Achizitie publica - Intocmire studii de fezabilitate si proiect tehnic
Detaliu pentru invitatia numarul 321432
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321432/08.03.2012
Denumire contract: Intocmire studii de fezabilitate si proiect tehnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUSTUCHIN (PRIMARIA COMUNEI BUSTUCHIN)Cod fiscal: 4898827, Adresa: Bustuchin, jud Gorj, Bustuchin, Telefon: 0253475125, Fax: 0253475156
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bustuchin, jud Gorj, Bustuchin, Romania, cod postal: 217115, telefon: +40 0253475125, fax: +40 0253475156, persoana de contact: Ion Ciocea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bustuchin, comuna Bustuchin, judetu Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Intocmire studii de fezabilitate si proiect tehnic
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire studii de fezabilitate si proiect tehnic pentru urmatoarele obiective de investitii :1.Prelungire Cantina Sociala ;2.Sala de Festivitati Poienita, sat Poienita, comuna Bustuchin, judetul Gorj ;3.Reabilitare Dispensar Uman ;4.Construire Santuri DC 31A Namete, Poienita, Cionti ;5.Reabilitare si modernizare ulita Ciuca , ulita Calugaru, ulita Frunzaru, ulita Savescu, sat Poienita, catun Totoi, comuna Bustuchin, judetul Gorj ;6.Reabilitare si modernizare ulita Popescu, ulita Teodor, ulita Codres, amplasate in satul Bustuchin, catun Zevelcesti, comuna Bustuchin, judetul Gorj ;7.Reabilitare si modernizare ulita Spinu, amplasata in satul Pojaru, catun Ciorobi, comuna Bustuchin, judetul Gorj ;8.Reabilitare si modernizare DV 34 , comuna Bustuchin, judetul Gorj ;9.Reabilitare si modernizare DC 30 Poiana Seciuri ? Poienita, comuna Bustuchin, judetul Gorj .
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1700lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioda de valabilitate a ofertelor, respectiv 3 luni de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care sa prezinte in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul optarii pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO34TREZ3375006XXX000571, deschis la Trezoreria Tg-Carbunesti, cod fiscal 4898827 , beneficiar Comuna Bustuchin , iar persoana juridica va prezenta ordinul de plata vizat de banca . Documentul privind constituirea garantiei de participare se va przenta in original cel tarziu la data deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta .
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului . Modul de constituire a garantiei de buna executie a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conform Art 11 alin"(4) din HG 925/2006 actualizata pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte -inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea." In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicireToate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana .Fiecare dintre documentele de mai jos va fi prezentat ca document original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularului nr.1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularului nr.2- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor localedin care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalulIn cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului, cu exceptia celor care se incadreaza la prevederilor art9(1) din Ordinul 509/2011.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Formular nr.14Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 Formular nr.15Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mentionam persoanele cu functie de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire: Primar ?Ciocea Ion , comisia de evaluare Stoenescu Gheorghe , Oprea Elena emilia, Bublinschi Liliana, Glavan Constantin, Ezareanu Mariana.Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular nr.3. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii vor prezenta un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.In cazul unei asocieri, liderul asociatie este obligat sa prezinte acest certificat.Nota Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala pe ultimii 3 anitrebuie sa fie: minim 172.000lei., Prezentarea bilanturilor contabile aferente anilor 2008, 2009 si 2010 in copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere in ultimii 3 ani ., Declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specifice, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului ., Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii, Lista contractelor de natura similara prestate in ultimii 3 ani -Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similareprestate in ultimii 3 ani. certificat SR EN ISO 9001:2008Nu se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic este in curs de certificare ., certificat SR EN ISO 14001:2005Nu se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic este in curs de certificare .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 16:23