Achizitie publica - Intocmire Studiu de fezabilitate pentru "Amenajarea zonei verzi de pe str. Eternitatii" - Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 128435
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Intocmire Studiu de fezabilitate pentru "Amenajarea zonei verzi de pe str. Eternitatii" - Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74252000-0 - Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Intocmire Studiu de fezabilitate pentru AMENAJAREA ZONEI VERZI de pe strada ETERNITATII- Timisoara
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 01.04.2008 11:09
Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul PrimarieiMunicipiului Timisoara, Bv. C.D Loga nr.1, camera 12 ghiseul9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Primariei Timisoara, Bv. C.D Loga nr.1, Serv. Achizitii Publice, cam. 229
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2. certificat constatator - O.R.C.; Acorduri de asociere ( daca este cazul); 3. capacitatea tehnica a ofertantului: resurse umane-calificarea persoanelor responsabile pentru prestarea serviciului; principalele servicii prestate în ultimii 3 aniinformatii privind subcontractantii, acorduri de subcontractare daca este cazul;conform documentatiei de atribuire.
la sediul Primariei Timisoara, Serv. Achizitii Publice, cam. 229, zilnic de la 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00. Costul documentelor: 10 lei.Informatii suplimentare: www.primariatm.ro