Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Intocmire PT, det.exec.,doc.achiz.,asist.tehn.pt."Statie de transfer deseuri menajere in Tarnaveni


Detaliu pentru invitatia numarul 121600
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Tarnaveni
Cod de identificare fiscala: 4323535
Adresa: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni
Telefon: 0265/443400
Fax: 0265/446312
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Intocmire PT, det.exec., doc.achiz., asist.tehn.pt."Statie de transfer deseuri menajere in Tarnaveni
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74232300-7 - Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Completare SF, elab. documentatiei pt. obtinerea avizelor, elaborare proiect tehnic, detalii de executie, elaborarea Caietelor de sarcni pt. contractele de lucrari si furnizare de produse, asistenta tehnica pe durata lucrarilor.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 07.03.2008 11:10
Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Tarnaveni, Directia Tehnica, str. 22 Decembrie, nr. 2, jud. Mures, cod postal 545600
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Tarnaveni, Directia Tehnica, str. 22 Decembrie, nr. 2, jud. Mures.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Se solicita: declaratia de eligibilitate, declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, inf. generale, certif. constatator emis de ORC si ceertif. de inregistrare, indeplinirea unui contract similar in ultimii 3 ani in val. de min. 19.000 lei, fara TVA, candidatul sau in cazul asocierii toti operatorii ec. asociati sa aiba implementat ISO9001 privind managementul calitatii sau certif. echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale UE, sa fie atestat de Min. mediului si dezv. durabile pt intocmirea doc. de obtinere a avizului de gospodarire aapelor, completarea form. F si CV-urile persoanelor de conducere si responsabile de contract.
Contracost-50 lei. Plata in numerar la caseria autoritatii contractante sau in cont trez. RO43TREZ4795006XXX000044.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer