Achizitie publica - Intocmire proiect tehnic,caiet de sarcini, detalii de executie ptr. obiectivul: ?Infiintarea unui centru social pentru persoane varstnice prin reamenajarea si reabilitarea cladirii existente" din Odorheiu Secuiesc, piata Marton Aron nr.6
Detaliu pentru invitatia numarul 343982
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343982/18.03.2013
Denumire contract: Intocmire proiect tehnic, caiet de sarcini, detalii de executie ptr. obiectivul: ?Infiintarea unui centru social pentru persoane varstnice prin reamenajarea si reabilitarea cladirii existente" din Odorheiu Secuiesc, piata Marton Aron nr.6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)Cod fiscal: 4367558, Adresa: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Telefon: +40 266218384, Fax: +40 266218032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600, telefon: +40 266218384, fax: +40 266218032, persoana de contact: Katalin Puskas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Odorheiu Secuiesc, Romania, cod postal: 535600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire proiect tehnic, caiet de sarcini, detalii de executie ptr. obiectivul: ?Infiintarea unui centru social pentru persoane varstnice prin reamenajarea si reabilitarea cladirii existente" din Odorheiu Secuiesc, piata Marton Aron nr.6
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea urmatoarelor faze de proiectare la obiectivul de investitii : ?Infiintarea unui centru social pentru persoane varstnice prin reamenajarea si reabilitarea cladirii existente" din Odorheiu Secuiesc, piata Marton Aron nr.6. Intocmirea PT, caiet de sarcini, memorii pe specialitati , detalii de executie, intocmirea documentatiilor de avizare pentru avizele expirate si sustinerea lor la forurile competente, liste de cantitati de lucrari intr-o forma verificabila cu toate elementele necesare in vederea cuantificarii valorice siconforme HG 28/2008 si Ordin 863/2008 ( Antemasuratori cu toate detaliile de calcul , Formulare F1, F2, F3. F4, F5, F6) , se va face pe baza DALI asigurat de beneficiar. Oferta va contine si asistenta tehnica pe parcursul executiei din partea proiectantului, inclusiv urmarirea pe santier, participarea la faze determinate si receptia lucrarilor executate.Faza 1: -documentatia pentru obtinerea avizelor expirate si acordurilor solicitate prin certificatele de urbanism-proiect tehnic, memorii pe specialitati , liste de cantitati (antemasuratoari cu toate detaliile de calcul , Formulare F1, F2, F3. F4, F5, F6 pe intrega investitie)si caiete de sarcini-detalii de executie-documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire (PAC)-devizul general estimativ al investitiei se va intocmi si la faza de proiect tehnic pe baza devizului confidential anexatFaza 2 : asistenta tehnica pe parcursul executarii lucrarilorinclusiv urmarirea pe santier , participarea la faze determinate si receptia lucrarilor executateValoarea lucrarilor diverse si neprevazute este de 1469 lei(4, 145%).
II.1.6) CPV: 71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 893 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 708RON, cu valabilitatea minim egala cu durata de valabilitate a ofertei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata in contul Municipiului Odorheiu Secuiesc, RO30TREZ3525006XXX000101, deschis la Trezoreria Municipiului Odorheiu Secuiesc, cu conditia confirmarii de catre banca (insotit de un extras de cont) pana la data deschiderii ofertelor, sau depunere numerar la casieria autoritatii contractante.Cod fiscal AC: 4367558 Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor.In conformitate cu prevederile articolului 278^1, alin. 1, lit. a din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului.Cursul leu valuta la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare este data aparitiei invitatiei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA si se va constitui prin rertineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In czul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt in categoria I.M.M. (anexa nr.1 la Legea 346/2004), garantia se va reduce la jumatate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau in asociere.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acest contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documentele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de servicii executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 3 privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ?Declaratie privind eligibilitatea si/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Completare si prezentare Formular 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 ?Formular 6Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, ;i Ordinul nr.170/2012, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- BUNTA LEVENTE Director tehnic ? TIKOSI LASZLO, Director economic ? KARDA EMESE, Secretar ?BODNAR LADISLAU.Persoane care semneaza documente emise pentru procedura de atribuire: Puskas Katalin ?consilier superior ?Biroul de investitii si achizitii Publice, Csoma Zsigmond ?referent - Biroul de investitii si achizitii Publice, Membrii comisiei de evaluare: Tikosi Laszlo, Puskas Katalin, Csoma Zsigmond, Mihaly Hosszu Eniko, Dobai Pataky Virag, Membru supleant: Lakatos Janos. Responsabil achizitii: Puskas KatalinPersoane care aproba bugetul eferent autoritatii contractante ? consilierii locali: Balint Maria Magdolna, Benedek Arpad-Csaba, Berde Zoltan, Galfi Arpad, Geczi Levente Sandor, Gergely Laszlo;, Gido; Csaba, Jakab Attila, Jakab Aron-Csaba, Koncz Melinda, Kulcsar-Szekely Attila, Mike Levente-Jo;zsef, Orban Balazs, Pecsi-Kolumban Imola, Sinka Arnold, Szabo; Gyula, Tamas Zoltan, Tanko; Laszlo;, Zakarias ZoltanFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 52. Completare si prezentare Formular nr. 13- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;documentele emise de catre ofertant(formularele ce trebuiesc completate) pentru prezenta procedura de atribuire se prezinta doar in forma original. Documentele emise de catre terta parte(certificatele) pot fi prezentate in oricare dintre formele origina/copie legalizata/ copie conf cu originalul- conf art 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP; Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazierejudiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de AC. In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficul aprobat. Cerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire. Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de prestari servicii.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in original copie legalizata sau copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (respectiv 2010, 2011 si 2012) va fi min 50.000 RON, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare. Conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv;Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare;
-Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunerea ofertelor) a/au executat cel putin un contract/ sau mai multe contracte-maxim3 contracte similare, de natura si complexitatea celor ofertate, a caror valoare cumulata sa fie cel putin 35.000lei fara TVA. Se solicita o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Pentru contractul/contractele propus/propuse la cerinta minima privind experienta similara se va prezenta in mod obligatoriu anexate urmatoarele documente: -formular privind experienta similara - prezentarea unor certificate/doc emise/contrasemnate de o autoritate contractanta sau de catre clientul privat beneficiar., Lista cu personalul de specialitate obligatoriu minim, direct responsabil de indeplinirea contractului de prestari servicii: 1 persoana arhitect cu drept de semnatura, 1 persoana -sef de proiect1 persoana ?specialist structurist1 persoana specialist -inginerie instalatii interioare si exterioare1 persoana specialist ? proiectant electrician autorizat ANRE in proiectarea retelelor electrice cf.Ord.ANRE nr.90/2009, privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic-Se solicita declaratii de disponibilitate ale specialistilor?original, acordul/angajamentul personalului propus pentru participarea la derularea contractului?original sau extras din Registrul de evidenta a salariatilor in copie cf cu originalul, Conform cu serv de proiectare si conexe ce urmeaza a fi prestate. In conformitate cu HG nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile, ofertantul va asigura urmatoarele categorii de personal: coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului lucrarii. Ofertantul va prezenta: diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala), autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor). Informatii referitoare la indeplinirea contractului de achizitie publica prin una din formele-dupa caz: asociere/subcontractare, sustinere tehnica cf art.186, 190 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, colaborare/prestari servicii etc.Pt. colaboratori se prezinta un angajament de colaborare si ofertantul desemnat castigator are obligatia sa faca dovada incheierii contractului de colaborare/de munca la semnarea contr. se vor prezenta CV-uri pt.toti specialistii nominalizati pt. indeplinirea contractului si declaratie de disponibilitate., Se solicita declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. Acord de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica) care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora daca este cazul). Este interzisa subcontractarea totala, cf. HG 224/2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 07:41