Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire documentatii topografice de publicitate imobiliara, identificare si parcelare


Detaliu pentru invitatia numarul 134145
Autoritate contractanta
Municipiul Aiud
Cod de identificare fiscala: 4613636
Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud
Telefon: 0258861310
Fax: 0258861280
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intocmire documentatii topografice de publicitate imobiliara, identificare si parcelare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74231900-6 - Servicii de expertiza (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contractul are ca obiect achizitionareaserviciilor de : Intocmire documentatii topografice de publicitate imobiliara, identificare si parcelare.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.04.2008 13:11
Data limita de depunere a ofertelor: 05.05.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, jud. Alba, cod 515200
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.05.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, jud. Alba, cod 515200, Sala de Sedinte.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neîncadrarea în art.181;
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind plata obligatiilor la bugetul local, în original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificatul constatator eliberat de ORC, în copie certificata cu semnatura si stampila societatii pentru conformitatea cu originalul;
-Certificatul de înmatriculare în copie certificata cu semnatura si stampila societatii, pentru conformitatea cu originalul;
-Autorizatia de functionare, pentru persoanele fizice, în copie certificata cu semnatura si stampila pentru conformitatea cu originalul.-Fisa de informatii generale-Se solicita documente din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa presteze activitatea care face obiectul prezentei achizitii;
-Daca este cazul, se completeaza lista cuprinzând subcontractantii/asociatii, însotita si de acordurile de subcontractare sau asociare
De la sediul autoritatii contractente pentru suma de 20 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer