Achizitie publica - Intocmire PT, DE, CS, PAC, AC, plan SSM pentru:podet DN 15 km 200+522; podet DN 15 km 200+707;podet DN 15 km 201+021; podet DN 11B km 21+811;podet DN 11B km 22+398; podet DN 11B km 26+703;podet DN 11B km 29+694; podet DN 11B km 30+633;podet DN 11B km 32+6
Detaliu pentru invitatia numarul 334636
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334636/31.08.2012
Denumire contract: Intocmire PT, DE, CS, PAC, AC, plan SSM pentru: podet DN 15 km 200+522; podet DN 15 km 200+707;podet DN 15 km 201+021; podet DN 11B km 21+811;podet DN 11B km 22+398; podet DN 11B km 26+703;podet DN 11B km 29+694; podet DN 11B km 30+633;podet DN 11B km 32+647
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, persoana de contact: Serviciul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, persoana de contact: ing.Nicoleta Muraru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire PT, DE, CS, PAC, AC, plan SSM pentru: podet DN 15 km 200+522; podet DN 15 km 200+707;podet DN 15 km 201+021; podet DN 11B km 21+811;podet DN 11B km 22+398; podet DN 11B km 26+703;podet DN 11B km 29+694; podet DN 11B km 30+633;podet DN 11B km 32+647
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire PT, DE, CS, PAC, AC, plan SSM pentru: podet DN 15 km 200+522; podet DN 15 km 200+707;podet DN 15 km 201+021; podet DN 11B km 21+811;podet DN 11B km 22+398; podet DN 11B km 26+703;podet DN 11B km 29+694; podet DN 11B km 30+633;podet DN 11B km 32+647
II.1.6) CPV: 71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de 1.600, 00 lei, emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume 90 zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin instrument de garantare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?, fie in numerar la caseria DRDP Brasov. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Conform art. 278 indice 1 dinOUG 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma de 1.048, 38 lei.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va pune la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Garantia de buna executie se va prezenta AC in termen de 15 zile de la semnarea contractului si se poate constitui: fie prin Scrisoare de garantie de buna executie prezentata in original, fie in cazul in care partile convinprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 15 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionala6. Standardele de Asigurare a Calitatii7. Standardele de protectie a mediului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani .Ofertantul va prezenta Formularul nr. 5 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?.In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa Formularului nr. 5 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.Ofertantul va prezenta Formular nr. 6 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire ?Formular de identificare financiara?Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv. Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2008-1 euro= 3, 6827 lei; 2009-1 Euro=4, 2373 Lei; 2010?1 Euro=4, 2099 Lei; 2011?1 Euro=4, 2379 Lei).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Of trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (august 2009 - pana la data depunerii ofertelor) cel putin 2 (doua) contracte de servicii similare cu cele supuse prezentei proceduri, respectiv PT, DE, CS pentru lucrari de poduri/podete executate pe drumurile publice.Ofertantul va prezenta: - F8 semnat si stampilat de catre reprez legal al Benef.Acest F se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitata cu conditia ca respectivul/e formular/e sa contina toate elem/info cerute de catre AC in continutul F8 si sa fie semnat/e si stampilat/e de catre Beneficiar.-copii dupa partile relevante ale contractului(lor) respectiv(e) (partile semnatare, durata contractului, valoarea, garantii si semnaturi), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-copie dupa Recomandare sau Document constatator emis de beneficiar, in conf art. 97ind1 din H.G. 925/2006, cu modif si compl ulterioare., Cerinta nr. 2Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (august 2009 - pana la data depunerii ofertelor).In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 7 si anexa Formularului nr. 7 ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.Atentie: Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) utilaje, instalatii, echipamente tehnice necesare pentru derularea contractului, conform cerintelor din caietul de sarcini .Ofertantii vor prezenta F10 si Anexa F10 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire (Se va corela cu cerintele caietului de sarcini).Pentru indeplinirea acestui criteriu, ofertantul trebuie sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze dreptul de proprietate sau de folosinta sau prezentarea unor angajamente privind punerea la dispozitie pe intreaga durata de implementare a contractului., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (august 2009-pana la data depunerii ofertelor).Ofertantul va prezenta: -Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, ofertantul va prezenta Formularul nr. 11 "Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere" din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului.Personal minim solicitat: A. Uninginer de drumuri si poduri in calitate de sef de proiectCerinte: Absolvent al unei facultati de constructii cu profil specific - inginer de drumuri si poduriExperienta profesionala specifica: Sa fi coordonat in calitate de sef de proiect cel putin un proiect similar cu cel care face obiectul prezentei proceduri., Cerinta nr. 5 - CONTINUAREOfertantul va prezenta: -F12 si Anexa la F12.-F13 pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.F13 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.-Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae.-F14 pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. F14 se va prezenta semnat in original de catre expertii cheie propusi in oferta.Se va prezenta contract de colaborare cu persoanele de specialitate solicitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului/ prezentarea de angajamente., Cerinta nr. 6Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Cerinta nr. 6-CONTINUAREOfertantii vor prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? si Anexa la formular 18 completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract.Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul nr. 1 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau desupervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane caresunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69¹ lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante., Cerinta nr. 7INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.1. Formularul nr. 19 ?Informatii privind asocierea? din Capitolul 3 "Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 20 ?Acordul de Asociere? din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unicacesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 19 siFormularul nr. 20 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr.2Certificat ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat privind respectarea standardelor de mediu, asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul Autoritatii Contractante www.drdpbv.ro, la rubrica Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 11:55