Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire Expertiza tehnica si Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii la obiectivul - Consolidare si amenajare scurgere ape DN 6B Km 38+900-40+600


Detaliu pentru invitatia numarul 331321
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 331321/09.07.2012
Denumire contract: Intocmire Expertiza tehnica si Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii la obiectivul - Consolidare si amenajare scurgere ape DN 6BKm 38+900-40+600
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire Expertiza tehnica si Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii la obiectivul - Consolidare si amenajare scurgere ape DN 6BKm 38+900-40+600
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire Expertiza tehnica si Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii la obiectivul Consolidare si amenajare scurgere ape DN 6BKm 38+900-40+600
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 1.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita: *prin virament bancar in contul DRDP Craiova deschis la BCR cu numarul: RO 26RNCB0134018837240001 LEI. Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare; * prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma calculata cf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC; * prin depunere numerar la casieria DRDP Craiova, STR. Calea Severinului nr. 17, Craiova. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. IMM-rile beneficiaza de reducere 50%, facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conform Legii nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
in cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia se constituie: i) Fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract; ii) Fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea prezentului contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 ? Declaratie privind Eligibilitatea? din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Cerinta nr.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: a). Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.b). Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: - certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3. Declaratia pe proprie raspundere: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.In acest sens se va completa Formularul 2, din Capitolul"Formulare" al Documentatiei de Atribuire.Cerinta nr. 4- Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari - se va completa Formularul 1. din Cap. IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire. Incadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 69^1 (evitarea confictului de interese) din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director Regional ?Ing. Radu Mihai, Director Economic - Ec. Ilie Doina, Director Adj.Investitii - Ing.Lumezeanu Adrian, Sef Departament Juridic - Cons.Jr.Fetea George, Sef Serviciu Achizitii Publice - Ec. Nedelcu Delia. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim 160.000, 00 lei. In acest sens ofertantul va prezenta: - Formularul nr.6 privind informatiile generale din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire; Pentru transformarea in lei se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anii 2009, 2010, 2011. (2009 1 euro=4.2373 lei; 2010 1 euro=4.2099 lei; 2011 1 euro=4.2379 lei)., Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. In acest sens ofertantul va prezenta formularele de bilant pe anii 2011, 2010, 2009 astfel cum au fost depuse si inregistrate la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura). Ofertantul va prezentaFormularului nr.9 ?Declaratia privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani? din Capitolul ?Formulare?al Documentatiei de Atribuire;, Cerinta nr. 2. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura) cel putin un contract de prestari servicii similar cu cel supus prezentei proceduri, respectiv expertiza tehnica si DALI/Studiu de fezabilitate la obiective de infrastructura rutiera.Plafonul valoric aferent experientei similare este de minim 80.645, 16 lei fara TVA.Plafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 3 (trei) contractesimilare.Ofertantul va prezenta: -Copie dupa partile relevante ale contractului (lor) respectiv(e) (parti, durata, valoare, garantii si samnaturi), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul»;
-Recomandare(ile) din partea beneficiarului (lor) din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale.Nota: 1)Recomandarea poate fi inlocuita de Documentul constatator emis de benefici, Cerinta nr. 3. Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani 2011, 2010, 2009, ofertantul va prezentaFormularului nr. 10din Capitolul ?Formulare?al Documentatiei de Atribuire;, Cerinta nr. 4. Lista personalului cheie necesar pentru indeplinirea contractului.In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 11 ?Lista personalului cheie? si Anexa la Formularul nr. 11 din Capitolul ?Formulare?, al Documentatiei de atribuire., Cerinta nr. 5. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate minime necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor caietului de sarcini si anume : a. Sef proiect ? inginer constructii drumuri si poduri ? min 1persoana cu minim 5 ani experienta generala. In acest sens, ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 12?Curriculum Vitae?, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr.12trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.2. Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in Curriculum Vitae.3. Copii ale actelor de identitate (carte de identitate/buletin de identitate/ pasaport)4. Formularul nr.13 ?Declaratie de disponib"completat in conf. cu modelul prezentat in Cap. ?Formulare? al Doc. de Atrib. Formularul nr. 13 se va prezenta semnat in original., b. Proiectant de specialitate - inginer constructii drumuri/poduri ? min 1persoana cu minim 5 ani experienta generala;In acest sens, ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 12?Curriculum Vitae?, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr.12trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.2. Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in Curriculum Vitae.3. Copii ale actelor de identitate (carte de identitate/buletin de identitate/ pasaport)4. Formularul nr.13 ?Declaratie de disponib"completat in conf. cu modelul prezentat in Cap. ?Formulare? al Doc. de Atrib. Formularul nr. 13 se va prezenta semnat in original., c. Inginer specialitatea geolog - minim 1 persoana, minim 5 ani experienta generala.In acest sens, ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 12?Curriculum Vitae?, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr.12trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.2. Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in Curriculum Vitae.3. Copii ale actelor de identitate (carte de identitate/buletin de identitate/ pasaport)4. Formularul nr.13 ?Declaratie de disponib"completat in conf. cu modelul prezentat in Cap. ?Formulare? al Doc. de Atrib. Formularul nr. 13 se va prezenta semnat in original., d. Tehnician ? minim 1 persoana - minim 5 ani experienta generala.In acest sens, ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 12?Curriculum Vitae?, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr.12trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.2. Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in Curriculum Vitae.3. Copii ale actelor de identitate (carte de identitate/buletin de identitate/ pasaport)4. Formularul nr.13 ?Declaratie de disponib"completat in conf. cu modelul prezentat in Cap. ?Formulare? al Doc. de Atrib. Formularul nr. 13 se va prezenta semnat in original., e. Desenator ? minim 1 persoana - minim 5 ani experienta generala.In acest sens, ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 12?Curriculum Vitae?, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr.12trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.2. Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in Curriculum Vitae.3. Copii ale actelor de identitate (carte de identitate/buletin de identitate/ pasaport)4. Formularul nr.13 ?Declaratie de disponib"completat in conf. cu modelul prezentat in Cap. ?Formulare? al Doc. de Atrib. Formularul nr. 13 se va prezenta semnat in original., f. Verificator proiect( sau contract cu persoana atestata) ? minim 1 persoana- minim 5 ani experienta generala.In acest sens, ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 12?Curriculum Vitae?, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr.12trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.2. Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in Curriculum Vitae.3. Copii ale actelor de identitate (carte de identitate/buletin de identitate/ pasaport)4. Formularul nr.13 ?Declaratie de disponib"completat in conf. cu modelul prezentat in Cap. ?Formulare? al Doc. de Atrib. Formularul nr. 13 se va prezenta semnat in original., g. Operator calculator ? minim 1 persoana.In acest sens, ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 12?Curriculum Vitae?, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr.12trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.2. Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in Curriculum Vitae.3. Copii ale actelor de identitate (carte de identitate/buletin de identitate/ pasaport)4. Formularul nr.13 ?Declaratie de disponib"completat in conf. cu modelul prezentat in Cap. ?Formulare? al Doc. de Atrib. Formularul nr. 13 se va prezenta semnat in original., h.Coordonator SSM ? minim 1 persoana.In acest sens, ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 12?Curriculum Vitae?, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr.12trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.2. Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilormentionate in Curriculum Vitae.3. Copii ale actelor de identitate (carte de identitate/buletin de identitate/ pasaport)4. Formularul nr.13 ?Declaratie de disponib"completat in conf. cu modelul prezentat in Cap. ?Formulare? al Doc. de Atrib. Formularul nr. 13 se va prezenta semnat in original., Cerinta nr.6. Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze. In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 15 si anexa la formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si anexa la formular, completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul ?Formulare? , in cazul subcontractarii unei parti din contract. Cerinta nr. 1. Certificat ISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent. Certificatul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila, in SEAP pe www.e-licitatie.ro, si pe site-ul autoritatii www.drdpcv.ro/Achizitii Publice/Proceduri in derulare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer