerinta nr. 2 Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit - Se vor prezenta : Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilitDocumentele se vor depune in oricare din formele: original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?? .Imposibilitatea demonstarii, inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizica avand ca obiect de activitate si prestarea serviciilor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globala a ofertantului in ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie minim de 180.000 lei. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM suma mai sus mentionata se reduce cu 50%. Se vor prezenta urmatoarele documente: - fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri; - bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente., Continuare Cerinta nr. 1
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au prestat servicii similare, celor solicitate de autoritatea contractanta prin documentatia de atribuire rerspectiv , ,Intocmire documentatii tehnice si servicii de evaluare, pentru terenurile din patrimoniul companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, in vederea obtinerii certificatelor de atestare a dreptului de proprietate, in conformitate cu prevederile HG 834/1991, cu completarile ulterioare ( 5 loturi)??, printr-un contract a carui valoare sa nu fie mai mica decat 77.800 lei fara TVA;Se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei;
- Fisa de experienta similara;, Cerinta nr.2Ofertantul va face dovada ca are personal despecialitate pentru fiecare lot la caredepune oferta conform cerintelor din Caietulde sarcini: - - 3persoane, din care cel putin una cu studii superioare, autorizate A.N.C.P.I., conform Legii cadastrului nr.7/1996 si Ordinului nr.107/29.03.2010, sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, al geodeziei si cartografiei ;
- 2 persoane autorizate A.N.E.V.A.R., in conditiile impuse prin prevederile Ordonantei de Guvern nr. 24/30.08.2011, sa realizeze evaluari de imobile- 1 jurist, Cerinta nr. 3Ofertantul va face dovada ca detine sau aredrept de folosinta echipamente specificepentru fiecare lot la care depune ofertaconform cerintelor din Caietul de sarcini: - statie topografica totala -1 buc- mijloace de transport -2 buc- Computere -2 buc- telefon/fax ? 1 buc- Licente programe specifice;Se va prezenta o declaratie privind dotarile specifice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe, ce va fi insotita, dupa caz, de documente precum : carte de identitate, certificat de inmatriculare, licenta de transport, atestat tehnic, revizie/inspectie tehnica, verificare metrologica, autorizatie de ridicare, aviz de functionare etc.), in functie de reglementarile legale specificeaplicabile fiecarui echipament, valabile la data depunerii ofertelor., Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii. Se va completa Formularul nr. 18 si Anexa aferenta Formularului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul autoritatii contractante www.drdpct.ro/
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer