Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire PT, DE, CS, PAC, AC plan SSM pentru obiectivele: Podete DN 12C km 13+315; 15+788; 18+296; 18+582; 19+055; 19+625; 20+066; 20+487; 20+867; 21+190 - DRDP Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 348827
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 348827/18.06.2013
Denumire contract: Intocmire PT, DE, CS, PAC, AC plan SSM pentru obiectivele: Podete DN 12C km 13+315; 15+788; 18+296; 18+582; 19+055; 19+625; 20+066; 20+487; 20+867; 21+190 - DRDP Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 13, bl C2, Sc 1, Et VI., Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, persoana de contact: Birou Organizare si Derulare Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 13, bl C2, Sc 1, Et VI., Brasov, Romania, cod postal: 500090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire PT, DE, CS, PAC, AC plan SSM pentru obiectivele: Podete DN 12C km 13+315; 15+788; 18+296; 18+582; 19+055; 19+625; 20+066; 20+487; 20+867; 21+190 - DRDP Brasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Intocmire PT, DE, CS, PAC, AC plan SSM pentru obiectivele: Podete DN 12C km 13+315; 15+788; 18+296; 18+582; 19+055; 19+625; 20+066; 20+487; 20+867; 21+190.?
II.1.6) CPV: 71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 488 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.329, 76 lei, constituita prin virament bancar in contulRO35 RNCB 0053 0485 9631 0001 BCR Brasov sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278¹alin.(1) si alin.(2) din OUG 34/2006(A) , in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC .Pentru participare, se recomanda utilizarea Formularului 15 ? Scrisoare de Garantie de participare + Anexa. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod similar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Pentru o evaluara si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Nota : IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va pune la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Garantia de buna executie se va prezenta AC in termen de 15 zile de la semnarea contractului si se poate constitui: fie prin Scrisoare de garantie de buna executie prezentata in original, fie in cazul in care partile convinprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 15 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formularul nr. 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Regional Ing. Viorel Costea; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adjunct Intretinere Ing. Adriana Nicula; Director Adjunct Investitii Ing. Carmen Olariu; Sef Dep. Juridic Cons.Jur. Maria Veres; Sef Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii Ing. Mihaela Vaduva; Sef Birou Organizare si Derulare Achizitii Ing. Diana Toromboli; Sef Birou Lucrari de Arta si BMS ing. Marcela Bozesan.- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 3. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit.c^1 si lit. d) din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.ART. 69^1 din OUG 34/2006 - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatului constatator emis de ORC.- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Nota1: pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? insotite de traducere autorizata.Nota2: In cazul unei asocieri , se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE !a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane ( tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici .Cerinta nr.1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 200.000 lei. Ofertantul va prezenta: a. Formularul nr. 5 - Declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani si anexa acestuia;b. Documente care sa sustina indeplinirea cerintei decalificare, de exemplu: bilanturile contabile sau extrase de bilant din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) inreg la organele competente, in conf cu prev in vigoare, rapoarte de audit sau orice alte documente echivalente.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prinprezentarea altor doc care sa reflecte o imagine fidela a sit economice si financiare, pe care AC le considera edificatoare.Bilanturile contabile inregistrate la organele competente trebuie prezentate astfel: pentru pers. fizice/juridice romane in copie; pentru pers. fizice/juridice straine in copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pt transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transf. Euro in Lei, publicat pe site-ulwww.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transf mai intai in Euro, si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) cel putin 1 (un) contract de prestari servicii similare cu cele supuse prezentei proceduri.Pentru indeplinirea criteriului de calificare de la cerinta 1, ofertantul trebuie sa prezinte: - Formularul nr. 8 ?Fisa privind experienta prestatorului? din Capitolul ?Formulare?, al Documentatiei de Atribuire semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului.Acest formular se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitata cu conditia ca respectivul/respectivele formular/formulare sa contina toate elementele/informatiile cerute de catre Autoritatea Contractanta in continutul Formularului nr. 8 si sa fie semnat/e si stampilat/e de catre Beneficiar.Se vor prezenta copii dupa certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar , din care sa rezulte prestarea de servicii, semnate si stampilate de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea? conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor). In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 7 si anexa Formularului nr. 7 ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.Atentie: Anexa la acest formular va fi insotita de copii dupa certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar , din care sa rezulte prestarea de servicii, semnate si stampilate de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea? conform cu originalul?., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) utilaje, instalatii, echipamente tehnice necesare pentru derularea contractului, conform cerintelor din caietul de sarcini .Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: - Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii. In acest sens Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 10 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? si Anexa Formularului nr.10 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire (Se va corela cu cerintele caietului de sarcini).Pentru indeplinirea acestui criteriu, ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze dreptul de proprietate sau de folosinta sau prezentarea unor angajamente privind punerea la dispozitie pe intreaga durata de implementare a contractului., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) Ofertantul va prezenta: -Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, ofertantul va prezenta Formularul nr. 11 "Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere" din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului.Personal minim solicitat: A. Uninginer de drumuri si poduri in calitate de sef de proiectCerinte: Absolvent al unei facultati de constructii cu profil specific - inginer de drumuri si poduriExperienta profesionala specifica: Sa fi coordonat in calitate de sef de proiect cel putin un proiect similar cu cel care face obiectul prezentei proceduri.a) Ofertantul va prezenta Formularul nr. 12 ?Lista personalului cheie? si Anexa la Formularul nr. 12 din Capitolul 3 ?Formulare?, al Documentatiei de atribuire.b)Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1.Formularul nr. 13 ?Curriculum vitae? pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Formularul nr. 13 ?Curriculum vitae? trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.2.Copii lizibile conforme cu originalul dupabuletinul de identitate/ cartii de identitate, diplomele obtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae.3.Formularul nr. 14 ?Declaratie de disponibilitate? pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 14 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta.Se va prezenta contract de colaborare cu persoanele de specialitate solicitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului/ prezentarea de angajamente., Cerinta nr. 6Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si Anexa la formular 18 completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract.Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul nr. 1 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau desupervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane caresunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69¹ lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.Nota 2: Cerintele privind capacitatea tehnica si profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului., Cerinta nr. 7INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.1. Formularul nr. 19 ?Informatii privind asocierea? din Capitolul 3 "Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 20 ?Acordul de Asociere? din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unicacesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 19 siFormularul nr. 20 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, la data limita de depunere a ofertei, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr.2Certificat ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, la data limita de depunere a ofertei, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat privind respectarea standardelor de mediu, asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer