Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - INTOCMIRE PT, DDE, DTAC, DOCUMENTATIE DE FUNCTIONARE ISCIR SI EXECUTIE -? TRANSFORMARE PT5 ASTRA IN CENTRALA TERMICA CU FUNCTIONARE GAZ-METAN?


Detaliu pentru invitatia numarul 325970
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 325970/09.05.2012
Denumire contract: INTOCMIRE PT, DDE, DTAC, DOCUMENTATIE DE FUNCTIONARE ISCIR SI EXECUTIE -? TRANSFORMARE PT5 ASTRA IN CENTRALA TERMICA CU FUNCTIONARE GAZ-METAN?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Brasov, BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, Camera 1, parter, Centrul de Informatii pentru Cetateni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Brasov, BD. EROILOR NR.8, Brasov, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: INTOCMIRE PT, DDE, DTAC, DOCUMENTATIE DE FUNCTIONARE ISCIR SI EXECUTIE -? TRANSFORMARE PT5 ASTRA IN CENTRALA TERMICA CU FUNCTIONARE GAZ-METAN?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: INTOCMIRE PT, DDE, DTAC, DOCUMENTATIE DE FUNCTIONARE ISCIR SI EXECUTIE -? TRANSFORMARE PT5 ASTRA IN CENTRALA TERMICA CU FUNCTIONARE GAZ-METAN?
II.1.6) CPV: 45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 310 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Garantia de participare in valoare de 3906.2 lei sau 1953.1 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 1, constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 1953.1 lei.
Garantie de buna executie
DA. In valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90 alin.1 din HG 925/2006 sau prin virament bancar in contul deschis laTrezoreria Municipiului Brasov, RO06TREZ1315006XXX000170.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/20063.Certificat de atestare fiscala(persoane juridice/fizice)eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5.Certificat de cazier fiscal al ofertantului.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.11.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6.8.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 3B.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Gabor si Miklos Sandor GantzDirectorDirectia Tehnica Attila Radnoti-Director Adjunct Directia Tehnica Liliana Horga-Sef Serviciu Investitii Lidia Bulgarea-Sef serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef birou contencios- Valeria Mavrodin-Consilieri Adina Corsatea, Xenia Mihaileanu . Certificat Constatator-original/copie legalizata/copie conform cu originalul -eliberat de Oficiul National Registrul Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor;Nota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform tarii de rezidenta a operatorului economic.Autorizatiei ISCIR sau echivalent (pentru ofertanti din alte tari) pentru prestarea serviciilor de proiectare a instalatiei termomecanice aferente obiectivului de investitii ?Transformare PT 5 Astra in centrala termica cu functionare gaz-metan?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4 ? Informatii Generale dinsectiunea ?Formulare?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut :1 responsabil-tehnic cu executia lucrarilor-RTE- atestat MLPTL ; 1 sef de santier ( inginer instalatii), 1 responsabil cu sanatatea sisecuritatea in munca;declaratia de disponibilitate .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer